عمومیکسب و کار استانها

چه تایمی ایزوگام ارزان تر است؟

قیمت بهترین ایزوگام چند است؟

عواملی مانند نوع قیر، کیفیت الیاف تیشو و پلی استر و وزن و ضخامت هر رول ایزوگام و تعداد لایه های تشکیل دهنده در نحوه تعیین قیمت یک رول ایزوگام تاثیرگذار است.
علاوه بر آن نوع اصلاح کننده های قیر که محصولی وارداتی است هم در کیفیت و هم در لحاظ می شود. قیمت بهترین ایزوگام برای پشت بام و سقف و یا برای مصارف عمده در پروژه های تخصصی بر همین مبنا تعیین می شود.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

خرید عایق ایزوگام با کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتر، قطعاً اطمینان خاطر برای شما به همراه خواهد داشت. ایزوگام باکیفیت مانند ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس، نیاز به تعمیر و تعویض را در کوتاه مدت کاهش میدهد.

بهترین کفپوش برای پشت بام

با تلفیق علم و تکنولوژی و استفاده از منابع طبیعی تغییر شکل داده شده و با تخصص های متنوع توانسته ایم در برابر هجوم بخشی از طبیعت، مکان ها را در امان نگه داشته و آرامش و آسایش را به همراه امنیت به ارمغان بیاوریم.
پس از اتمام ساختمان و اندود کردن پشت بام و ایجاد یک بستر و یا سطح صاف و دارای شیب بندی مناسب در جهت انتقال آب های سطحی حاصل از بارندگی ذوب شدن برف و یا حتی نشت آب از کولر و احتمالا از شیرهای آب، بهترین راهکار اجرای ایزوگام است.

ایزوگام برای پشت بام با استفاده از مواد اولیه مرغوب و سازگار با محیط زیست، با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی، با قابلیت اتصال و چسبندگی محکم، تولید می شود. به طور یقین می توانیم بگوییم که در حال حاضر بهترین پوشش برای سقف و پشت بام، استفاده و نصب انواع ایزوگام است.

ایزوگام سوپر صادراتی خلیج فارس با پلمپ گمرکی برای سهولت در صادرات و ضمانت نامه کتبی ۲۰۰ ماهه.

ایزوگام خوب برای سقف و بام

در مباجث قبلی هم ما اشاره به مشخصات ایزوگام خوب کرده ایم. مشاهده میگردد در همه حال کیفیت و نحوه تولید و انجام مراحل نصب ایزوگام همیشه حرف اول را میزند. بدون کیفیت همیشه دوباره کاری و ترمیم را به دنبال دارد.
دور ریخت سرمایه و کاهش عمر مفید بنا در مراحل بعدی است و .بنظر میرسد با توجه به کیفیت و ارائه محصولی با حداکثر کیفیت حتی صرفه جویی در اتلاف سرمایه نیز میشود.

با دقت در انتخاب شرکت تولیدکتنده و خرید ایزوگام استاندارد خوب خلیج فارس متوجه می شوید که نیاز به تعمیر و بازسازی کاهش می یابد. بنابراین همیشه توصیه میگردد بیشتر هزینه کنید و جنس با کیفیت خریداری کنید و ملاحظه نمایید که چطور در دراز مدت اضافه پرداختی شما جبران خواهد شد.

هزینه ایزوگام پشت بام آپارتمان

خلیج فارس محصول دوستدار محیط زیست به حساب می آید. این محصول برای نصب، نیاز به حرارت زیاد، در نتیجه سوخت بیشتر و ایجاد آلودگی هوا ندارد. به دلیل مقاومت و ماندگاری بالا، نیاز به تعویض و در نتیجه استفاده مجدد از حرارت و مواد اشتعال زا برطرف می گردد.
شرکت خلیج فارس دلیجان خدمات خود را به صورت فروش ایزوگام بدون نصب به صورت عمده در سراسر کشور عرضه می کند. کلیه محصولات به قیمت درب کارخانه خواهد بود.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

هزینه نصب ایزوگام و چگونگی اجرای آن، ارتباط مستقیم در ماندگاری و استحکام عایق رطوبتی دارد. برآورد هزینه ایزوگام برای پشت بام و سقف و شیروانی ها و یا نمای ساختمان توسط کارشناسان انجام می شود.

بهترین مارک ایزوگام برای مناطق سردسیر

همانطور که میدانید امروزه کنار دیوارهای جانپناه در پشت بام ها را هم بوسیله ایزوگام تا لبه آن میپوشانند. تنها به این دلیل که هر روزنه ای را برای نفوذ آب گرفته و طول عمر ایزوگام را بیشتر کنند. در انتخاب عایق ایزوگام برای پشت بام و مناسب با منطقه جغرافیایی اشاره می کنیم که چون میزان تغییرات دما و سرما و گرما بر کیفیت و مقاومت ایزوگام موثر است. در نتیجه ایزوگام سوپر صادرانی خلیج فارس با ضخامت 5 میل و وزن هر رول 50 کیلوگرم، بهترین است.

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از مواد و متریال های موجود، ایزوگام توانسته جای خود را باز کرده و برای پشت بام کاربرد عمده دارد.

نصب بهترین مارک ایزوگام با کیفیت عالی

ایزوگام ارزان قیمت دلیجان

دانستن نکات مهمی در هنگام خرید ایزوگام دلیجان به شما کمک می کند که ارزانترین ایزوگام دلیجان را با کیفیت عالی و مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه کنید. مصرف کنندگان گرام را دعوت به بازدید از سایت و نمایشگاه شرکت تولیدی ایزوگام خلیج فارس می نمائیم. این شرکت تولیدی انواع عایق رطوبتی و با کیفیت مثال زدنی که جوایز بسیاری را در سطح داخلی و از مراجع ذیصلاح در امر تولید و تولید محصولات با کیفیت بدست آورده است.

جهت مشاوره و خرید  عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

در ادامه این مطلب به معرفی محصولات شرکت ایزوگام خلیج فارس می پردازیم، شما می توانید از طریق تماس با واحد کارشناسی فروش، برای خرید ارزانترین ایزوگام دلیجان اقدام نمایید.

خرید ایزوگام دلیجان از کارخانه

  1. لازم است که نکات زیر را در هنگام ثبت سفارش و خرید ارزانترین ایزوگام دلیجان به دقت به یاد داشته باشید از جمله:
  2. قبل از خرید ایزوگام کاملاً ایزوگام را مورد بررسی قرار دهید که هیچ گونه نقص و عیبی در رول ایزوگام وجود نداشته باشد.
  3. اگر ایزوگام در اثر کشیدگی دچار شکستگی یا پارگی نشد یعنی جنس ایزوگام دارای کیفیت خوبی است.
  4. هر رول ایزوگام باید دارای نشان استاندارد ایران باشد.
  5. وزن و ضخامت یک رول ایزوگام باید طبق استاندارد تولید باشد.
  6. عایق رطوبتی را با توجه به منطقه ی جغرافیایی و آب و هوای خاص منطقه ی خود انتخاب کنید.

وجود مشاوران و کارشناسان این کارخانه از نقاط تمایز این شرکت با دیگران است که به رایگان پاسخگوی سوالات شما هستند

ایزوگام دلیجان قیمت مناسب در بازار

در کارخانه ایزوگام دلیجان خلیج فارس آن چه که به آن توجه بسیار زیاد می شود تولید ایزوگام مطابق با منطقه جغرافیایی و آب و هوایی است. این امر موجب می شود که ایزوگام درجه یک و استاندارد با کیفیت عالی و ارزانترین ایزوگام دلیجان به دست مصرف کننده برسد.

در انواع مختلف به صورت بسته بندی شیرینگ و وکیوم و رول شده و ایزوگام شینگل (برش خورده بر طبق سفارش) تولید می شود. هر متر مربع ایزوگام بر اساس لایه های تشکیل دهنده و همچنین با توجه به نوع مواد اولیه و روکش هم دسته بندی و طبقه بندی می شود.

دغدغه مشتری قیمت مناسب و کیفیت خوب ایزوگام است. ما با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بالا پاسخگوی نیاز شما هستیم.

تولید کننده ایزوگام دلیجان خلیج فارس تمام انواع محصولات خود را بهصورت پلیمری و با استفاده از قیر ۶۰/۷۰ وارد بازار میکند. ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

قیمت ایزوگام دلیجان بدون نصب

ایزوگام های تولید شده در کارخانه دلیجان؛ متنوع و انبوه بوده و به این ترتیب میزان کارایی هر یک و موارد استفاده هم متنوع و متفاوت خواهد بود. ارزانترین ایزوگام دلیجان همواره انتخاب مناسبی برای پروژه های مختلف است. نوع مصرف هر یک از عایق های پیش ساخته می تواند در کیفیت و ماندگاری ورق قیری موثر باشد.
1. ایزوگام پلیمری دو لایه
2. ایزوگام دو لایه معمولی
3. ایزوگام تک لایه ویژه
4. ایزوگام طرح دار رنگی
5. ایزوگام پی و فونداسیون
ایزوگام های نوع H و ایزوگام نوع C نمونه هایی از عرضه ارزانترین ایزوگام دلیجان هستند که در خلیج فارس تولید و به قیمت روز عرضه می شوند.

انتخاب ایزوگام و کاربرد هر یک باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. برای تهیه قیمت خرید بهترین مارک ایزوگام به روز می توانید از مشاوره های کارشناسی ما به رایگان استفاده کنید.

برای دیدن مطالب بیشتر درمورد ایزوگام کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا