خانواده و جامعهکسب و کار استانها

لیست قیمت کرایه ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش لیست قیمت 1400 با تخفیف

اجاره ماشین در کیش از خدمات معمول و ساده و از تفریحات کیش است. با ساده ترین شرایط امکان اجاره خودرو فراهم است. شرایط اجاره ماشین کیش بسیار ساده است. با تماس تلفنی، نوع و مدل اتومبیل مورد نظرتان را برای تاریخ مد نظر انتخاب کنید. سپس از طریق همین صفحه دکمه خرید را فشار دهید و فرم مشخصات را کامل کنید و پرداخت بانکی را انجام دهید. تمام شد، خودرو شما رزرو شد!

امکان تحویل خودرو در محل دفتر موسسه رنت کار و همچنین در فرودگاه یا محل اقامت وجود دارد. بسته به نوع ماشین انتخابی باید مبلغی را به عنوان ضمانت نزد شرکت اجاره خودرو به امانت بسپارید که پس از بازگرداندن اتومبیل، مبلغ ضمانت بلافاصله به حساب شما انتقال می یابد.

اتومبیل به صورت کارواش شده و کاملا مرتب به مسافر تحویل داده می شود. همچنین خودرو از لحاظ فنی تضمین می شود. در صورت بروز هرگونه ایراد فنی، سریعا خودرو با اتومبیل مشابه تعویض خواهد شد. قرارداد اجاره خودرو انتخابی شما در دفتر کافه رنت رسمی و مورد تایید اتحادیه مجمع رنت کاران کیش منعقد می شود.

کرایه انواع ماشین در کیش

مجموعه ما انواع خودرو اقتصادی، شاسی بلند، سدان، کروکی و اسپورت را برای اجاره موجود دارد. این خودرو ها با مدل بالا و شرایط فنی بسیار مناسب، لحظات تفریح شما را مرفه تر خواهند کرد. اجاره ماشین در کیش خصوصا برای مسافرانی که می خواهند از وقت خود حداکثر استفاده را ببرند حتی باصرفه تر از تاکسی هم خواهد بود! هزینه بالای کرایه تاکسی برای مسیر های متعدد، گاهی از اجاره روزانه یک خودرو معمولی بالاتر خواهد رفت.

اجاره ماشین در کیش ارزان قیمت با تخفیف

مجموعه ما مدل بالا ترین و لوکس ترین خودرو ها را با ارزان ترین قیمت به مسافران عزیز ارائه می کند. قرارداد اجاره خودرو در دفتر رنت کار با مجوز رسمی از اتحادیه رنت کارهای کیش منعقد می شود. دقت کنید برای استفاده از حقوق قانونی حتما از طریق این نوع دفاتر اقدام به اجاره خودرو نمایید.

مواردی مشاهده شده که افراد خودرو شخصی خود را برای اجاره به مسافر انتقال داده اند و هیچگونه پاسخگویی در برابر مسائل فنی و مالی بعدی نداشته اند. انواع خودرو اقتصادی ارزان قیمت و شاسی بلند خانوادگی در این مجموعه برای کرایه روزانه موجود می باشد.

اجاره هایس در کیش | اجاره ون در کیش ( با راننده و بدون راننده )

اجاره هایس در کیش توسط رنت کار معتبر کیش انجام می شود. انواع هایس و ون Vip مدل بالا به صورت دربستی بدون راننده یا با راننده موجود است.

اجاره ماشین ارزان در کیش

قیمت اجاره ماشین عروس در کیش به نوع خودرو، سال ساخت و امکانات اتومبیل بستگی دارد.

قوانین اجاره ماشین در کیش

  • هر 24 ساعت 1 روز محاسبه می شود.
  • هزینه جریمه یا خلافی در زمانی که طبق قرارداد خودرو در اختیار اجاره کننده است به عهده وی می باشد. مبلغ 500 هزار تومان تا 3 هفته نزد شرکت اجاره خودرو برای استعلام خلافی باقی میماند و سپس به شماره کارت اعلامی توسط مسافر واریز می شود.
  • هزینه تصادف یا خسارتی که در اثر استفاده ناصحیح برای خودرو ایجاد شود به عهده اجاره کننده است.
  • هزینه هایی که به صورت غیر عمد یا در اثر فرسودگی قطعات مثل پنچری یا موارد موتوری ایجاد شود به عهده شرکت رنت کار است.

ماشین در چه وضعیتی به شما تحویل می شود؟

  • خودرو به صورت کارواش شده و وضعیت ظاهری کاملا مناسب تحویل می شود.
  • میزان بنزین موجود در باک خودرو مشخص می شود و به همان میزان دریافت خواهد شد.
  • تمام خودروها فول ایربگ و از لحاظ فنی کاملا چک شده اند.
  • تحویل و دریافت ماشین در کیش به انتخاب شما در دفتر رنت کار ، فرودگاه کیش ، محل اقامت یا هر مکان که مایل باشید انجام می شود.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش

  • اصل گواهینامه
  • یک برگ چک به مبلغ تقریبی خودرو یا پول بین 5 تا 10 میلیون تومان بابت ضمانت
  • تکمیل فرم قرارداد

اجاره ماشین برای افراد غیر ایرانی

برای اتباع غیر ایرانی امکان اجاره اتومبیل در جزیره کیش به سادگی وجود دارد. مدارک زیر برای اجاره خودرو در کیش براس افراد غیر ایرانی لازم است:

  • اصل پاسپورت
  • گواهینامه بین المللی
  • ضمانت نقدی به دلار یا یورو

اجاره ماشین در کیش، هر آنچه باید بدانید

امروزه با گسترش توریسم و پیشرفت روز افزون صنعت گردشگری در جزیره کیش همسو با گسترش این صنعت در دنیا خدمات ارائه شده به مسافرین نیز بروز و نظیر خدمات ارائه شده در دنیا شده است. لذا یکی از خدمات مورد استقبال در سرتاسر دنیا خدمات کرایه ماشین های لاکچری، لوکس و بینظیر است تا مسافرین عزیز این جزیره خاطره انگیز تجربه رانندگی با بروزترین و لوکس ترین خودرو های دنیا را داشته باشند. مجموعه ما با در اختیار داشتن بروز ترین ماشین های دنیا نظیر لامبورگینی، پورشه، مازراتی، بنز و بی ام و لذت و تجربه لوکس ترین خودرو های دنیا را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

چرا در مسافرت اجاره کردن گزینه بهتری نسبت به داشتن ماشین است؟

ازدحام ترافیک جاده ای و آلودگی دو تا از سرسخت ترین و غیرقابل حل ترین چالش های حمل و نقل شهری مدرن هستند که روز به روز در حال افزایش است اجاره خودرو اغلب به عنوان روشی بهتر، هوشمندانه تر و سازگار با محیط زیست برای مالکیت خودرو در نظر گرفته می شود. از آنجایی که افراد بیشتری از مالکیت خودرو دست می کشند، بیشتر ترافیک وسایل نقلیه موجود و چالش های حمل و نقل مانند تراکم ترافیک، سطح آلودگی و غیره به شدت کاهش می یابد.

در سطح جهانی، نسل جوان به طور فزاینده ای از اقتصاد مالکیتی به یک اقتصاد «مشترک» دور می شود. در مورد ماشین ها هم همینطور است. متخصصان شهری به طور فزاینده‌ای ترجیح می‌دهند ماشین‌های اجاره‌ای را برانند و بار مالکیت ماشین را کنار می‌گذارند. نه فقط برای رانندگی در شهر، مردم برای تعطیلات آخر هفته و همچنین در بزرگراه اتومبیل کرایه می کنند. با توجه به این واقعیت که داشتن ماشین گران است و مسئولیت‌های زیادی را به همراه دارد اکثرا ترجیح می‌دهند زندگی بدون دغدغه ای را داشته باشند.

همانطور که همه می دانیم، مالکیت خودرو با مشکلاتی مانند عوارض، بیمه، نگهداری و کاهش ارزش سالانه همراه است و این معضلات در جزیره کیش که ارتباط تنها آبی دارد بیشتر خواهد بود. اینجاست که خدمات اجاره خودرو در کیش ارائه می شود. برای حرفه‌ای‌هایی که ترجیح می‌دهند روزانه به محل کار بروند و برگردند و کسانی که شغل سنگینی در سفر دارند، کاملا منطقی است که یک ماشین اجاره‌ای را استخدام کنند و رانندگی کنند تا اینکه پول کمی برای خرید ماشین صرف کنند. نه فقط ماشین های لوکس، مردم شروع به اجاره ماشین های معمولی برای رفت و آمد روزانه کرده اند.

4  دلیل اصلی برای اجاره ماشین در کیش

  1. استهلاک ماشین خود را کاهش دهید

چه یک ماشین جدید داشته باشید و چه بخواهید مسافت کمی را بپیمایید، یا یک ماشین قدیمی دارید و سعی می کنید آن را سرپا نگه دارید، اجاره ماشین یک راه عالی برای صرفه جویی در فرسودگی وسیله نقلیه شما است. به‌جای اینکه خودروی خود را در بزرگراه برای سفرهای بین‌المللی ببرید، برای سفر بعدی جاده‌ای، ماشین کرایه کنید! شرکت‌ کیش1 خودروهای خود را با تعویض منظم روغن و ویژگی‌های ایمنی کاملاً کارکرده، خودروهای خود را در بهترین حالت نگه می‌دارند.

  1. با ماشین راحت تر رانندگی کنید

وقتی صحبت از سفرهای جاده‌ای شد، شاید ماشین شما برای رانندگی طولانی مدت مناسب نباشد. شاید در این فصل تعطیلات به یک سفر جاده ای می روید و می خواهید همه اعضای خانواده خود را به کیش بیاورید، اما صندلی های ماشین شما پس از یک ساعت احساس بی حسی در شما ایجاد می کند. رانندگی طولانی بهترین زمان برای اجاره است!

یک ماشین کرایه‌ای لوکس، چیزی که مانند صدای فرانک سیناترا روی ابریشم در بزرگراه‌ها می‌چرخد، انتخاب کنید. ماشینی با صندوق عقب بزرگ انتخاب کنید تا تمام چمدان شما یا اتاق سرنشین کافی برای شما و تمام خانواده شما در آن قرار گیرد. رنت ماشین در کیش و از شرکت ما می تواند حس خوب رانندگی را برای شما به ارمغان بیاورد

  1. تست درایو واقعی

آیا به خرید ماشین جدید فکر کرده اید معاملات کرایه اتومبیل امتحان کردن را قبل از خرید مقرون به صرفه می کند و برخی از شرکت های کرایه اتومبیل حتی اتومبیل می فروشند. آن را در بزرگراه برای سفر بیرون ببرید، ببینید رانندگی در ترافیک ساعت شلوغ چه حسی دارد. اجاره ماشین ارزان در کیش را تجربه کرده و سپس ماشین مورد نظر خود را برای خرید انتخاب نمایید.

  1. ذخیره بنزین

با افزایش قیمت بنزین رانندگی از اقسا نقاط ایران به کیش و منتقل نمودن آن به جزیره بسیار هزینه بر خواهد بود لذا اجاره ماشین در جزیره کیش آن هم با نازلترین قیمت می تواند در هزینه سوخت نیز صرفه جویی کرده و منابع سوختی شما را ذخیره نماید.

دلایل زیاد دیگری وجود دارد که کرایه ماشین در کیش را منطقی جلوه دهد.

اما برای رزرو و اجاره یک خودرو در کیش باید چه مدارکی ارائه دهید:

  • همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه الزامی است.
  • وجه ضمانت برای رنت ماشین در کیش
  • چک یا وجه ضمانت هنگام تحویل خودرو به شرکت، به مستاجر مسترد می‌گردد.
  • قیمت مذکور برای ۲۴ساعت از زمان تحویل خودرو می‌باشد.
  • لطفا قبل از واریز وجه برای اجاره ماشین در کیش با شرکت تماس بگیرید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش

برای ارائه مدارک لازم اجاره ماشین در کیش راه دشواری را در مقابل ندارید. شما می‌توانید از دو راه ارائه چک و یا مبلغی جهت ودیعه، خودروی مورد نظر خود را اجاره نمایید. از این رو ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با مطالعه و آگاهی از مدارک مورد نیاز جهت رنت خودرو در کیش با اطمینان خاطر این کار را انجام دهید. پیش از اجاره خودرو در کیش باید توجه داشته باشید که مدارک و شرایط زیر را فراهم نمایید تا مشکلی از جهت اجاره خودرو برای شما به وجود نیاید. در این قسمت مدارک و شرایط اجاره ماشین در کیش را شرح می‌دهیم:

    کارت شناسایی

    گواهینامه رانندگی

    چک امانت

    در صورت نداشتن چک می‌بایست مبلغی را به عنوان ضمانت در اختیار شرکت قرار دهید

پس از اتمام مدت اجاره، ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از مبلغ ضمانت که بین یک تا پنج میلیون تومان است در دست شرکت باقی می‌ماند تا پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ روز از اتمام مدت اجاره و مشخص شدن وضعیت خلافی، باقی پول به شما بازگشت داده شود.

