عمومیکسب و کار استانها

هزینه تعمیر گیربکس جک S5

تعمیر تخصصی گیربکس جک S5

تعمیر گیربکس جک S5 از جمله خدمات تعمیر گیربکس جک در تعمیرگاه گیربکس اتومات تهران گیربکس است. در صورتی که گیربکس جک s5 شما دچار مشکل شده است، کافی است با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت مراجعه حضوری و تخمین میزان هزینه تعمیر گیربکس جک s5 صورت بگیرد.

گیربکس جک S5 خودروی جک S5 در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه گردیده است. در بخش فنی پیشرانه هر دو مدل دستی و اتومات از یک ساختار تشکیل شده اند. اما برای هماهنگی بهتر با گیربکس 6سرعته دوکلاچه این خودرو ، میزان گشتاور از 235 نیوتون‌متر به 265 نیوتون‌متر افزایش پیدا کرده است .

وزن خودرو بنا بر اعلام کرمان‌ موتور از 1505 کیلوگرم به 1545 کیلوگرم به واسطه اضافه شدن گیربکس اتوماتیک افزایش پیدا کرده است که البته تمامی این افزایش وزن به دلیل بهره‌گیری از گیربکس اتوماتیک نیست بلکه آپشنهای جدیدی نیز S5 اتوماتیک را در مدل دستی تفکیک می‌کنند.

در اواخر سال ۹۳ شمسی بود که شاسی بلند جک S5 مجهز به گیربکس دستی (جی ای سی S5) توسط شرکت کرمان موتور نماینده رسمی برند جی ای سی در ایران، وارد بازار کشورمان شد و به دلیل شباهت ظاهری با مدل محبوب هیوندای توسان، خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. در حدود دو سال بعد، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت.

مشخصات فنی جک اس 5

جک اس ۵ به یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ ۲ لیتری با توربوشارژر مجهز شده است و ۱۷۴ اسب بخار نیرو و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. خروجی‌های این خودرو با موتور مذکور، آن را در حد و اندازه خودروهایی مانند هیوندای ix35 و کیا اسپورتیج قرار می‌دهد و حتی بهتر از ۲ خودروی مذکور عمل کرده و همین می‌تواند مهر تاییدی بر قوی بودن موتور این خودرو محسوب شود. یکی از نقاط قوت موتور جک اس ۵ اتومات این است که حداکثر گشتاور آن از دور موتور ۲ هزار در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌گیرد و همین موضوع، سبب شده تا این خودرو شتاب گیری خوبی داشته باشد.

البته، این موتور بدون ایراد هم نیست و به عنوان مثال، همان طور که اشاره کردیم در بخش خود به آن خواهیم پرداخت، از نظر مصرف بنزین بسیار پراشتهاست و یا هنگام فشار زیاد به گیربکس اتومات کمی خنک می‌شود.

مزایا و معایب جک S5

از نکات مثبت آن می توان به طراحی ظاهری زیبا، کابین جادار و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول، پیشرانه پرقدرت و خدمات پس از فروش گسترده کرمان موتورنام برد و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد.

تفاوت مشخصات فنی جک اس 5 اتوماتیک و دنده‌ای

در نسخه اتوماتیک مصرف سوخت و گشتاور خودرو تا حدودی تفاوت دارد. در هر دو مدل از یک موتور دو لیتری که قدرتی برابر با 174 اسب بخار ارائه می‌دهد استفاده شده است. بااین‌حال گشتاور مدل اتوماتیک برابر با 256 نیوتون‎متر می‌باشد که در مقایسه با 235 نیوتون متر گشتاور مدل دنده‌ای عدد بهینه‌تری می‌باشد.

درنتیجه تفاوت مصرف سوخت خودرو در این دو مدل تفاوت ناچیزی دارد که در نظر گرفتن آن خالی از لطف نیست.
نمونه اتوماتیک S5 مصرف سوختی برابر با 9 لیتر در 100 کیلومتر دارد. این رقم میانگین مصرف سوخت 12 لیتر در 100 کیلومتری این خودرو در ترافیک سنگین شهری و 7.3 لیتر در جاده‌های بین‌شهری می‌باشد.

لازم به ذکر است تعویض دنده در نسخه اتوماتیک بسیار نرم و روان است و به‌اصطلاح با تعویض‎دنده، آب در دل کسی تکان نمی‌خورد. اما به دلیل سفارشی‌سازی گیربکس جهت امکانات اکو و کاهش مصرف سوخت، سنگین کردن دنده در سربالایی‌ها با مقداری تأخیر صورت می‌پذیرد. بااین‌حال قدرت موتور در حد قابل قبولی می‌باشد و حتی روشن گذاشتن تهویه مطبوع در سربالایی باعث افت کشش موتور نمی‌شود.

تهران گیربکس تعمیرگاه تخصصی گیربکس جک اس 5

تهران گیربکس به عنوان تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک و دستی جک اس5 تا پایان این مقاله تلاش می کند به برخی سوالات متداول درباره تعمیرگیربکس جک اس 5 خصوصا دستمزد تعمیر گیربکس اتوماتیک نگاهی داشته باشد. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

نگهداری جک S5

برای آنکه بتوانید از خودروی خود به خوبی مراقبت کنید و احتمال بروز مشکل در گیربکس جک اس 5 را کمتر کنید، خوب است که به توصیه های زیر عمل نمایید.

موتورشویی ممنوع!

سیستم کلی گیربکس اتوماتیک، دارای مدارها و سنسورهای الکترونیکی است که بسیار حساسند و موتور شویی ممکن است باعث آسیب به آن شود.

تعویض روغن گیربکس جک S5

یکی از مهم ترین عوامل برای مراقبت از گیربکس خودرو، تعویض به موقع روغن گیربکس آن است.
معمولا روغن گیربکس خودروهای چینی را بین 30 هزار تا 40 هزار تعویض می نمایند.

خطا های گیربکس اتوماتیک جک S5 را جدی بگیرید

هنگامی که گیربکس پیغام می دهد و یا چراغ چک روشن می گردد، قطعا ایرادی در سیستم خودرو به وجود آمده است و رانندگی به آن ایراد ممکن است آسیب های جدی به خودروی شما وارد سازد.
بنابراین در صورت مشاهده خطا در اولین فرصت ممکن خودروی خود را به تعمیرگاهی مطمئن و تخصصی برسانید.

هزینه تعمیر گیربکس جک S5

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام تعمیر یا تعویض قطعات خودرو، هزینه آن است. با توجه به چینی بودن خودروی جک اس 5 و عدم وفور قطعات آن در بازار و نبود ثبات در بازار، تهران گیربکس به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کند تا برای اطلاع از جزئیات دقیق و قیمت قطعات و تعمیر گیربکس با شماره های ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند.

همچنین برای دریافت وقت حضوری بازدید از خودرو نیز می توانید با شماره های تهران گیربکس در تماس باشید. تعمیر گیربکس جک S5 یکی از خدمات تخصصی تهران گیربکس میباشد. شما میتوانید جهت تعیین وقت برای تست و عیب یابی گیربکس یا انجام تعمیرات برای جک S5 با ما تماس بگیرید.

ما در مجموعه خود خدمات مختلفی را برای تعمیر گیربکس جک S5 انجام میدهیم. تمام سعی دست اندرکاران مجموعه تهران گیربکس این است که خدمات خود را به بهترین شکل و با منصفانه ترین هزینه ممکن انجام دهند. تمامی مهندسان تیم تهران گیربکس، از مهندسان دوره دیده در خارج از کشور هستند و به تمامی گیربکس های تسلط کامل دارند. از این رو میتوانید با خیالی آسوده تعمیر گیربکس جک S5 خود را به دست مهندسان ما بسپارید.

تعمیرات گیربکس جک S5 شامل خدماتی همچون :

  • تعمیر گیربکس جک S5
  • سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک جک S5
  •  تعویض روغن گیربکس جک S5
  • بازدید فنی گیربکس جک S5 با یک سال گارانتی
  • عیب یابی و نمایش ایراد گیربکس جک S5 به صورت رایگان
  • مشاوره صحیح رانندگی با گیربکس اتوماتیک جک S5 میباشد.

مهندسان و تعمیرکاران آموزش دیده تعمیرات گیربکس اتوماتیک جک S5

تمام تعمیرکاران و مهندسان تهران گیربکس، دوره های تخصصی تعمیرات گیربکس را در خارج از کشور گذرانده اند؛

لذا تمامی آنها به تشخیص و تعمیر ایراد به وجود آمده در تمامی خودرو ها مسلط هستند.

شما میتوانید با اطمینان بالا تعمیر گیربکس اتوماتیک جک S5 خود را به دست ما بسپارید.

قطعات اصلی گیربکس جک S5

ما در مجموعه تهران گیربکس از قطعات و لوازم اصلی گیربکس جک S5 استفاده میکنیم. این قطعات به دلیل کیفیت بالا و طراحی دقیقشان بهترین قطعات برای گیربکس اتوماتیک جک S5 شما میباشند. در سایت mistertransmission می توانید مشخصات فنی این قطعات را مشاهده نمایید.

تست و عیب یابی رایگان گیربکس اتوماتیک جک S5

در صورتی که احساس میکنید گیربکس جک S5 شما دچار ایرادی شده و نیاز به بازبینی دارد، ما به طور رایگان ایراد گیربکس شما را پیدا میکنیم.

درباره جک S5بیشتر بدانید

جک S5 یک شاسی‌ بلند جمع‌ و جور شهری از کشور چین است که پس از ورود به ایران موفق شد توجهات بسیاری را به‌سمت خود بکشاند. چرا که نه‌تنها یک خودروی مشابه و هم‌سایز با کراس‌اوورهای محبوب کره‌ای به‌شمار می‌آید، بلکه از قیمت و توان فنی کاملا وسوسه‌کننده‌ای نیز برخوردار است.

جک اس 5، این شاسی‌ بلند چینی از اواخر سال 1393 شمسی توسط شرکت کرمان موتور به‌صورت مونتاژ داخل به بازار کشور راه یافت. از سوی دیگر استقبال مناسب مشتریان ایرانی موجب شد تا کرمان موتور در سال 1395 نسخه مجهز به گیربکس اتوماتیک جک S5 را نیز تحویل خریداران داخلی دهد.

مشخصات جک S5

جک S5 قوای محرکه خود را مدیون یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ به حجم 2 لیتر است که قادر به تولید توانی معادل 174 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن‌متر گشتاور بوده و آن را به وسیله یک گیربکس شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه، به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. شتاب این خودرو در نمونه دستی معادل 10.5 ثانیه و در مدل اتوماتیک حدود 11.5 ثانیه خواهد بود.

همچنین حداکثر سرعت جک S5 برابر 180 کیلومتر بر ساعت عنوان شده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز به رقم 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. با توجه به آمار و ارقام ارائه ‌شده می‌توان حدس‌زد که توان موتور جک اس 5 به‌خوبی از عهده تامین احتیاجات روزمره خانواده‌های ایرانی برخواهد آمد و حتی قدرت کافی جهت انجام مانورهای شهری و جاده‌ای را نیز در اختیار ایشان قرار خواهد داد.

جدول مشخصات فنی جک S5 اتوماتیک

نام خودرو جک S5 اتوماتیک
کشور سازنده چین
سال (طراحی) 1395
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1997 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 174 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 265 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 سرعته – گيربكس اتوماتيك دو كلاچه
شتاب 0 تا 100
حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن 1545 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4430 طول – 1840 عرض – 1660 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2645 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی – لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 55 لیتر
ترمز و پایداری چهارچرخ دیسک و مجهز به سیستم ضدقفل برای هر چهارچرخ (ABS چهار کاناله) – سيستم ترمز ضد قفل ABS – سيستم ترمز كمكي هيدروليك HBA – سيستم توزيع الكترونيكي نيروي ترمز EBD – سيستم پايداري الكترونيكي ESC – سيستم كنترل سرعت خودرو در سر پاييني HDC – سيستم كنترل ايستايي در سر بالايي HAC – ترمز پارك برقي EPB
کیسه هوا کیسه هوا راننده و سرنشین جلو – كيسه هواي جانبي جلو (4عدد)
دیگر تجهیزات دوربين دنده عقب – سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD و USB – بلوتوث – دارای 6 بلندگو – كليدهاي مولتي مديا روي فرمان – خروجي پاور 12ولت آنتن شيشه اي
سانروف – آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن – آینه های جانبی تا شونده برقي – روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو – چراغ های مه شکن جلو و عقب – چراغ های عقب LED – تنظيم ارتفاع نور چراغ هاي جلو – چراغ راهنما روي آينه – داراي ديمر (تنظيم كننده نور صفحه كيلومتر) – کامپیوتر سفری – صندلی چرمی – پوشش چرمی فرمان – تنظیم ارتفاع صندلی راننده – تظیم برقي صندلی راننده – مموري صندلي راننده – مجهز به گرمكن صندلي هاي جلو – قفل ايمني كودك – مجهز به سیستم ISOFIX – سیستم ضد سرقت – اخطاردهنده فشار باد چرخ ها TPMS – فرمان برقي – قابليت تنظيم غربيلك فرمان در 2 جهت – تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله – سنسور پارك جلو و عقب – کنسول جلو و عقب – شيشه Reflex – چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل – سنسور باران – شيشه هاي جلو و عقب برقي گرمكن شيشه جلو – استارت دكمه اي – سيستم ورود بدون كليد 

 

هزینه تعمیر گیربکس جک S5

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک جک S5 یکی از سوالات متداول صاحبان این خودرو است. واقعیت این است که هزینه تعمیرات چنین خودرویی به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال اگر مشکل بسیار جدی باشد، باید گیربکس به طور کامل پیاده شده و فرآیند تعمیر – البته پس از تایید شما – آغاز شود.

تمام تلاش متخصصان ما تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما در سریع ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه ممکن است. تلاش میکنیم تا حد امکان اگر قطعه ای نیاز به تعویض ندارد، تعویض نکنیم و تنها با سرویس قطعه مشکل گیربکس را رفع کنیم. به طور کلی باید برای تعیین قیمت و دستمزد تعمیرات، گیربکس خودروی شما باید توسط دستگاه تست شود و پس از تعیین مشکل اصلی، پس از تایید شما، فرآیند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا