خانواده و جامعهکسب و کار استانها

قیمت لباس شخصیت کارتونی چقدر است؟

در این مقاله قصد داریم تا به محبوبیت و دوست داشتنی بودن تم تولد کودکان با شخصیت های کارتونی مانند لباس السا و لباس مرد عنکبوتی بپردازیم. اگر علاقمند هستید تا درباره خرید لباس السا از فروشگاه اینترنتی میلی جون بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها بخوانید.

تم تولد کارتون فروزن و شخصیت محبوب السا

شخصیت السا با استایل و شخصیت خاص خود محبوب بچه ها در رده های سنی مختلف بوده و همچنان هست. لباس السا مربوط یه یک شخصیت کارتون از کارتون مشهور فروزن است و السا با لباس معروف خود از شخصیت های مورد علاقه کودکان است. از آن رو که کودکان به لباس های شخصیت های کارتونی و پرنسس های کارتونی علاقمند هستند و این لباس ها کودکان را بسیار خوشحال کرده و سر ذوق می آورد. امروزه با الهام از این کارتون تم تولد کودکان طبق لباس السا و انا مناسب برای جشن تولد بچه ها طراحی می شود.

تم تولد با حضور شخصیت های کارتونی

جشن تولد از جمله خاطره انگیزترین جشن ها در دوران کودکی فرزندان در سراسر جهان است. خاطره خوش از جشن تولد به قدری اهمیت دارند که والدین تلاش می کنند تا جشن تولد کودکان خود را به صورت هر چه تمام تر، بهتر و خاص تر برای فرزند خود تدارک ببینند.

از جمله راهکار های جذاب تر ساختن تولد و به یاد ماندنی کردن جشن تولد برای فرزند، استفاده از تم های جشن تولد است که امروزه تنوع بسیار چشم گیری دارد. تم تولد بر اساس لباس شخصیت کارتونی محبوب مانند لباس مرد عنکبوتی، کارتون فروزن با لباس السا و انا و … همراه با موسیقی زیبای این کارتون ها می تواند فرزندان و کودکان خردسال را بسیار خوشحال و هیجان زده کرده و جشن تولد را برای کودک به یاد ماندنی نماید.

دلایل جذابیت خرید لباس السا برای کودکان

 در سال 2014 بیشتر از 18 میلیون باز پخش تلویزیونی داشته است و در دسته پرفروش ترین فیلم های در امریکا قرار دارد. دلایل زیادی از نظر کودکان در سراسر دنیا مطرح شده است که چرا شخصیت السا و لباس السا را دوست دارند که به مواردی از محبو ب ترین دلایل آن در ادامه اشاره می گردد.

  • از دلایل جذاب بودن و دوست داشتنی بودن این شخصیت، زیبایی بسیار زیاد آن در کنار مهربانی زیاد، زیبایی ظاهری با موهای طلایی بلند، لباس های خاص و زیبا و چشم های آبی این شخصیت کارتونی است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است،
  • بچه ها السا را الگوی خوبی برای خود می دانند چون السا همیشه به دنبال جواب سوال خود رفته و مشکلات خود را حل می کند، همچنین با قدرت بیشتر برای حل مشکلات بعدی قدم برمی دارد،

السا با دارا بودن قدرت های جادویی و پیراهن زیبای خود طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده، علاوه بر این موارد کارتون السا از نظر تم موسیقی و همچنین روایت داستانی، تمامی مخاطبان خود را مجذوب کرده است. انیمیشن فروزن اولین فیلم در دیزنی بوده که به دختران یاد داده که آن ها برای زنده ماندن و شاد زندگی کردن به مردها نیاز ندارند. بلکه دخترها در کنار هم قدرت زیادی می توانند داشته باشند.

