خانواده و جامعهکسب و کار استانها

تهیه فرش مسجد در تهران با بهترین کیفیت از سجاده کارپت کاشان

تهیه فرش مسجد در تهران با بهترین کیفیت از سجاده کارپت کاشان با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید. شرکت سجاده کارپت کاشان با سابقه تولید بیش از 25 ساله خود توانسته در اکثر استان ها و شهر های ایران علی الخصوص تهران خدمات رسانی کند.

شما تهرانی های عزیز می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی سجاده کارپت (https://sajadecarpet.com) یا حضور مستقیم در کارخانه تولیدی، فرش مسجد خود را تهیه کنید. در این مقاله می خواهیم شما را با نکات ویژه انتخاب فرش مسجد از سجاده کارپت آشنا کنیم تا در کمترین زمان ممکن مسجد محل شما مفروش شود.

فرش سجاده ای | فروش اینترنتی فرش سجاده ای | فروش فرش سجاده ای در تهران

فرش مسجد را چگونه انتخاب و خریداری کنیم؟

در اولین ارتباطی که با شرکت سجاده کارپت توسط شما انجام می گیرد، کارشناسان ما به محل برای بررسی و اندازه گیری و قبله نمایی اعزام می شوند تا تمام نقاط کور و پرت را مورد محاسبه قرار دهند و فرش رولی مسجد با کمترین پرت تولید شود.

رنگ بندی بر اساس طرح فرش مسجد

بیشترین رنگ بندی که توسط خیرین مسجد ساز تهران مورد انتخاب و خریداری می شود، شامل: رنگ سبز، آبی و لاکی می باشد که در این بین رنگ سبز و آبی جزو بیشترین انتخاب ها قرار می گیرد. زیرا این رنگ ها بیشتر در امان مذهبی مانند: مساجد، حسینه ها و نمازخانه های مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. و هیچ کدام در قیمت فرش سجاده ای تاثیر ندارد.

طرح های انتخابی یک امر سلیقه ای بوده و هر مسجد متناسب با نظرات متولیان و خیرین مسجد ساز مورد انتخاب قرار می گیرد. اما بیشترین طرح های که برای مساجد تهران مورد انتخاب قرار می گیرد، برگرفته شده از طرح های که از مناره، گنبد، ستون همراه با محراب می باشد، مورد انتخاب و خریداری قرار می گیرد.

ابعاد فرش مسجد چگونه محاسبه می شود؟

خرید فرش سجاده ای در تهران جزو یکی از سوالات مهم متولیان و خیرین مسجد ساز از شرکت سجاده کارپت پرسیده می شود، اندازه یا ابعاد فرش رولی مسجد می باشد. کارشناسان ما قبل از تولید به محل اعزام می شوند، تا مسجد را از نظر متراژ، نظر جاهای پرت، قسمت محراب برای پیش نماز مسجد و جهت نمایی قبله مورد بررسی قرار دهند؛ پس از آن متراژ و ابعاد فرش مسجد اعلام می شود و پس از طراحی و رنگ بندی نوع فرش مسجد در بین صد ها طرح، طرح مورد نظر انتخاب و تولید می شود.

تفاوت فرش محرابی و فرش تشریفات چیست؟

خیلی ها در هنگام خرید فرش مسجد از شرکت سجاده کارپت این سوال را می پرسند که فرق بین فرش محرابی با تشریفات چیست؟ شاید برای شما پیش آمده باشد که در برخی مساجد امروزی از تخته فرش های 12، 9 و 6 متری برای مفروش کردن مسجد استفاده می کنند.

اما با وجود مفروش شدن مسجد همچنان صفوف نماز تشکیل ناراضی هستند، زیرا صفوف منظم و یکدست نیست و بی نظمی جلوه زیبایی ندارد. از این رو متولین و خیرین مسجد ساز دنبال فرش رولی مسجد هستند که برای هر فرد نمازگزار یک محراب داشته باشد تا نمازگزاران کنار یکدیگر صفوف منظم برپایی نماز را رعایت کنند.

در این بین برخی مساجد، فرش مسجد تشریفات تهیه می کنند و برخی فرش محرابی؟ در پاسخ به این سوال که فرق بین این دو چیست؟ فرش های محرابی از حاشیه های ستون، بالای آن حالت گنبدو غیره تشکیل شده است، ولی فرش مسجد تشریفاتی یکدست به رنگ های قرمز، لاکی، سبز، آبی و … انتخاب می شوند و در بالای آن از یک حاشیه کوچک برای جدا کردن فرش از یک فرش دیگری می باشد که نمازگزاران در حال ایستادن و ایجاد صفوف منظم از آن استفاده کنند.

با این حال فرش تشریفات مسجد بیشتر در مساجد اهل تسنن مورد استفاده قرار می گیرد و فرش محرابی توسط مساجد شیعه مورد انتخاب قرار می گیرد.

فروش فرش مسجدی در تهران توسط سجاده کارپت

فرش سجاده ای | فروش اینترنتی فرش سجاده ای | فروش فرش سجاده ای در تهران

شرکت سجاده کارپت در شهر کاشان قطب اصلی تولید کننده فرش مسجدی در ایران می باشد که با بیش از 25 ساله  سابقه خود، اعتماد بسیار بالایی در بین مساجد تهران دارد و تمام خیرین مسجد ساز و متولیان شناخته شده است و به طور مستقیم از این شرکت فرش رولی مسجد را انتخاب و خریداری می کنند. شما می توانید با شماره گیری 09133617256 آقای مهندس سلمانی تماس حاصل فرمایید و در این زمینه مشاوره رایگان خرید فرش مسجد را دریافت کنید.

منبع: تولید فرش مسجد، سجاده کارپت (https://sajadecarpet.com)

دکمه بازگشت به بالا