شرایط اجاره خودرو در کیش

تا این لحظه در سایت اجاره ماشین در کیش صرفا یک خدمت بدون راننده است و در آینده امکان استفاده از راننده نیز در شهر کیش اضافه خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که شهر کیش به علت داشتن تقاضای زیاد برای سفرهای تفریحی به مراتب تقاضای بیشتری نیز برای اجاره ماشین به نسبت سایر شهرها دارد. از این رو لازم است تا هرچه سریع‌تر نسبت به رزرو خودروی مورد نیاز خود اقدام نمایید تا با شرایط تکمیل ظرفیت روبرو نشوید.

همان‌طور که می‌دانید اجاره خودرو در کیش یکی از تفریحات پرتقاضا و هیجان‌انگیز در کیش است. کیش به علت دارا بودن شرایط مناطق آزاد این امکان را برای گردشگران فراهم کرده تا بتوانند از لوکس‌ترین خودروهای جهان استفاده کنند و تجربه بی‌نظیری از رانندگی با این خودروها به یادگار بگذراند. همچنین برخی از خودروهای امریکایی در جزیره قشم نیز موجود هستند که ما آن‌ها را به شما معرفی کرده ایم.

انواع خودروهای اجاره‌ای موجود در کیش

خودروهای موجود در کیش جهت اجاره‌ی گردشگران دارای طیف گسترده‌ای می‌باشد. خودروهای سواری، شاسی بلند یا کراس اور، کروک و کوپه تماما برای اجاره در کیش وجود دارند و ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی در میان این خودروها مقایسه کنید و خودروی مناسب برای اجاره را انتخاب کنید. ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا ظرفیت مناسبی برای تمام خودروها را فراهم کنیم تا کاربران کمتر با مشکل تکمیل ظرفیت رزرو روبرو شوند.

همچنین مجموعه ما در راستای اهداف بلندمدت خود سعی دارد تا فضایی رقابتی برای تامین کنندگان خودرو ایجاد کند و از این رو بازار اجاره خودرو در کیش نیز طبعا فعالیت بیشتری پیدا خواهد کرد. رقابتی شدن این امر باعث می‌شود تا افرادی که به دنبال رنت خودرو در کیش هستند این تفریح را با کیفیت بیشتر و هزینه کمتری تجربه کنند. هم‌اکنون نیز قیمت اجاره خودرو در کیش و در سایت به نسبت دیگر وب‌سایت‌های موجود در کشور بسیار ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه کنید.

در اینجا لازم است تا قسمت‌های مهمی از موضوعات مهم رنت خودرو در کیش را دوباره یادآوری کنیم تا کاملا در جریان قرار بگیرید:

  • شما با اجاره روزانه خودرو در کیش می‌توانید ۲۴ ساعت از خودرو استفاده کنید.
  • هزینه سوخت خودرو به عهده اجاره کننده می‌باشد. شما می‌توانید مصرف سوخت خودروی انتخابی خود را در صفحه مخصوص هر خودرو مشاهده کرده و انتخاب مناسبی را انجام دهید.
  • پس از اتمام زمان اجاره مبلغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از ضمانت ارائه شده توسط اجاره کننده نزد اجاره دهنده باقی می‌ماند تا پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ روز و مشخص شدن خلافی ماشین در آن زمان به اجاره کننده بازگشت داده شود.
  • همان طور که بالاتر نیز گفته شد اجاره خودرو در کیش فعلا یک خدمت بدون راننده می‌باشد و تمامی قیمت‌های درج شده برای اجاره خودرو بدون راننده در کیش است.

اجاره ماشین ارزان در کیش

ما طیف گسترده‌ای از خودروها را برای شما فراهم کرده‌ایم. قیمت اجاره خودروها از روزانه ۳۰۰ هزار تومان شروع و در ماشین‌های لوکس به روزانه بیشتر از ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. از این رو شما می‌توانید خودروی مناسب را برای خود اجاره کنید و از این بابت انتخاب‌های شما گسترده است. اگر به دنبال اجاره ارزان خودرو در کیش هستید ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید به راحتی در میان خودروهایی که در بالا وجود دارند قیمت‌ها را مقایسه کرده و انتخاب نمایید.

اجاره ماشین ایرانی در کیش

در کیش خودروی ایرانی برای اجاره وجود ندارد. از این جهت که کیش شامل مزایای منطقه آزاد است بسیاری از خودروهای مرغوب خارجی با قیمت‌های ارزان در جزیره وجود دارند و از این رو کسی تقاضایی برای اجاره خودرو ایرانی در کیش وجود ندارد. شما می‌توانید با هزینه بسیار کم یک خودروی خارجی با امکانات بسیار فوق العاده را اجاره نمایید و از سفر خود لذت ببرید. البته می‌توانید برای اجاره خودروهای ایرانی در شهرهایی مثل اصفهان، تهران و شیراز اقدام نمایید.

تقریبا ۷۰ درصد گردشگرانی که از جزیره زیبای کیش بازدید کرده‌اند لذت سواری کردن با خودروهای لوکس و فوق‌العاده خارجی را تجربه کرده‌اند. پیشنهاد ما به شما این است که از این فرصت استفاده کرده و با هزینه بسیار مناسب این تفریح هیجانی را تجربه نمایید. در زیر به خودروهایی اشاره می‌کنیم که بیشترین تقاضا برای اجاره در جزیره کیش را دارند:

  • کیا اپتیما 2014
  • نیسان جک 2015
  • هیوندای توسان 2018- 2015
  • کیا اسپرتج 2014- 2017
  • سراتو 2014
  • مزدا 6 2015
  • دوج شارژ و چلنجر 2014
  • شولت کامرو – کروک – معمولی 2016
  • فورد موستانگ – 2013 – 2016
  • نیسان اکستریل 2014
  • هیوندای النترا و اکسنت – سانتافه – 2015
  • فورد تاروس 2013

قوانین رانندگی در کیش

جزیره کیش یکی از شهرهای قانون‌مند ایران به حساب می‌آید و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره بسیار مهم است. در صورتی که قوانین راهنمایی و رانندگی توسط اجاره کننده رعایت نشود و توسط پلیس جریمه شود هزینه خلافی خودرو از مبلغ ضمانت اجاره کننده کسر می‌شود. قسمتی از موارد مهم قوانین رانندگی در کیش به صورت زیر است:

  • بستن کمربند ایمنی الزامی است.
  • بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.
  • آلودگی صوتی به هر شکل در معابر جزیره کیش ممنوع است.
  • جریمه ها در جزیره کيش بسیار بالاست و دو برابر استان های دیگر می‌باشد.
  • انداختن زباله از داخل خودرو به بیرون در جزیره زیبای کیش ممنوع می‌باشد.
  • حداکثر سرعت در معابر اصلی برابر تابلوهای رانندگی است.
  • حداکثر سرعت در نوار سیاحتی 50 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.
  • در خيابان های كيش دوربين های كنترل سرعت نصب شده و بازرسان نامحسوس سرعت خودروها را تحت کنترل دارند.

قیمت اجاره ماشین در جزیره کیش

همان طور که در بالاتر گفته شد اجاره خودرو در کیش با قیمت‌های متنوعی انجام می‌شود. ما تمامی خودروهای موجود در بازار رنت خودروی کیش را فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید قیمت اجاره روزانه هر کدام از خودروها را در این صفحه مشاهده کنید.

رنت خودرو در جزیره کیش بدون چک

برای کسانی که دسته چک ندارند این امکان فراهم شده تا با پرداخت ودیعه نقدی بتوانند ماشین مناسب خود را اجاره نمایند. از این رو اجاره ماشین در کیش بدون چک امکان پذیر است. مبلغ ودیعه‌ای که اجاره کننده دریافت می‌کند بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است که بسته به نوع خودرو متفاوت است. این مبلغ را می‌توان جایگزین چک ضمانت کرد. تمامی ضمانت‌ها از جمله چک و ودیعه نقدی پس از اتمام مدت اجاره و با ترتیب مشخص به اجاره کننده بازگشت داده می‌شود و همه این‌ها در قرارداد میان اجاره کننده و اجاره دهنده نوشته شده است.

دکمه بازگشت به بالا