عمومیکسب و کار استانها

ویدیو کلیپ های جدید قیمت تلویزیون سونی 49X85J

یکی دیگر از تلویزیون های سری 8 سونی در سال 2021 مدل X8500J است، بررسی آن را حتماً مشاهده کنید. سوني براي تلویزیون سونی 49X85J از طراحي متفاوتي استفاده كرده است، بنابراين ضخامت بسيار كمي دارد و با حالت نصب روي ديوار مي توان از حالت Ambient استفاده كرد كه كيفيت منحصر به فردي به تلويزيون مي بخشد.

اين محصول مجهز به فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند تصاوير را با سرعت بالا توليد كند و بتواند تصاوير را با نويز تشخيص داده و نويز آن را ثبت كرده و كيفيت بالايي را ارائه دهد. این فناوری قابلیت تشخیص ساختار، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند.

اما تصاویر تولید شده توسط این محصول کیفیت بالاتری نسبت به محصولات بدون این فناوری دارند. در کل هر دو این فناوری ها در چند بعد سازی صوت تلویزیون X8500J، نقش دارند. شما عزیزان خواهید توانست که یک خرید مستقیم و بی واسطه از شهرهای بانه و گناوه را در سریع ترین زمان ممکن و با دریافت 2 سال گارانتی در این فروشگاه تجربه کنید. قرار دادن تکنولوژی های جدید، به منظور هرچه بهتر کردن قابلیت های پیشین در این دستگاه است.

بهره مندی تلویزیون 49 اینچ اسمارت سونی مدل X8500J از تکنولوژی Dolby Vision نیز بخش ارزشمندی از فناوری های تصویری در این دستگاه را تشکیل می دهد. شما می توانید در کنار این تصاویر فوق العاده و سه بعدی، صدای Dolby Atmos را نیز تجربه کنید و از آن لذت ببرید. شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است. به طوری که توانایی خلق محیطی بسیار عالی و پر کاربرد را برای کاربر فراهم می کند.

این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و از کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصویر برخوردار است. تلویزیون 49X8500J می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. تعداد زیادی از تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح با جزئیات قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های زیادی را مشاهده کند.

مشخصات کلی تلويزيون سوني 49x85j سايز 49 اينچ

این فناوری تنها بخشی از قدرت و توان نمایشی جدید در تلویزیون 49X8500J است. شما می توانید در حین مشاهده تلویزیون X8500J، از برترین کیفیت تصویری و سینمایی روز دنیا استفاده نمایید. کیفیت نمایشی این تلویزیون، مدیون نمایش واقعی تصاویر است که سبب می شود شما آنچه را که مشاهده خواهید کرد مشابه با تصویر حقیقی باشد.

می توان گفت، با وجود فناوری XR HDR Remaster در تلویزیون X85J،می تواند هر شی را روی صفحه نمایشگر، تشخیص دهد. هرچه سیستم عامل به کار رفته در این دستگاه ها پیشرفته تر و بهتر باشد، شما می توانید از فناوری های به کار رفته در آن، بهتر و ارزشمند تر استفاده نمایید. به طور مثال، با به کار گیری سیستم عامل اندروید در تلویزیون 49X85J سونی، شما قادر هستید از برنامه های مختلفی بهره مند شوید.

با استفاده از این فناوری تصاویر خروجی از عمق رنگ مشکی، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه برخوردارند. شرکت سونی برای تلویزیون اسمارت X8500J از سیستم عامل اندروید ورژن 10 استفاده کرده است. همانطور که می دانید تلویزیون های آندرویدی از بهترین تلویزیون های دنیا هستند و کارایی بالا و دسترسی به نسبت آسانی دارند.

تلویزیون 49X8500J از دستورات صوتی پیروی می کند و به دستیار صوتی گوگل مجهز است. علاوه بر اینها از دستیار صوتی از دستیار صوتی آمازون (الکسا) وGoogle Home نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب توانایی اجرای برنامه های زیادی را داراست که این محسول برای کاربران دارای اهمیت بسیار زیادی است.

قیمت تلویزیون سونی 49x85j سایز 49 اینچ فورکی اسمارت

با استفاده از این فناوری ها ، آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای پراکنده و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند. فناوری Clear Phase فرکانس صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدایی با کیفیت بهتر از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در همه زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است.

صدای دالبی در تلویزیون 4K سونی مدل 49x85j

در واقع تلویزیون با بهره‌گیری از این فناوری فریم‌های اضافی را بین فریم‌های اصلی ایجاد و قرار می‌دهد. ویژگی درج فریم سیاه تلویزیون را برای ظاهری بدون تاری و واقعا سینمایی آماده می‌کند. با این فناوری های توانایی زیادی در خلق صدایی همه گیر و جذاب دارند و با کمک فناوری HDR در نشان دادن طبیعی صحنه ها نهایت لذت را برای کاربر به دنبال داشته است.

همچنین به کمک فناوری Clear Phase فرکانس صداها را بهبود بخشیده تا کاربر صدای با کیفیت تری را از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. به کمک فناوری Dolby Atmos صداها از همه جهات پخش شده که بر گیرایی محتوای ارائه شده بسیار اهمیت دارد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید.

افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. تلویزیون X8500J سونی از مدل های براویا است و اگر قیمت آن را بررسی کنید متوجه می شوید که یکی از بهترین مدل های امسال می باشد. برای بررسی بیشتر فناوری های استفاده شده در این مدل تلویزیون سونی با ما همراه باشید.

طراحی چشم نواز تلویزیون X85J سونی 2021

سونی برای تلویزیون 49X8500J سونی از طراحی متفاوتی استفاده کرده است، بنابراین ضخامت بسیار کمی دارد و با حالت نصب روی دیوار می توان از حالت Ambient استفاده کرد که کیفیت منحصر به فردی به تلویزیون می بخشد. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند تصاویر را با سرعت بالا تولید کند و بتواند تصاویر را با نویز تشخیص داده و نویز آن را ثبت کرده و کیفیت بالایی را ارائه دهد.

همچنین این محصول دارای حاشیه های آلومینیومی است که طراحی بسیار زیبایی دارد و یکی از خصوصیات بسیار جالب آن در بخش طراحی این محصول می باشد. این حاشیه های باریک به کاربر کمک می کند در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. این دستگاه از تیونر DVB-T/T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست.

همچنین با به کارگیری سیستم عامل اندروید در تلویزیون X85J شما می توانید از هوشمندی فوق العاده این دستگاه اوج استفاده را ببرید. پس اگر واقعاً به دنبال یک تلویزیون عالی هستید، می توانید تلویزیون X8500J را از فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی دوزین کالا تهیه نمایید و از مزایای عالی این خرید بهره مند شوید. کمپانی سونی در سال 2021 با معرفی تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 49X8500J در کنار سایر تلویزیون های خود، بار دیگر قدرت خود در تولید تلویزیون های مدرن را نشان داده است.

خرید اینترنتی تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 49X8500J

با اين حال ، اگر دوست داريد ، مي توانيد تلويزيون را روي دو پايه با سرهايي در اطراف آن قرار دهيد. ظاهر يكدست و بسيار ظريف اين برنامه تلويزيوني قطعا توجه شما را به خود جلب مي كند. سوني از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR سوني براي تلويزيون Sony X8500J استفاده كرده است ، كه يكي از پردازنده هاي جديدتر اين شركت است و تغييرات قابل توجهي در پردازش تصوير نسبت به نسخه هاي قبلي دارد. با استفاده از اين پردازنده ، تلويزيون مي تواند تصاوير را به صورت طبيعي و واضح نمايش دهد و كيفيت مشاهده تلويزيون را براي كاربر به ارمغان آورد.

دکمه بازگشت به بالا