خانواده و جامعهکسب و کار استانها

تعمیرات مبل خانه شیک توسط کادری مجرب و حرفه ای

 

تعمیرات مبل چیست؟

کارگاه تعمیرات مبل در اصطلاح به نوسازی و تغییرات در ساختار مبلمان گفته می شود، که تمامی ایرادات موجود از پارچه تا فوم و کلاف را در بر می گیرد. با هزینه ای بسیار کمتر از خرید دوباره مبل می توانید بر اساس سلیقه خود، یک ساختار و طرح تازه ای را در مبلمان و دکوراسیون محیط خانه و ادارات ایجاد کنید.

تعمیرات مبل امروزه مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است. کارگاه های زیادی برای ارائه خدمات در این حوزه در رقابت می باشند. اما شفافیت هزینه تعمیر مبل در کنار کاهش زمان خدمات و تحویل و همچنین تنوع بالا در طرح و رنگ پارچه، و استاندارد بودن تمامی بخش های مورد استفاده در تعمیرات مبلمان، می تواند نشان دهنده میزان اعتبار یک شرکت ارائه دهنده خدمات نوسازی مبل در تهران باشد.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

بهترین اسفنج برای مبل | تعمیر مبل در منزل | تعویض پارچه مبل

چرا تعمیرات مبل؟

از دیگر دلایلی که بسیاری از مردم به تعمیرات مبل روی می آورند این است که گاهی ممکن است شخص مبلی را خریداری کند و در زمان خرید از آن راضی باشد اما پس از گذشت مدت کوتاهی دیگر آن ها را مناسب منزلش نداند و یا به قول مربوط رنگ و یا مدل مبل دلش را بزند اما به دلیل زیاد بودن قیمت مبل نتواند در یک سال دوباره هزینه کند و مبل های جدیدی را تهیه کند به همین دلیل تعمیرات مبل و تعویض پارچه مبلی چاره کار او خواهد بود.

قیمت تمام شده چقدر است؟

قیمت تعمیر مبل به موارد مختلفی بستگی دارد. این عوامل به نوع مبل و نحوه تعمیرات بستگی دارد. به طور کل برای تعیین قیمت تعمیر مبل، تعمیرکار مبل میزان ایرادات مبلمان را بررسی می‌کند تا تعیین شود چه اقداماتی برای مرمت مبل لازم است. مواردی مانند تغییر پارچه مبل، پولیش چوب های به کار رفته در بدنه مبل، تعویض فنر و فوم مبل، تقویت اسکلت بدنه مبل همه در تعیین قیمت تعمیر بدنه تاثیر دارد. به طور کل هر مبلمانی بنا به متریال به کار رفته در آن، نوع اسکلت بندی و همچنین میزان خرابی و آسیب دیدگی به اقدامات متفاوتی در فرآيند تعمیرات نیاز دارد. بنابراین عواملی مانند جنس چوب و پارچه مبل، تعداد مبلمان و مهارت متخصص تعمیرکار مبل در تعیین قیمت تعمیر مبل تاثیرگذار هستند.

بهترین اسفنج برای مبل | تعمیر مبل در منزل | تعویض پارچه مبل

نجاری در تعمیرات مبل

در بعضی از مواقع مشتریانی که برای تعمیر مبل مراجعه می کنند با این پرسش مواجه اند که آیا خدمات نجاری مبل نیز شامل خدمات تعمیرات مبل می شود؟ به عبارتی در بعضی از مواقع دیده می شود که مشتریان می خواهند تغیراتی در دسته و یا چوب مبل خود ایجاد کنند که نیاز به نجاری مبل دارد. قبل از اینکه برای نجاری مبل خود اقدام کنید می بایست بررسی های لازم را انجام دهید که مبل شما ارزش تعمیر و نجاری را دارد یا خیر.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

رنگکاری در تعمیرات مبل

حواستان باشد که برای رنگ کاری مبلمان حتما و حتما کار را به یک رنگ کار مبل متخصص و کارگاه کاربلد بسپارید وگرنه در پایان کار چنان ردپایی از رنگ‌ کاری و رنگ‌ های اضافه روی سرویس مبلمان شما باقی می ‌ماند که پیش خودتان خواهید گفت همان مبل مستعمل و فرسوده شده بهتر از این مثلا مبل نونوار شده بود. چه کار رنگ‌ کاری مبل‌ شما زیاد باشد و نیاز به انتقال آن‌ ها به کارگاه باشد و چه محدود و قابل انجام در منزل خودتان حالا دیگر از مواقعی که ممکن است نیاز شود خودتان برای کنترل کار به آن‌جا سری بزنید بماند!

بهترین اسفنج برای مبل | تعمیر مبل در منزل | تعویض پارچه مبل

تعمیرات مبل راحتی

اگر مبل راحتی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. تعمیر اسفنج مبل راحتی، تعویض پارچه مبل راحتی، تعمیر شکستگی مبل , تعمیر مبل ال , تعمیر مبل چرم , تعمیر مبل چستر و کلاف از جمله خدماتی هستند که توسط مجموعه خانه شیک به مشتریان عزیر ارائه میشود و در ادامه به همه آنها میپردازیم.

مبل راحتی پرکاربردترین نوع مبل است که همان طور که از نامش پیداست به خاطر راحت بودن بیشتر از سایر انواع مبلمان از آنها استفاده میشود. مشکلاتی مانند پارگی پارچه مبل، فرورفتگی کف مبل ، خراب شدن فوم ، شکستن پایه مبل معمولا برای بعد از مدتی استفاده برای مبل های راحتی طبیعی هستند.

تعمیرات مبل استیل

باید بدانید که منظور از تعمیر مبل ، فقط رفع آسیب دیدگی ها و فرسودگی مبل نیست. امروزه با پیشرفت صنعت مد و دکوراسیون داخلی ، با تعویض پارچه ، مدل منبت کاری ، رنگ ، چوب ، روکش مبل و غیره تعمیرات مبل استیل انجام می شود ، که می توان با این روش ها ، از مبلمان جدیدی با جدید ترین مدل ها برای تغییر دکوراسیون منزل استفاده نمود. در این مواقع تعمیر مبل استیل با توجه به قیمت های سنگین خرید مبلمان ، مخصوصا مبل استیل ، بهترین راه کار برای افرادی است که توان خرید ندارند.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

تعویض ابر و فوم

تشک مبل معمولا بر اثر زیاد نشستن ممکن است بعد از مدتی دچار تغییر حالت شود که بسیاری از خانواده ها را نگران کند مطمئنا با قیمت های بسیار بالای مبل در صورت خرابی مبل مطمئنا تعویض اسفنج و فوم مبل بسیار ارزان تر است از این رو بهتر است تا با تعویض اسفنج و فوم مبل علاوه بر محکم و مستحکم شدن آن در هزینه ها نیز تا حدود زیادی صرفه جویی کنید.

تعویض اسفنج و فوم مبل نوعی تعمیرمبل است که این کار توسط تعمیرکار مبل خانه شیک در تولیدی و با استفاده از روش های روز دنیا زیر نظر پرسنل بسیار خلاق و حرفه ای تیم تعمیر مبل خانه شیک در کمترین زمان و برترین کیفیت انجام می شود در مرحله اول تعویض اسفنج و فوم تشک مبل، قالب گیری و برش اسفنج جدید بسیار با دقت انجام می شود ممکن است تا برای بیشتر مبل ها از اسفنج های قالبی نیز استفاده شود که این نوع اسفنج ها از قبل برش داده شده هستند و دارای اندازه استاندارد می باشند.

مراحل سفارش برای تعمیرات مبل

و در آخر شما لایق بهترین خدمات هستید و زمانی که برای زیبایی دکوراسیون خود ارزش قائل هستید و هزینه ای برای ان میکنید قطعا توقع بهترین کیفیت را دارید، در اینجا ما مجموعه تعمیرات تخصصی مبلمان خانه شیک را به شما معرفی میکنیم برای معرفی این مجموعه نیازی به تعریف و تمجید نیست تنها کافیست نگاهی به نمونه کار های انها در وبسایت خانه شیک بیاندازید تا متوجه شوید که در اصل تعمیرات مبل یعنی چه.

دکمه بازگشت به بالا