خرید لباس مرد عنکبوتی

 یا همان لباس اسپایدر من از لباس های پرطرفدار برای پسر بچه ها است که به عنوان لباس تم تولد، بازی، جشن و … کاربرد دارد و محبوب بچه ها می باشد. لباس مرد عنکبوتی برای کودکان از اقلامی شامل تیشرت مردعنکبوتی، شلوار مرد عنکبوتی، نقاب پلاستیکی، کمربند و … تشکیل شده است.

خرید لباس السا از فروشگاه معتبر

خرید لباس السا این شخصیت جذاب و دوست داشتنی به راحتی از فروشگاه میلی جون از سراسر ایران امکان پذیر بوده و کاربران می توانند در تهران و یا در شهرستان سفارش خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه میلی جون، تامین کننده لباس کارتونی کودک

میلی جون یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کودک عرضه کننده وسایل و لباس شخصیت های کارتونی ، تم تولد ، اسباب بازی و … می باشد و از سال ۹۷ تا کنون میزبان هزاران مشتری از سراسر ایران بوده است. فروشگاه با ارسال سریع و به موقع، قیمت مناسب، مشاوره خرید و پشتیبانی در خدمت مشتریان از سراسر ایران است. میلی جون دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و مجوز ساماندهی ارشاد و عضو اتحادیه کسب و کار های اینترنتی نیز می باشد.

محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی میلی جون

فروشگاه میلی جون عرضه کننده و تولید کننده محصولاتی شامل:

  • وسایل و لباس شخصیت های کارتونی
  • اسباب بازی
  • عروسک
  • تم تولد
  • ست های شخصیت های کارتونی ، قهرمانها و پرنسس ها و … می باشد.

فروزن یک کارتون با داستانی تخیلی و شخصیت های کارتونی دوست داشتنی به خصوص همراه با ملکه برفی خود به نام السا و موسیقی زیبای این کارتون فرزندان را بسیار شاد کرده و به همین خاطر محبوب جشن های تولد است. درباره است. فروشگاه اینترنتی میلی جون تامین کننده و تولید کننده لباس و لوازم شخصیت های کارتونی کودکان، است تا والدین به راحتی و بدون هیچ نگرانی از این فروشگاه خرید کرده و سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل گرفته و دل کودک خود را شاد کنند. فروشگاه اینترنتی میلی جون با هدف خدمت رسانی سالم و با کیفیت به مشتریان راه اندازی شده است و دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن می باشد تا مشتریان برای خرید از فروشگاه میلی جون بابت سلامت بسته فرستاده شده و اطمینان ارسال هیچ نگرانی نداشته باشند.

مشخصات لباس دختر کفشدوزکی سرهمی

لباس دختر کفشدوزکی فواید زیادی برای کودکان دارد که شما هم می توانید از آن بهره مند شوید. یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید جنس این لباس است. در واقع اگر جنس به کار رفته در این لباس مرغوب باشد، لباس نیز عمر بیشتری خواهد داشت. خوشبختانه فروشگاه میلی جون این محصول را با کیفیت برتر ارائه می دهد تا شما بتوانید به صورت ویژه از آن استفاده کنید. شاید برای شما جالب باشد که این فروشگاه فروش لباس درختر کفشدوزکی سرهم را به صورت درجه بندی شده انجام خواهد داد. به همین علت از شما خواسته می شود که با توجه به نیاز خود برای خرید این لباس دست به کار شوید.

طبق آمارهایی که تا به حال گرفته شده است، اکثر افراد سعی می کنند که خرید لباس دختر کفشدوزکی درجه یک را انجام  دهند. ذکر این نکته ضروری است که پارچه به کار رفته در این لباس از جنس ریون است. به همین علت شما می توانید که بدون نگرانی از بابت بروز حساسیت این لباس را خریداری کنید. خوشبختانه فروشگاه میلی جون از نظر میزان عرضه محدودیت خاصی ندارد و شما می توانید که این محصول را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. لباس دختر کفشدوزکی سرهمی از نظر سایزبندی نیز متنوع است تا افراد مختلف بتوانند به آسانی نیاز خود را برطرف کنند.

جنس لباس دختر کفشدوزکی

لباس دختر کفشدوزکی یکی از لباس‌های انیمیشنی است که کودکان و نوجوانان علاقه بسیار زیادی به داشتن آن دارند. والدین در هنگام خرید این لباس برای فرزندان خود به جنس این لباس توجه زیادی دارند. جنس لباس شخصیت‌های کارتونی با میزان لذت بازی و سرگرمی کودکان رابطه مستقیم دارد.

فروشگاه میلی جون لباس دختر کفشدوزکی را با بهترین کیفیت برای عزیزانی که می‌خواهند این لباس را برای فرزندان خود تهیه کنند قرار داده است. رنگ لباس دختر کفشدوزکی قرمز است و خال‌های مشکی رنگ زیادی بر روی آن قرار دارد.

لباس دختر کفشدوزکی از پارچه ریون ضد حساسیت تولید شده است که بدن کودک در تماس با آن دچار حساسیت نمی‌شود. لباس دختر کفشدوزکی بعد از چند بار شستشو کمرنگ نمی‌شود و رنگ آن ثابت باقی می‌ماند. یکی دیگر از ویژگی‌های این لباس قدرت کشسانی بالای آن است که باعث می‌شود لباس فرسوده نشود. دختربچه‌ها با پوشیدن لباس دختر کفشدوزکی احساس راحتی می‌کنند و از داشتن این لباس احساس رضایت و لذت می‌کنند.

دوخت دختر کفشدوزکی به دقت بسیار بالا و با دستگاه‌های پیشرفه انجام می‌شود. به همین دلیل این لباس نسبت به محصولات مشابه در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار است.

در حال حاضر این لباس دارای اندازه ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ سانتی متری است. به همین علت تا کودکان ۱۲ سال می توانند  از این لباس برای خود استفاده کنند. این نکته را فراموش نکنید که این سایزها برای حالتی است که شما بخواهید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. با توجه به شرایط منصفانه ای که توسط فروشگاه میلی جون قرار داده شده است، شما هم این امکان را خواهید داشت که خرید خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید لباس لیدی باگ و دختر کفشدوزکی به صورت ارزان

زمانی که شما می خواهید یک محصول را خریداری کنید، به طور قطع عامل قیمت بسیار مهم است. به همین علت باید محصولات مختلفی که در این حوزه وجود دارد را به خوبی بررسی کنید. طبق بررسی هایی که تا به حال صورت گرفته است، خرید لباس لیدی باگ با ارزان ترین قیمت ممکن از طریق ممکن خواهد بود. این نکته را فراموش نکنید که لباس لیدبی باگ نیز همانند لباس دختر کفشدوزکی حائز اهمیت است. به همین علت شما می توانید که این لباس را نیز با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

طبق آمارهایی که تا به حال گرفته شده است، اکثر دخترخانم ها دوست دارند که پوشیدن لباس دختر کفشدوزکی را امتحان کنند. با توجه به اینکه قیمت لباس دختر کفشدوزکی بسیار مناسب است، به شما توصیه می کنیم که آن را خریداری کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. بررسی ها نشان می دهد که فروشگاه میلی جون عرضه این محصول را با بهترین شرایط انجام می دهد.

به همین علت بهتر است که از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و لباس لیدی باگ را به راحتی برای خود تهیه نمایید. پوشیدن لباس عروسکی برای بچه ها باعث می شود که آن ها روحیه بسیار شادی پیدا کنند و از این نظر بسیار عالی خواهد بود. با توجه به توضیحات داده شده، حتما در اولین فرصت ممکن تصمیم گیری لازم را برای خرید خود انجام دهید.

مردان و زنان عنکبوتی

اسپایدرمیمون دنیای شماره ( 8101 )[]

اولین حضور در عالم کمیک: شماره 1 از کمیک AMAZING SPIDER-MAN FAMILY

این اسپایدرمن در دنیای میمون ها زندگی میکرد و به همین دلیل «اسپایدر میمون» (SPIDER-MONKEY) نام دارد! او در مقایسه با اسپایدرمن اصلی بی تجربه و مغرور تر بود و دغدغه های زیادی نداشت! او مشکلی هم با کشتن شخصیت های خبیث نداشت و شعارش این بود: “اگر شخصیت های خبیث نمیخواهند اصلاح شوند پس باید بمیرند”! به طور مثال او با دستان خودش «دكتر اكتاویویس» را کشت! توانایی و قدرت های فوق بشری او شبیه اسپایدرمن دنیای اصلی بود. او در رویداد دنیای عنکبوتی کشته شد.

گوئن استیسی دنیای شماره 65 (ملقب به «گوئن عنکبوتی»)[]

اولین حضور در عالم کمیک: شماره 2 از کمیک “لبه دنیای عنکبوتی” (نوامبر 2014)

در دنیایی دیگر به نام دنیای شماره 65 مارول، «گوئن استیسی» به نیروهای عنکبوتی دست میابد و در عوض پیتر پاركر کشته میشود (در واقع کشته شدن پیتر همچون کشته شدن عمو بن باعث میشود تا گوئن یک قهرمان شود) !!! این داستان در شماره 2 کمیک “لبه دنیای عنکبوتی” روایت شد تا پیش درآمدی باشد بر داستان مهیج “دنیای عنکبوتی” ولی شاید خود مارول هم فکرش را نمی‌کرد که این داستان تا این حد موفق باشد. اما نویسنده آن یعنی «جیسون لاتور» (JASON LATOUR) آنچنان دنیای جالبی را با حضور شخصیت جذاب به نام گوئن عنکبوتی خلق کرد که همگان متعجب شدند.

ضمن اینکه دنیایی که او برای گوئن عنکبوتی خلق کرد هم پتانسیل شگرفی داشت و به همین دلیل مارول تصمیم گرفت سری مجزایی برای این شخصیت خلق کند. گوئن عنکبوتی هم اکنون یکی از محبوب ترین و معروف ترین شخصیت های عنکبوتی مارول است و پس از حضور در انیمیشن تحسین شده “سفر به دنیای عنکبوتی” بر محبوبیتش افزوده شد و زمزمه هایی مبنی بر ساخت یک انیمیشن سینمایی اختصاصی از رویش به گوش میرسد.

اسپایدرمن دنیای MC2[]

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 32 از کمیک SPIDER-GIRL (می 2001)

گفتیم که دنیای شماره 982 مارول که به دنیای MC2 معروف است در واقع دنیایی است که «می دی پارکر» ملقب به دختر عنکبوتی در آن خلق شد. در این دنیا جسیکا درو به عنوان زن عنکبوتی اریجینال از حرفه ابرقهرمانی بازنشسته شده و ازدواج کرده بود. او صاحب فرزندی شده بود به نام «جرالد درو» که «جری» صدایش میزدند ولی متأسفانه جری به بیماری نادر خونی دچار بود که پزشکان از درمانش عاجز بودند (قدرت های جسیکا به فرزندش آسیب زده بودند).

بنابراین جسیکا مجبور شد آن آزمایشی که باعث شده بود از مسمومیت تشعشعاتی خودش رها بشود رو برای پسرش هم تکرار کرد و در نتیجه او نیز مثل خودش به قدرت های عنکبوتی دست یافت اما جری همچنان بیمار بود و این مساله باعث شد جسیکا و همسرش از هم جدا شوند و جسیکا، جری را به تنهایی بزرگ و برایش از خاطرات قدیمی خودش و همچنین از مرد عنکبوتی بگوید.

 در نتیجه جری برای خودش لباس اسپایدرمنی درست کرد و در حالی که بی تجربه بود و باعث مرگ یکی از شرورها شد، به «دارک دویل» برخورد و قبول کرد که توسط او آموزش ببیند. اما مشخص شد استفاده از قدرت های عنکبوتی، بیماری جری را بدتر میکند. لذا مادرش به همراه پیتر پارکر او را متقاعد کردند که اسپایدرمن بودن را کنار بگذارد و به «رید ریچاردز» مراجعه کند تا سلامتی اش را به دست آورد. در هر حال لباسش به رنگ قرمز و سیاه بود و دیزاین بالاتنه مثلثی شکل داشت. لوگوی عنکبوتی اش هم بزرگ بود.

مرد عنکبوتی دنیای شماره 311 (سال 1602)[]

اولین حضور در عالم کمیک: “شماره 1 از کمیک “MARVEL 1602” (نوامبر 2003)

این مرد عنکبوتی مربوط به سال 1602 میلادی میشود و «پیتر پارکوآ» (PETER PARQUAGH) نام دارد. پیتر بچه یتیمی بود که به همراه عمو و زن عموی اسکاتلندی اش زندگی میکرد. او سپس به عنوان دستیار مامور ویژه دربار یعنی «سِر نیکولاس فیوری» مشغول به کار شد. او در طول داستان بارها در معرض گزیده شدن توسط عنکبوت های جورواجور قرار گرفت تا اینکه بالاخره توسط یکی از آنها گزیده شد و به نیروهای عنکبوتی دست یافت.

او سپس با کشتی به قاره تازه کشف شده آمریکا رفت و در آنجا عاشق دختری به نام «ویرجینیا دِیر» (که از نظر ظاهری شباهت های فراوانی به «گوئن استیسی» داشت) شد. تا اینکه مردی به نام «نورمن آزبون» به هویت مخفی او پی برد و ویرجینیا را به قتل رساند. سپس نارمن دستگیر و برای محاکمه به انگلستان فرستاده شد.

پیتر هم همراه او رفت تا مانع از فرار احتمالی اش گردد اما در مسیر، کشتی آنها مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت و در نتیجه یک حادثه صورت نورمن آزبون از شکل و ریخت افتاد و او شبیه به یک “گابلین” شد. در هر حال، پس از رسیدن پیتر به انگلستان، او ماموریت میابد تا یک تخم دایناسور را به فردی به نام «بارون اکتاویس» برساند او به زودی در میابد که اکتاویس به دنبال انجام آزمایش‌های خطرناکی است که در نهایت او را به یک اختاپوس تبدیل میکند! پیتر در پایان با شکست دادن بارون اختاپوس، لیزارد و گابلین به خانواده اش میپیوندد.

پیتر بنجامین پارکر یا به اختصار پیتر پارکر در طول مدت حضورش در کمیک استریپ با ۹ کاراکتر رابطه عاشقانه داشته‌است. بتی برانت نخستین دختری بود که پیتر از او خوشش آمد او منشی جیمز جونا جیمسون بود؛ ولی ارتباط چندانی بین آن‌ها دیده نشد. در زمان دانشگاه او عاشق بود. او سرانجام بدست به قتل رسید.

سومین شخص مورد علاقه پیتر پارکر بود و بعد ها با او ازدواج کرد ولی در داستان یک روز بیشتر(One More Day)در سال ۲۰۰۵ این ازدواج بهم خورد البته در سری پنجم کمیک‌های مرد عنکبوتی این دو شخصیت دوباره در کنار هم قرار گرفتند. را نمی‌توان علاقه مند به پیتر دانست او بیشتر دوست دختر اسپایدرمن بود او عقیده دارد که پیتر پارکر خسته‌کننده است و عاشق اسپایدرمن است به هرحال اکنون رابطه میان آن‌ها وجود ندارد. ، ، از دیگر معشوقه‌های دیگر پیتر در طول مدت حضورش در کمیک هستند. همچنین یک قهرمان دیگر به نام « هم معشوقه اسپایدرمن است.

دکمه بازگشت به بالا