بین المللکسب و کار استانها

بهترین محله های زندگی در دبی

بهترین منطقه دبی برای زندگی

دبی شهر ِ«برترین ها» است؛ به همین روی وقتی اقامت و زندگی ِطولانی مدت را در آن تجربه می کنید، با هر چه برخورد کنید، خواهید دید که عنوان ِ«بهترین» را یدک می کشد. بهترین منطقه دبی برای زندگی نیز یک منطقه یا محله ی خاص نیست که بتوان از آن اسم برد . مناطق برتر دبی هم مانند هر چیز دیگری در این شهر، تنوع چشمگیری دارند و بسته به سلایق مردم، انتخاب می شوند. شما می توانید شخصا به دبی یک سفر توریستی داشته باشید و از مردمی که سالهاست اینجا زندگی می کنند سوال کنید که بهترین منطقه دبی برای زندگی و نزدیکی به امکانات کجاست و هزینه زندگی در دبی چقدر است؟ قطعا پاسخ های دریافتی، تنوع خواهند داشت و پراکنده خواهند بود و به یک منطقه ی خاص و ویژه اشاره نخواهند داشت.

در این مطلب نیز ما در جستجوی پاسخی برای این پرسش، کلیه مناطق برتر دبی را به شما معرفی می کنیم؛ ما نیز مانند مردم ساکن دبی و در کل امارات بررسی می کنیم که چرا اصلا به جای سایر شهر های امارات، باید دبی را انتخاب کنید و بعد از این انتخاب، ببینید بر اساس سلیقه و پیش نیاز هایتان، بهترین منطقه دبی برای مهاجرت و زندگی در دبی کجاست؟

انواع ویزای دبی | تمدید ویزای دبی | قیمت ویزای دبی به تومان

آیا دبی برای زندگی بهترین شهر است؟ چرا؟

دبی، خانه ای برای افراد ِمختلف با ملیت های گوناگون است. زندگی در این شهر به نسبت شهر های اروپایی، بسیار متفاوت (از نظر هزینه و کیفیتِ زندگی) است. مزیت ِزندگی در این شهر که مردم را برای جستجوی بهترین منطقه دبی برای زندگی تحریک می کند، مالیات بردرآمد مطلقاً صفرِ آن است؛ به این معنی که شما ملزم نیستید تا براساس درآمد خود هیچ نوع مالیاتی بپردازید.

شما هیچ روزی را در دبی نخواهید یافت که زندگی برایتان تکراری یا غیر هیجان انگیز باشد. دولت این کشور تلاش کرده است تا شرایطی فراهم کند و زندگی را برای شهروندان و تجار یا کسانی که برای کار به این کشور می آیند آسان تر کند. بنابراین جستجو بهترین منطقه دبی برای زندگی برای شما چندان وقت گیر نخواهد بود. در طی سالهای اخیر دبی به یکی از زیباترین و برترین شهر های جهان تبدیل شده است (جزء 5 شهر برتر) و همین موضوع، علاقه برای زندگی در محله ها و مناطق برتر ِآن را افزایش می دهد. آیا شما نیز علاقه مند هستید؟

جهت دریافت ویزای دبی لطفا کلیک کنید.

با تمام این تفاسیر، زندگی برای ایرانیان در دبی آن هم در بهترین منطقه دبی برای زندگی چندان سخت تر از کسانی که از کشور های اروپایی یا آسیای شرقی به اینجا می آیند، نیست. با توجه به اسلامی بودن و قوانین مشابه این کشور از نظر دین و اعتقادات که بر زندگی عامه مردم تاثیر گذار است، شما زندگی آسان تر و بی دغدغه تری را در دبی تجربه خواهید کرد.

حتی اگر در بهترین منطقه دبی برای زندگی هم باشید، هوای گرم و آب و هوای شرجی می تواند بر روی زندگی تان موثر باشد. پس اگر به شرایط زیستی و بومی و قوانین دینی و اجتماعی این کشور چندان مشکل ندارید، این شهر (یعنی دبی) برای زندگی شما مناسب است و به طبع در آینده می توانید خودتان را بسیار راحت تر با آن وفق دهید. حال باید بدانیم بهترین منطقه دبی برای زندگی چیست.

بهترین منطقه دبی برای زندگی کجاست ؟

همانطور که توضیح داده شد، بهترین منطقه دبی برای زندگی به یک منطقه ی خاص معطوف نمی شود و شما می توانید مناطق متعددی را برای زندگی در این شهر در این دسته بندی قرار دهید و سپس با احتساب مزایا و معایب ِهرکدام، یک مورد را برای خرید خانه و ادامه زندگی انتخاب نمایید.

بهترین منطقه دبی برای زندگی؛ منطقه ی امارات لیوینگز

منطقه ی امارات لیوینگز یکی از بهترین مناطقی است که ساکنان ویلاهای بسیار وسیع و لوکس آنرا افرادی با سطج درآمدی بالا تشکیل داده اند. دسترسی آسان به اتوبان شیخ زاید و جمیرا و نزدیکی آن به منطقه دبی مارینا و جمیرا لیک تاورز در کنار داشتن تمامی امکانات رفاهی و زمین های گلف در آن باعث شده که آنرا تبدیل به بهترین منطقه دبی برای زندگی کرده است.

بهترین منطقه دبی برای زندگی؛ منطقه ی داون تاون وبی

سنتی ِدبی که بافت اصیل و قدیمی خود را حفظ کرده اند مدرن تر است و طراحی آن به گونه ای است که جاذبه های متعدد را در دل خود جای داده است تا بسیاری از مردم تشویق شوند که به این منطقه آمده و در آن زندگی کنند. منطقه «بردبی»، دارای برج ها و ساختمان های بسیار بزرگ و پهناور است که از بالا سبب عظیم تر به نظر رسیدن دبی شده است.

این منطقه بسیار مجلل است و ساختمان های آن اغلب از دل ابر ها عبور کرده و آنها را شکافته اند. منطقه بر دبی، از چند منطقه دیگر و از تجمع آنها تشکیل شده است. بنابراین همه امکانات را به صورت یکجا در آن بیابید.

یکی از مناطق بردبی که به معنی دبی جدید است محله داون تاون دبی است که زندگی در این منطقه یعنی دسترسی به مراکز خرید و بوتیک های شیک، هتل های لوکس دبی و همنشینی با غذاهای مختلف و خوشمزه در رستوران های متنوع و گران قیمتی است که بهشتِ افرادِ علاقه مند به غذا فروشی و رنگ و لعاب است.

اگر به دنبال زیستن در بهترین منطقه دبی برای زندگی هستید، داون تاون دبی بهترین گزینه است. البته تنها دسترسی آسان شما به غذاهای متنوع و خوشمزه نیست و شما می توانید به کلیه امکانات به روز دسترسی داشته باشید. این محله، یکی از بهترین محله های دبی به حساب می آید که می توانید آپارتمان های لوکس را در برج های این منطقه با ویوی برج خلیفه خریداری کنید.

بهترین منطقه دبی برای زندگی؛ منطقه ی دبی مارینا

از دیگر مناطقی که جزء بهترین منطقه دبی برای زندگی به حساب می آیند، به گفته ی بسیاری از خارجیان، منطقه دبی مارینا است که دیدن تصاویر مربوط به قبل و اکنونِ آن نشانگر این است که این منطقه پیشرفت چشمگیری از نظر زندگی داشته است. شما با زندگی در این منطقه به عنوان بهترین منطقه دبی برای زندگی می توانید به مراکز خرید و بسیاری از مراکز تفریحی جهت گذراندن اوقات فراغت دسترسی داشته باشید و همچنین به دلیل دسترسی ِآسان به سیستم حمل و نقل، به راحتی می توان در کل شهر دبی به آسانی جا به جا شد.

اگر به دسترسی به کلیه مراکز و امکانات به روز اهمیت می دهید بهتر است در این منطقه از دبی زندگی کنید. این منطقه همچنین به عنوان یکی از بهترین منطقه دبی برای زندگی است که همزمان می توانید زندگی در ساحل زیبای آن را تجربه کنید.

بهترین منطقه دبی برای زندگی؛ منطقه جمیرا دبی

جمیرا حالت ساحلی دارد و این احساس را به شما می دهد که گویی در ونیز زندگی می کنید. اگرچه گرما و ساختار ساختمان ها شبیه آنجا نیست اما این نزدیکی به آب و ساحل به شما این احساس را می دهد که روی آب زندگی می کنید. منطقه جمیرا دبی یکی از بهترین مناطق و جزء بهترین مناطق دبی برای زندگی است. اگر دسترسی به مراکز تفریحی برای شما بسیار اهمیت دارد، پیشنهاد می شود حتما در این منطقه، که بهترین منطقه دبی برای زندگی است، خانه یا ملک خریداری کنید.

دسترسی به آسمان خراش ها و ساختمان های بزرگ، رستوران های مجلل، دسترسی به مترو و سایر وسایل حمل و نقل نیز در منطقه جمیرا دبی وجود دارد که برای همه ی افراد، حتی آن دسته از کسانی که تا به حال به دبی نرفته اند، آشنا است.

جمع بندی نهایی؛ انتخاب بهترین منطقه دبی برای زندگی

در هر لیستی بگردید، حتما یک سری منطقه هستند که دائما نامشان تکرار می شود و جزء پایه ثابت های بهترین منطقه دبی برای زندگی به شما می آیند. با کنار هم قرار دادن مزایا و معایب هر کدام، شما می توانید یک منطقه را برای خرید خانه و زندگی در این شهر مجلل انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا