عمومیکسب و کار استانها

فروش ژنراتور دور پایین

صنایع مختلف نیاز به تولید برق دارند و ژنراتورها در واقع دستگاه هایی هستند که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند که می تواند در مدارهای خارجی استفاده شود. منابعی که می توانند انرژی مکانیکی لازم را فراهم کنند. این شامل توربین های آبی، توربین های گاز، توربین های بخار، توربین های بادی، موتورهای احتراقی و حتی میل لنگ دستی است. در بحث فروش ژنراتورهای دور پایین جالب است بدانید که ژنراتورهایی هستند که از حدود 100 دور در دقیقه شروع به تولید نیرو می کنند و در دور 600 کارایی دارند. ژنراتورهای سرعت پایین حدود 400 دور در دقیقه هستند. البته این اندازه می تواند متغیر باشد.
ژنراتورها وسایلی هستند که برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می شوند. ژنراتورها وسایلی هستند که برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می شوند.

یک دیزل ژنراتور معمولی چند دور در دقیقه کار می کند؟

به طور معمول ژنراتور دیزلی قابل حمل در حدود 3600 دور در دقیقه با 2 قطب برای فرکانس طراحی 60 هرتز کار می کنند. ژنراتورهای قابل حمل بزرگتر در 1800 دور در دقیقه با 4 قطب کار می کنند. آنچه در فروش ژنراتورهای کم سرعت حائز اهمیت است این است که ژنراتورهای کم سرعت می توانند با سرعت 100 دور در دقیقه برق تولید کنند که تفاوت ژنراتورهای معمولی با ژنراتورهای کم سرعت را نشان می دهد.

آشنایی با اجزای ژنراتور

اجزای اصلی یک ژنراتور الکتریکی عبارتند از:
موتور
ژنراتور آتش جایگزین
سیستم سوخت
تنظیم کننده ولتاژ
سیستم خنک کننده ژنراتور
سیستم اگزوز
سیستم روغن کاری
شارژر باطری
هيئت مدیره
قاب یا بدنه اصلی ژنراتور
فروش ژنراتورهای کم سرعت از منابع معتبر و فروش ژنراتورهای سرعت پایین از منابع معتبر می باشد.

مفهوم ژنراتور کم سرعت چیست؟

هنگام فروش ژنراتورهای کم سرعت، باید بدانید که این ژنراتورها چه چیزی را ارائه می دهند تا مشتریان خود را متقاعد کنید که از ژنراتورهای سرعت پایین برای اهداف خود استفاده کنند. مفهوم ژنراتور کم سرعت که به عنوان درایو مستقیم بدون دنده نیز شناخته می شود. از یک ژنراتور با قطر زیاد و سرعت کم (تا 30 دور در دقیقه) استفاده می کند. عموماً در این نوع مبدل ها از آهنرباهای دائمی یا ژنراتورهای سنکرون جداگانه استفاده می شود.

مزیت اصلی چنین مبدل هایی که در فروش ژنراتورهای سرعت پایین بسیار مهم می شود این است که ژنراتورهای سرعت پایین گیربکس ندارند. ژنراتورهای با سرعت پایین تراکم توان بالایی دارند. روتور این ژنراتورها عاری از آهنربا و سیم پیچ است که منجر به عدم وجود گشتاور دندانه دار، اینرسی کم روتور، قابلیت اطمینان بیشتر، قابلیت ساخت بهتر و هزینه کمتر می شود. این ویژگی های ژنراتورهای با سرعت کم، عملکرد ایمن و عمر طولانی آنها را در شرایط سخت محیطی تضمین می کند.

ژنراتورهای کم سرعت تا 600 دور در دقیقه کار می کنند ژنراتورهای کم سرعت تا 600 دور در دقیقه کار می کنند
بررسی سرعت ژنراتور یک موضوع مهم در هنگام فروش ژنراتور با سرعت پایین است

سرعت ژنراتور را به یکی از سه روش زیر کنترل کنید:

اعمال گشتاور ترمز با استفاده از ژنراتور (قطع منبع تغذیه)با قرار دادن تیغه ها در یک زاویه متفاوت، سرعت چرخش مورد نظر را بر اساس سرعت باد اندازه گیری شده یا سایر پارامترهای کنترلی تنظیم کنید.

کاربردهای ترمز روتور (توقف اضطراری)هر کسی که به فکر ساخت یک ژنراتور کم دور در دقیقه است باید تمام شرایط استفاده از آن را بداند. دانستن این شرایط در فروش ژنراتور با دور پایین کمک زیادی به شما می کند.

هنگام مذاکره در مورد فروش ژنراتور کند، ژنراتورها و جایگزین ها را مقایسه کنید

اکثر دینام ها و ژنراتورها (مانند خاموش کردن خودروها) باید با سرعت 1800 دور در دقیقه بچرخند (به این معنی که برای تولید برق باید با سرعت 1800 دور در دقیقه بچرخند) و اغلب به طور جزئی دستیابی به این سه سرعت با اکثر محصولات خانگی مانند باد، آب یا سایر منابع دشوار است.

موتورهای ولتاژ پایین جعبه ندارند، موتورهای فشار ضعیف جعبه ندارند اندازه ژنراتور در زیر آمده است

اندازه فیزیکی ژنراتور به گشتاور مورد نیاز بستگی دارد. به همین دلیل در فروش ژنراتورهای کم سرعت باید به این موضوع توجه کرد زیرا ژنراتورهای کم سرعت در اندازه ها و ظرفیت های مختلف در بازار موجود است.

ارزیابی نوع روتور مورد استفاده برای سوئیچینگ با سرعت پایین در حین فروش یک ژنراتور با سرعت پایین.

موتور نوع قطب برجسته معمولاً برای کار با سرعت کم در حدود 100 تا 400 دور در دقیقه استفاده می شود. و در نیروگاه هایی با توربین های هیدرولیک یا موتورهای دیزلی استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا