فرهنگ و سینماکسب و کار استانها

سریال آهوی من مارال کی پخش میشود؟

سه سریال با موضوع زندگی شخصی ناصرالدین شاه قاجار از شبکه نمایش خانگی پخش می شود و بعد از جیران و قبله عالم آهوی من مارال سومین سریال در این برهه از تاریخ ایران می باشد. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال آهوی من مارال و داستان آن را در مشاهده می کنید.

فیلمبرداری  دانلود فیلم دوبله فارسی شبکه نمایش خانگی آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده که فیلمبرداری آن در «خجیر» آغاز شده بود این روزها در لوکیشن شکارگاه ادامه دارد.

پیش از این نیز حسن معجونی برای ایفای نقش ناصرالدین شاه قاجار، الهام کردا در نقش انیس الدوله، ترلان پروانه در نقش مارال، شبنم مقدمی و تعدادی دیگر از بازیگران سرشناس برای این سریال انتخاب شده‌اند.

پریسا شمس، معصومه یزدانی، ابراهیم قربانپور تیم نویسندگان این مجموعه را تشکیل
می دهند که بخش‌هایی از سریال در استانبول قدیم روایت می شود.

سریال آهوی من مارال که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می‌گذرد در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، فصل اول ۱۵ قسمت و فصل دوم در ۲۵  قسمت خواهد بود.

بازیگران سریال آهوی من مارال

ناصرالدین شاه نزدیک به ۵۰ سال بر ایران حکومت کرد و پس از شاپور دوم ساسانی و تهماسب اول صفوی، طولانی‌ ترین دورهٔ زمامداری در میان تمامی پادشاهان تاریخ ایران را داراست. پس شاید همین مساله در کنار زندگی پرفراز و نشیب او و اتفاقات متعددی که در این برهه تاریخی برای ایران رقم خورد، دستمایه خوبی برای پرداختن به این شخصیت به عنوان سوژه ای دراماتیک باشد.

داستان سریال آهوی من مارال

این سریال به عشق ناصرالدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن، می‌پردازد همچنین داستان‌هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد و…

در خلاصه قصه این سریال آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه می‌رسد و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدرقدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان…

این خلاصه داستانی است که سازندگان سریال «آهوی من مارال» در اختیار رسانه ها قرار داده اند. سریالی که در سکوت خبری و با بازی ترلان پروانه در نقش مارال و حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه قاجار به نظر می رسد، مدتی است که کلید خورده است. الهام کردا و شبنم مقدمی از دیگر بازیگرانی هستند که در میان خبرهای معدود تولید این پروژه معرفی شده اند و زمان پخش هنوز مشخص نیست. سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده، تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شود.

تعداد فصل ها و زمان پخش سریال آهوی من مارال

مهرداد غفارزاده کارگردان سریال «آهوی من مارال» به تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی که مدتی است در مرحله تصویربرداری قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت این سریال توضیح داد: فیلمبرداری این سریال به شکل منظم و پیوسته درحال انجام است و تا این لحظه نودمین جلسه فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و همچنان فیلمبرداری این کار تا ماه آینده در منطقه خجیر ادامه دارد.

مهرداد غفارزاده کارگردان آهوی من مارال

این کارگردان با اعلام اینکه «آهوی من مارال» قرار است در سه فصل ساخته شود که هر فصل ۲۰ تا ۲۲ قسمت دارد، ادامه داد: این سریال یک پروژه با پروداکشن سنگین و روند تولید طولانی است و تا این لحظه ۵۰ درصد آن مقابل دوربین رفته است. به گفته غفارزاده کارگردان این سریال، «آهوی من مارال» یک درام عاشقانه است که درنهایت به یک تراژدی تبدیل می‌شود.

صحبت های مهرداد غفارزاده

این کارگردان درباره تاثیرات پاندمی کرونا در روند تولید این سریال بیان کرد: قطعا این پروژه نیز مانند دیگر آثار سینمایی یا سریال‌های درحال تولید به دلیل شیوع این بیماری با مشکلاتی مواجه شد و حتی کار به یک توقف طولانی مدت رسید چرا که بعضی از بازیگران مبتلا به کرونا شدند و این اتفاق ادامه روند فیلمبرداری را برای ما سخت کرده بود.درنهایت پس از یک دوره توقف تولید، دوباره تصویربرداری سریال را شروع کردیم و درحال حاضر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال تولید سریال هستیم که البته همین مسائل کمی روند فیلمبرداری را کند کرده است.

ترلان پروانه در نقش مارال

غفارزاده درپایان عنوان کرد: گله‌مندی‌ای که در این میان وجود دارد این است که انتظار می‌ رفت تا این لحظه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه سینما و وزارت بهداشت اقدامی برای واکسیناسیون عوامل پروژه‌ های سینمایی و سریال‌ های درحال تولید انجام دهند ولی متاسفانه هیچ خبری مبنی بر واکسیناسیون عوامل پروژه‌ های در حال تولید نیست
که این باعث کندی روند تولید سریال و ترس مداوم عوامل از ابتلا به این بیماری شده است. امیدوارم مشکل واکسیناسیون نه تنها برای هنرمندان بلکه برای همه مردم هرچه زودتر حل شود.

روزبه حصاری از بازیگران سریال آهوی من مارال

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد. روزبه حصاری بازیگری را از تئاتر شروع کرد سپس در موسسه کارنامه دوره دید و هم اکنون بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

برای دانلود فیلم اکشن کلیک کنید

روزبه حصاری در یک خانواده ی ۴ نفره بزرگ شده است و یک برادر بزرگ تر از خود دارد. از کودکی علاقه مند هنر و موسیقی بوده و به مرور در کلاس های موسیقی و نوازندگی سازهای کوبه ای پرداخته است. روزبه حصارى در نقش یاشار در آهوی من مارال ایفای نقش مى نماید و لازرم به ذکر است وی دومین تجربه خود را در شبکه نمایش خانگی بعد از سریال دومینو پشت سر می گذارد. وی برای بازی در سریال بچه مهندس، در نظرسنجی های مختلف، ازجمله  ظرسنجی مردمی مجله همشهری جوان به عنوان بهترین بازیگر سریال‌ های تلویزیونی در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

معرفی بازیگران سریال آهوی من مارال

حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه قاجار

حسن معجونی متولد ۱۳۴۷ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته «ادبیات نمایشی» می‌ باشد. حسن معجونی همچنین سرپرست گروه تئاتر لیو است. او در سریال های تلوزیونی هم به ایفای نقش پرداخته اند که از آنها می توان به شمدونی و مسافران اشاره کرد. اولین فیلم سینمایی که او در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان
است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود.

الهام کردا در نقش انیس الدوله

الهام کردا متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۷، بازیگر است. وی و همسرش «سعید چنگیزیان»(بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر) هم‌دانشگاهی بودند و به سبب همین آشنایی در سال ۱۳۷۹ همکار شدند و این ارتباط در نهایت در سال ۱۳۸۱ به ازدواج ختم شد. الهام کردا مدرک کارشناسی رشته نمایش دارد.

گوهر خیراندیش در نقش شکوه السلطنه

گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. وی در سال ۱۳۴۹ کارش را از دبیرستان شروع کرد و به دنبال آن به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر پرداخت. گوهر خیراندیش در نقش شکوه السلطنه مادر ولیعهد مظفرالدین میرزا ایفای نقش مى نماید.

ترلان پروانه در نقش مارال

ترلان پروانه متولد ۱۳۷۷ در است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم چپ دست آغاز کرد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است و یک برادر بزرگتر از خود به نام عرفان دارد.

متین ستوده در نقش الناز

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ بازیگر است. او لیسانس مدیریت بازرگانی دارد و در کلاس‌ های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است. پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم اول دبستان بود. وی از بازیگران سریال آهوی من مارال در نقش الناز می باشد

خلاصهٔ داستان

ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان…

بازیگران

حسن معجونی ترلان پروانه گوهر خیراندیش بهناز جعفری لاله اسکندری فریبا کوثری امیررضا دلاوری علیرضا کمالی علیرضا آرا شبنم مقدمی لیلا بلوکات متین ستوده روزبه حصاری نادر فلاح جواد یحیوی اتابک نادری سیروس همتی احسان امانی سیروس میمنت آتش تقی پور فاطمه شکری ارسطو خوش رزم میثاق زارع نازنین کیوانی

↑ «ترلان پروانه در سریال «آهوی من مارال» بازی می‌کند». . ۲۰۲۰-۱۲-۳۰. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۷-۱۸.

↑ «توضیحاتی دربارهٔ شباهت سریال حسن فتحی با مجموعه‌ای دیگر». . ۲۰۲۱-۰۳-۲۷. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۷-۱۸.

↑ «عکس | گوهر خیراندیش همسر ناصرالدین‌شاه می‌شود». . ۲۰۲۱-۰۶-۲۴. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۷-۱۸.

رده‌ها: مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی آغازشده در ۱۴۰۰مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی آغازشده در ۲۰۲۱ (میلادی)مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی دهه ۲۰۲۰ (میلادی)مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی ایرانیمجموعه‌های تلویزیونی درام ایرانی

دانلود سریال آهوی من مارال + (تاریخ پخش، بازیگران، خلاصه داستان)

دانلود فیلم آهوی من مارال Ahooye Man Maral Series ⭐ به کارگردانی مهرداد غفارزاده با بازی حسن معجونی + زمان پخش، خلاصه داستان در رخشاره

نام سریالآهوی من مارال (Ahooye Man Maral)ژانرتاریخی, عاشقانهسال انتشار1400زبان سریالفارسیکشور سازندهایراننويسندهپریسا شمس، معصومه یزدانی، ابراهیم قربانپورخلاصه داستانناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌ های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده ‌اش همه خان چوپان ….

سریال آهوی من مارال (Ahooye Man Maral Series) عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم و سعید خندق آبادی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی عاشقانه با رویکردهای تاریخی نقل میشود. فیلم ‌نامه سریال نمایش خانگی آهوی من مارال به قلم پریسا شمس، معصومه یزدانی و ابراهیم قربانپور به رشته تحریر درآمده است.

از هنرمندان آن می‌توان به ترکیبی از نقش پردازهای سینمایی و تلویزیونی از جمله الهام کردا، ترلان پروانه، جواد یحیوی، حسن معجونی، روزبه حصاری، شبنم مقدمی، علیرضا آرا، علیرضا کمالی، فریبا کوثری، لیلا بلوکات، متین ستوده و … نام برد که در این سریال بازی کرده اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال آهوی من مارال و مطالعه حواشی این سریال تاریخی در ادامه همراه رخشاره باشید.

بازیگران سریال آهوی من مارال

بازیگر نقش

حسن معجونی ناصرالدین ‌شاه قاجار

الهام کردا انیس الدوله (سوگلی ناصرالدین ‌شاه)

ترلان پروانه مارال

اسامی بازیگران سریال آهوی من مارالبه همراه نقش آنها

هنرمندان و چهره ‌های شناخته شده ای در سریال نمایش خانگی آهوی من مارال به ایفای نقش پرداخته اند، بازیگرانی که هر کدام پیش‌ از این تجربه حضور در سینما و تلویزیون ایران را داشتند و بعضاً هم در صنف بازیگری فیلم هایشان جزو پرمخاطب‌ها بوده است.

ترلان پروانه در نقش مارال و حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه ایفاگر نقش های اصلی سریال آهوی من مارال هستند.

موضوع و داستان سریال آهوی من مارال

ژانر تازه ‌ترین اثر مهرداد غفارزاده به گفته خودش از داستانی عاشقانه تاریخی برخوردار است و قصه سریال آهوی من مارال، در دوره قاجار می‌گذرد و عشق ناصر الدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن را روایت میکند و همچنین داستان ‌هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد.

سریال آهوی من مارال کی پخش میشود؟

تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان پخش سریال آهوی من مارال مهرداد غفارزاده در شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است. لذا پیشنهاد می‌کنیم که این صفحه را به بوکمارک خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به دانلود سریال آهوی من مارال و همچنین حواشی این سریال داشته باشید.

سریال آهوی من مارال چند قسمت است؟

به نقل از تیم تولید، سریال آهوی من مارال در 40 قسمت و 2 فصل (هر فصل 20 قسمت) برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود؛ که فصل اول درباره رابطه عاشقانه ناصر الدین شاه و سوگلی او مارال خواهد بود و در فصل دوم نیز به زندگی مارال بعد از مرگ ناصرالدین شاه پرداخته می شود.

توضیحات تکمیلی و حواشی سریال آهوی من مارال

«آهوی من مارال» پس از «سریال جیران» و «سریال قبله عالم» سومین سریال شبکه نمایش خانگی است که با موضوع زندگی ناصرالدین شاه ساخته میشود و جالب اینجاست که هر سه به شکل همزمان تولیدشان آغاز شده است. یکی از نکات قابل توجه در “سریال آهوی من مارال” بازی حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه است که چالش جدیدی برایش خواهد بود. بخشی هایی از سریال نمایش خانگی آهوی من مارال در استانبول قدیم می گذرد و از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ترکیه نیز استفاده شده است.

اطلاعات و عوامل سریال آهوی من مارال

رده سنی: PG | مناسب برای تمامی سنین

کارگردان: مهرداد غفارزاده

تهیه‌ کننده: بهروز خوش رزم ، سعید خندق آبادی

روز پخش: نامشخص پخش: نمایش خانگی

سایر عوامل: مشاور پروژه و ناظر کیفی: سعید شریعتی | مشاوره فیلمنامه: فریدون عموزاده خلیلی | ایده و طرح سریال: مهرداد غفارزاده | مشاور رسانه ای: اشکان منصوری | نوازنده: آیدین علیانسب | طراح لوگو: مهران گل محمدی، لیدا صبوری

با توجه به این که این روزها بیشتر از گذشته شاهد ساخته شدن سریا‌ل ها با سرمایه‌گذار خصوصی هستیم، باید منتظر ماند و دید که آیا روزی می‌رسد که سریال‌های ایرانی هم مثل سریال‌های ترکیه‌ای طرفداران زیادی بین کشورهای آسیایی و اروپایی داشته باشند یا خیر.

دکمه بازگشت به بالا