خانواده و جامعهکسب و کار استانها

یک حساب کاربری برای نتفلیکس چقدر است؟

چطوری میتونیم از اکانت ایران اکانت پریمیوم نتفلیکس رو بخریم ؟

اگر برای خرید اشتراک نتفلیکس این سرویس از ما به اینجا آمده اید، احتمالاً می دانید مشکل چیست. نتفلیکس بزرگترین مجموعه فیلم و سریال در جهان است که مجموعه های انحصاری خود را نیز ایجاد می کند و آن را در بین بهترین سرویس های استریم دنیا به شما معرفی می کند.

شما می توانید به سادگی یک حساب نتفلیکس (NETFLIX) از اکانت ایران خود خریداری کنید.

در حال حاضر با بیش از 220 میلیون کاربر در 190 کشور جهان، پربیننده‌ترین سرویس پخش فیلم و سریال در جهان است که بزرگترین شرکت رسانه‌ای/سرگرمی در بازار بورس نیز محسوب می‌شود. در اکانت نتفلیکس طبق برنامه ای که در نظر دارید یک حساب کاربری خریداری می کنید و می توانید تا پایان اشتراک هر تعداد فیلم و سریال را تماشا کنید.

نتفلیکس با 15000 عنوان، از جمله بیش از 3600 فیلم و بیش از 1800 سریال، شاید بزرگترین مجموعه در دسترس کاربرانش باشد. در این سرویس علاوه بر پرداختن به سریال ها و فیلم های دیگر شرکت ها، می توانید به سریال ها و فیلم های نتفلیکس خود دسترسی داشته باشید. فیلم ها و سریال هایی که هم از نظر محتوایی کیفیت بالایی دارند و هم از نظر فنی محصول بهترین کارگردان ها، بازیگران و سازندگان جهان.

علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌ها، نتفلیکس انیمیشن‌ها، انیمیشن‌ها و مستندهای فوق‌العاده‌ای تولید کرده است که نمی‌توانید از آن‌ها چشم‌پوشی کنید. شاید کمتر اطلاع داشته باشید که زمانی که قرار است سریالی از نتفلیکس پخش شود، در یک مکان و به صورت فصلی در اختیار کاربرانش قرار می گیرد و برخلاف سایر سرویس ها، سریال به صورت قسمتی منتشر نمی شود.

این یکی از توانایی هایی است که افراد زیادی را به خود جذب می کند. اکانت های نتفلیکس قابلیت استفاده همزمان از 4 دستگاه را دارند. علاوه بر همه اینها، نتفلیکس بهترین قدرت را در زمینه پخش و پخش ویدیو و پخش دارد. می توانید زیرنویس فیلم های خود را در نتفلیکس اضافه کنید یا کیفیت و نوع صدا و تصویر را تغییر دهید.

نتفلیکس شرکتی بود که سایر سرویس‌های استریم مانند Hulu، Amazon prime، HBO max، Paramont+، Disney+، Apple TV را ایجاد و توسعه داد تا بتوانیم وارد دهه‌هایی شویم که صنعت فیلم سنتی در آن ایستاده بود و در برابر خدمات استریم تعظیم می‌کرد. مسابقه فیلم و سریال باب میل. نرم افزار نتفلیکس را می توان بر روی هر دستگاه هوشمندی که به اینترنت متصل است و قابلیت استریم ویدئو را دارد استفاده کرد و فقط به خرید اکانت آن فکر کنید.

در سال 2021، نتفلیکس بیش از 44 جایزه معتبر مانند امی را در رده سریال به تنهایی برنده شد، بنابراین شاید لازم نباشد به شما بگویم که اگر به فیلم و سریال باز هستید، کمی عجیب است که آن را امتحان نکنید، و اگر شما می خواهید شروع کنید، این بهترین سریال است. داستان در نتفلیکس در انتظار است.

مزایای اشتراک Netflix:

– استفاده بی نهایت در طول اشتراک

– برنامه های اشتراک مختلف 7575759999888

– بهترین سریال های تلویزیونی در تاریخ صنعت با بیش از 1800 Series75759999999988

 – فصل توسط فصل 757575759988 کیفیت پخش تا 4K

– قابلیت تنظیم پخش، زیرنویس و صدا

– امکان استفاده همزمان از چهار دستگاه

معایب اشتراک Netflix:

– نیاز به VIP با IP ثابت

در این مقاله می توانید با مزایای خرید اکانت نتفلیکس بیشتر آشنا شوید.

89000 78000 تن

انتخاب پلن

Premium 4K Ultra HD (قابل ارتقا)

Premium 4K Ultra HD (قابل ارتقا)

انتخاب نوع اکانت / مدت زمان اشتراک

اشتراک 30 روزه

اشتراک 30 روزه

انحصار 30 روزه (پر کردن حساب شخصی)

65 روز اختصاص داده شده (شارژ حساب شخصی)

اشتراک 60 روزه

اشتراک 90 روزه

115 روز اختصاصی (شارژ حساب شخصی)

به سبد خرید اضافه کنید

سرویس نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است. با استفاده از حساب پریمیوم این سرویس می توانید تمامی سریال ها و فیلم های این شبکه را به صورت آنلاین تماشا کنید.

امکان پخش در تمامی دستگاه ها و امکان مشاهده زیرنویس فارسی در نتفلیکس از ویژگی های مهم این سرویس محبوب است.

نتفلیکس یا شبکه نمایش خانگی؟

پس از تعطیلی سایت‌های فیلم و سریال ایرانی در پایان سال ۲۰۱۹، بسیاری از مردم برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های خارجی مورد علاقه خود به خرید اشتراک سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های دانلود غیرقانونی یا نمایش خانگی روی آوردند.

سایت هایی که جدا از حذفیات، حق امتیازی به شرکت سازنده فیلم یا سریال پرداخت نمی کنند و هرگونه محتوای غیر بومی بدون مجوز از سازنده اثر به صورت کاملا غیر قانونی در این سرویس ها منتشر می شود. با حذف ترافیک رایگان ترجیحی از خدمات سینمای خانگی و همچنین قیمت سرسام‌آور طرح‌های اشتراک این سایت‌ها در سال 2020، شاید زمان آن رسیده که در سال 2022 جایگزین‌های قانونی را در نظر بگیریم.

اگر عاشق فیلم هستید، نتفلیکس را می شناسید.

جمعیت شگفت انگیز کاربران نتفلیکس در ایران!

سایت فیلم و سریال نتفلیکس مدتهاست که توسط طیف گسترده ای از مردم در سراسر جهان استفاده می شود. در سال های اخیر با توجه به افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در کشور، با وجود تحریم ها، جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کرده است. به دلیل نصب فعال در فروشگاه های ایرانی، نتفلیکس در حال حاضر حدود 10 میلیون کاربر در ایران دارد.

نکات و قوانین قبل از خرید سرویس نتفلیکس:

مراقب کلاهبرداران و سودجویان باشید: شرکت لایسنس مارکت هیچ ارتباطی با سایر سایت ها و فروشگاه های مشابه کپی کننده مدل، ظاهر، محتوا و محصولات موجود در این مجموعه ندارد و هیچ مسئولیت و ضمانتی در قبال خریدهای انجام شده در این سایت ها ندارد.

منطقه حساب جهانی است و شما به محتوای همه کشورها دسترسی خواهید داشت.

اکانت ها 100% ضمانت سلامت دارند و در طول دوره اشتراک مشکلی وجود ندارد.

همه طرح ها قابل تمدید و شارژ هستند.

حداکثر زمان تحویل این سفارش 5 دقیقه تا حداکثر 24 ساعت (معمولا کمتر از 1 ساعت) است.

اکانت دریافتی قابل استفاده در تمامی دستگاه ها مانند: موبایل، ایکس باکس، پلی استیشن، تبلت، تلویزیون و … می باشد.

اگر اکانت اختصاصی سفارش می دهید و اکانت نتفلیکس نیز دارید، حتما نام کاربری و رمز عبور حساب خود را در قسمت توضیحات سفارش ارسال کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول پس از مطالعه سوالات متداول به حامیان سایت مراجعه فرمایید.

خرید شما به منزله پذیرش کلیه موارد موجود در این صفحه و شرایط مجوز بازار است.

سرویس نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است. با استفاده از حساب پریمیوم این سرویس می توانید تمامی سریال ها و فیلم های این شبکه را به صورت آنلاین تماشا کنید.

امکان پخش در تمامی دستگاه ها و امکان مشاهده زیرنویس فارسی در نتفلیکس از جمله ویژگی های کلیدی این سرویس محبوب است.

شبکه های نتفلیکس یا سینمای خانگی؟

پس از تعطیلی سایت‌های فیلم و سریال ایرانی در پایان سال ۲۰۱۹، بسیاری از مردم برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های خارجی مورد علاقه خود به خرید اشتراک سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های دانلود غیرقانونی یا نمایش خانگی روی آوردند.

سایت‌هایی که جدا از حذف‌های خود، حق انتشار را به شرکت سازنده فیلم یا سریال پرداخت نمی‌کنند و هرگونه محتوای غیربومی بدون مجوز سازنده سایت به صورت کاملاً غیرقانونی در این سرویس‌ها منتشر می‌شود. با حذف ترافیک مورد علاقه رایگان از خدمات پخش خانگی و قیمت سرسام آور طرح های اشتراک این سایت ها در سال 2020، ممکن است زمان آن رسیده باشد که در سال 2022 جایگزین های قانونی را در نظر بگیریم.

اگر تماشاگر فیلم هستید، مطمئناً در مورد نتفلیکس می دانید.

جمعیت باورنکردنی کاربران نتفلیکس در ایران!

سایت فیلم و سریال نتفلیکس مدت هاست که توسط طیف گسترده ای از مردم در سراسر جهان استفاده می شود. در سال های اخیر به دلیل افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در داخل کشور، با وجود تحریم ها جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کرده است. بر اساس اعلام سازمان جهانی تنظیم مقررات صوتی و تصویری (ساترا)، بر اساس نصب‌های فعال در فروشگاه‌های ایرانی، نت‌فلیکس در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون کاربر در ایران دارد.

نکات و قوانین قبل از خرید سرویس نتفلیکس:

مراقب کلاهبرداران و سودجویان باشید: شرکت لایسنس مارکت هیچ ارتباطی با سایر سایت ها و فروشگاه های مشابه کپی کننده فرمت، ظاهر، محتوا و محصولات این مجموعه ندارد و هیچ مسئولیت و ضمانتی در قبال خرید از این سایت ها ندارد. او نخواهد داشت.

حساب منطقه ای جهانی است و شما به محتوای همه کشورها دسترسی خواهید داشت.

اکانت ها در طول دوره اشتراک 100% سالم و عاری از هرگونه مشکلی تضمین می شوند.

همه طرح ها قابل تمدید و بارگیری مجدد هستند.

حداکثر زمان ارسال این دستور 5 دقیقه تا 24 ساعت (معمولا کمتر از 1 ساعت) است.

اکانت دریافت کننده را می توان در تمامی دستگاه ها مانند: موبایل، ایکس باکس، پلی استیشن، تبلت، تلویزیون و غیره استفاده کرد.

اگر اکانت اختصاصی سفارش می دهید و اکانت نتفلیکس هم دارید، حتما نام کاربری و رمز عبور حساب خود را در قسمت توضیحات سفارش ارسال کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پس از مطالعه سوالات متداول در مورد این محصول با کادر پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

خرید شما به منزله پذیرش کلیه موارد موجود در این صفحه و قوانین بازار مجوز است.

سوالات متداول

چرا باید از مجوز بازار خرید کنم؟

اکانت دریافتی به هیچ وجه هک/کرک نشده است و به صورت قانونی با مجوز مارکت لود و فعال می شود. بازار پولی است.

تفاوت بین یک طرح مشترک و یک طرح اختصاصی چیست؟

اشتراک اشتراکی (نمایه اختصاصی) به این معنی است که اکانت تحویلی دارای 5 پروفایل است و یکی از پروفایل ها به شما اختصاص داده شده است که فقط در دو دستگاه می توانید از آن استفاده کنید. نمایه ها دارای رمز عبور منحصر به فرد و مجزا هستند. به این ترتیب حریم خصوصی هر کاربر محفوظ خواهد بود. (می توانید حداکثر 5 پروفایل برای افراد مختلف بسازید و به هر یک از آنها به دلخواه متصل شوید)

آیا می توانم اطلاعات حساب یا نمایه خود را ویرایش کنم؟

در طرح خصوصی خود، می‌توانید تغییراتی در نمایه یا حساب‌های خود ایجاد کنید. افراد دیگر منجر به قطع دسترسی شما به سرویس بدون بازپرداخت می‌شوند.

چرا اینقدر قیمتش گرونه؟

سرویس نتفلیکس یکی از سرویس هایی است که در سطح بین المللی و خارج از کشور فعالیت می کند و به منظور افزایش بیننده و قیمت گذاری منصفانه، هزینه اشتراک خود را با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله میانگین درآمد ماهانه افراد (متوسط ​​حقوق ملی)، ارزش ارز تنظیم می کنند. کشور مشترک جمعیت کاربران فعال در کشور، سطح دسترسی به محتوا بر اساس قوانین کپی رایت، سطح دسترسی به قابلیت های سلف سرویس مختلف و غیره را ارزیابی می کند. ما همچنین از کشورهای اروپایی با هزینه اشتراک کم استفاده می کنیم و هزینه اشتراک شما را به طور کامل پرداخت می کنیم.

حساب های منطقه ای چیست؟

حساب منطقه ای جهانی خواهد بود و شما به آرشیو فیلم ها و سریال های همه کشورها از جمله ایالات متحده دسترسی خواهید داشت.

آیا به یک تغییر دهنده IP نیاز دارم؟

برای استفاده از این سرویس، باید از یک تغییر دهنده آدرس IP معتبر استفاده کنید.

آیا نسخه ای که دریافت می کنم کامل است؟ آیا همه فیلم ها و سریال ها را پوشش می دهد؟

سرویس نتفلیکس مبتنی بر IP بوده و اشتراکی که در اختیار شما قرار می گیرد Premium Ultra HD است و از نظر تنوع فیلم و سریال کم ندارد. با استفاده از یک تعویض کننده IP خارجی معتبر و استفاده از پورت هایی مانند استریم یا P2P یا جابجایی به کشورهای دیگر می توانید از تنوع بیشتری از فیلم ها و سریال ها لذت ببرید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اصلاح کننده های IP از کارکنان پشتیبانی دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا