بین المللکسب و کار استانها

رزرو تور دبی ارزان با بهترین قیمت ها از نامی گشت

دبی، آنقدر جذابیت در دل خودش جای داده که کمتر کسی را پیدا می ‌کنید که عاشق این شهر رویایی نباشد! شهر دبی دومین شهر گران ‌قیمت منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد. این شهر که به نام عروس خلیج فارس شهرت جهانی دارد و بعنوان یکی از مدرن ‌ترین شهرهای دنیاست که سفر به آن، یک تجربه خاطره انگیز متفاوت را برایتان رقم می‌ زند. موقعیت عالی این شهر، آب ‌و‌ هوای فوق‌ العاده، هتل ‌های 5 ستاره و لوکس، تفریحات بی نظیرش، سواحل رویایی، شکوه خیره ‌کننده دریا و… این شهر را برای استقبال از مسافران آماده کرده‌ است. هر روزه عده زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به ویژه ایرانیان، دبی را به عنوان مقصد توریستی خود انتخاب می ‌کنند.

پیشنهاد ما این است که رزرو تور دبی را از آژانس نامی گشت ایرانیان انجام دهید! خوب باید بگوییم که آژانس ‌های گردشگری مختلفی تور دبی امارات را ارائه می ‌کنند. حالا تفاوت نامی گشت نسبت به شرکت ‌های دیگر پشتیبانی و ارائه راهنمایی دقیق و کامل به شما مسافرین است. شما حتی اگر در حین سفر نیز مشکلی در رابطه‌ با تور دبی خود داشتید، می‌ توانید با مشاورین سفر دبی نامی گشت بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار کنید تا نسبت به رفع آن اقدام کنند. کارکنان با تجربه این مجموعه مسافرتی قبل از رزرو تور گردشگری دبی نیز به‌ صورت کامل و با حوصله پاسخگوی سؤالات و نیازهای شما هستند تا بهترین تور را بر اساس خواسته ‌هایتان بچینند. ضمنا ارائه خدمات و تضمین بهترین کیفیت دررابطه ‌با پشتیبانی مسافران وجه تمایز این آژانس نسبت به سایر آژانس ‌های گردشگری می باشد.

برای رزرو تور دبی، وارد بخش تورهای نامی گشت شوید، شهر مبدا را وارد کرده و این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید و در ادامه با مشخص کردن تاریخ و ساعت پرواز و همچنین تعداد مسافران، لیست کاملی از تور دبی برای شما نمایش داده خواهد شد که با استفاده از فیلترهایی نظیر قیمت، نوع ایرلاین، امتیاز مسافران و… می توانید جست و جوی دقیق تری و بروزتری داشته باشید و تور دبی ارزان را به راحتی رزرو کنید.

با خرید تور دبی نامی گشت سفری بی نظیر و راحتی را به این شهر لوکس و توریستی تجربه خواهید کرد. لاین مجموعه گردشگری موفق با سال ها تجربه در اجرای تورهای خارجی متنوع، تور دبی را با بهترین کیفیت و خدمات به شما ارائه می کند. شما می توانید با خرید ترکیبی بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل دبی نیز به این شهر سفر کنید و نیز با خرید ترکیبی پرواز + هتل می توانید امکانات متنوعی دیگری را نیز برای سفر خود انتخاب کنید؛ گشت شهری، خدمات  CIPو ترانسفر فرودگاهی ویژه با ماشین های لوکس از جمله این خدمات می باشند.

بهترین زمان رزرو تور دبی ارزان چه موقعی است؟

اگر قصد دارید با کمترین قیمت به شهر دبی سفر کنید، بهترین زمان برای خرید تور دبی ارزان فصل بهار و تابستان است. در این بازه زمانی از سال آب و هوای دبی به شدت گرم شده و همین موضوع باعث کاهش حجم مسافران و توریست های خارجی می شود. البته توجه داشته باشید که برای رفاه حال مسافران در تابستان، هتل های دبی و اماکن عمومی و تفریحی این شهر تمهیداتی در نظر گرفته اند، پس خیالتان راحت!! به طور مثال هتل ها در فصل تابستان با دستگاه های مخصوص آب استخرهای خود را خنک می کنند تا مسافران بتوانند لذت شنا در آب خنک وسط تابستان را تجربه کنند. برای رزرو تور دبی ارزان قیمت در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت نامی گشت شوید و بهترین گزینه را برای سفر خود به شهر دبی انتخاب کنید.

همچنین ایام عید نوروز نیز یک فرصت منحصر به فرد جهت رزرو تور دبی بشمار می رود. در این فصل هوا چندان گرم نشده و حراج‌ های فصلی زیادی در فروشگاه ‌های این شهر برگزار می ‌شود و نیز در تعطیلات کریسمس نیز شهر دبی بسیار دیدنی و هیجان انگیز می ‌شود. وجود نورپردازی، آتش‌ بازی، برگزاری جشن و فستیوال در کریسمس دبی، گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می‌ کشاند و علاوه‌ بر این دبی در تعطیلات کریسمس آب و هوای بسیار خوبی دارد. در آخر پیشنهاد می کنیم که برای رزرو تور دبی بهتر است که یک هفته زودتر از شروع سفر اقدام نمایید؛ اما برای سفر در فصل های مملو از گردشگر دبی مانند تعطیلات و اعیاد، بهتر است از 3 ماه قبل، برای رزرو تور اقدام نمایید.

دکمه بازگشت به بالا