خانواده و جامعهکسب و کار استانها

کرایه ماشین های قدیمی برای عروسی

اجاره ماشین کلاسیک و قدیمی [اجاره برای ماشین عروس، فیلم برداری]

اجاره ماشین عروس کلاسیک در تهران و شهرستانها

اجاره ماشین عروس کلاسیک دارای شرایط آسانی بوده و با رنگ و مدل های متنوع در مجموعه ما برای عروس و دامادها در نظر گرفته شده است. ماشین عروس قدیمی مجموعه ما دارای بالاترین کیفیت فنی هستند و نگرانی بابت بوی بنزین و یا کند حرکت آن نداشته باشید. قیمت اجاره ماشین عروس قدیمی نسبت به خودروهای لوکس به دلیل خاص بودن خودروها بالاتر بوده.

مدل خودرو و نمونه گل آرایی آنها در زیرآورده شده که می توانید مشاهده و سپس اجاره کنید. ما می‌دانیم که عروسی شما باید بهترین روز زندگی‌تان باشد. شرکت اجاره خودرو ما این اطمینان را به شما می‌دهد که با اجاره ماشین عروس کلاسیک به‌عنوان یک انتخاب ویژه شبی پرخاطره را تجربه خواهید کرد.

ما مفتخریم که در این مجموعه خودروهای قدیمی با برندهای مختلف را باکیفیت فنی مناسب در اختیار داشته تا به عزیزانی که به دنبال اجاره خودرو کلاسیک بوده خدمت‌رسانی کنیم. شرکت طیف وسیعی از خودروهای کلاسیک و قدیمی را در لیست ماشین های خود موجود دارد که تنها به‌صورت باراننده اجاره داده می‌شوند. قیمت‌های درج‌شده در پایین تنها برای اجاره 15 ساعت در روز می‌باشد و بدون نیاز به چک و یا سفته اجاره داده می شوند.

عوامل مختلفی در قیمت اجاره ماشین‌های کلاسیک برای اجاره مؤثر هستند. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به مدل خودرو و مدت‌زمانی که خودرو در اختیار شما است، اشاره داشت. برای مشخص شدن قیمت دقیق ماشین عروس کلاسیک بهتر است به شرکت‌های اجاره ماشین مراجعه کنید تا بر اساس موارد ذکرشده مبلغ اجاره برای شما مشخص شود.

قیمت اجاره ماشین عروس کلاسیک در بالا برای هر خودرو ذکرشده است که هزینه برای اجاره خودرو همراه با راننده و بدون گل‌آرایی می‌باشد.برخلاف اکثر شرکت‌های اجاره ماشین عروس که دارای خودروهای مدرن و به‌روز دنیا هستند ما سعی کرده‌ایم که در کنار خودروهای لوکس ، خودروهای قدیمی و کلاسیک را نیز جای دهیم.

شرایط اجاره خودرو کلاسیک

  • اجاره ماشین عروس کلاسیک شامل استفاده خودرو برای 15 ساعت در روز می‌باشد.
  • تمامی خودرو ها با راننده اجاره داده می شوند . به همین دلیل برای اجاره خودرو قدیمی نیاز به هیچ نوع مدرکی و ودیعه نداشته و تنها با پرداخت مبلغ اجاره روزانه خودرو را رنت می‌کنید.
  • برای اجاره خودرو کلاسیک تنها نیازمند پرداخت هزینه اجاره بوده و نیاز به هیچ نوع مدرکی برای ضمانت ندارید
  • خودرو های کلاسیک نام برده شده در بالا بدون گل آرایی بوده و صورت تمایل می توانید از خدمات گل آرایی این مجموعه بهره مند شوید.
  • به دلیل اینکه موجودی خودروهای کلاسیک محدود بوده حتما چند روز زودتر از مراسم خودرو موردنیازتان را رزرو کنید تا ما شرمنده شما عزیزان نشویم.
  • قیمت های درج شده برای هزینه اجاره در داخل شهر تهران می باشد در صورت اجاره ماشین برای اطراف شهر تهران باید هزینه خروجی پرداخت کرده که برای هر خودرو متغیر می باشد.
  • شرایط خودروهای کلاسیک برای اجاره ماشین عروس کمی متفاوت‌تر از اجاره خودروهای لوکس و مدرن برای این شب است. درواقع شما باید برای اجاره خودروهای کلاسیک، یک سری موارد و نکاتی را در نظر داشته باشید .
  • ماشین عروس کلاسیک علاوه بر مراسم های عروسی، در برنامه های فرمالیته و فیلم برداری نیز خدمات رسانی می کند.

اجاره ماشین عروس کلاسیک یا مدرن؟

ساختن یک‌شب خاطره‌انگیز آرزوی همه‌ی زوج‌های جوانی است که می‌خواهند ازدواج کنند. برای برگزاری یک مراسم بی‌عیب و نقص برای عروس و دامادها باید جزئیات زیادی در نظر گرفته شود. از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن توجه شود انتخاب درست و دقیق ماشین عروس می‌باشد که تأثیر آن در عکاسی و فیلم‌برداری نیز بسیار زیاد است. شرکت ما مجموعه بی نظیری از خودروهای مدرن و روز دنیا را نیز برای اجاره به عروس خانوم ها و آقا داماد ها در اختیار دارد که می توانید برای مشاهده نمونه های بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

اجاره ماشین لوکس قدیمی

به دلیل اینکه ماشین‌هایی همچون بنز متالیک مشکی یا یک شورلت قرمز به‌طورمعمول در کوچه و خیابان‌ها تردد ندارند همیشه برای ما جذاب بوده است، حال تصور کنید که این وسایل نقلیه خاص را با تزیینات و گل‌آرایی فوق‌العاده را برای مراسم ازدواج خود در نظر بگیرید. شاید این موضوع سبب شده که بسیاری از زوج‌های جوان این خودروهای قدیمی و کلاسیک را انتخاب کنند.

رانندگی با خودروهای کلاسیک

اما بازهم بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای ماشین عروس کلاسیک حتماً دراین‌باره مشورت کنید زیرا شاید جذابیت بصری این وسایل نقلیه در خیابان‌ها زیاد باشد اما باید به شرایط دیگر هم‌فکر کرد برای مثال حتماً برای مراسم، به فکر اجاره خودرو با راننده مخصوص باشید، زیرا نحوه رانندگی با این وسایل بسیار متفاوت است و پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اینکه این ماشین‌ها قلق خاصی برای راندن دارند از یک راننده کمک بگیرید.

ظاهر ماشین عروس کلاسیک

ماشین‌های کلاسیک دارای ظاهری زیبا و متفاوت با عموم خودروها هستند از این‌رو جلوه‌ای خاص به مراسم عروسی شما می‌بخشند و فیلم و عکس‌های روز عروسی را بسیار تماشایی می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نکاتی مهم درباره‌ی اجاره ماشین عروس کلاسیک آشنا شوید.

راننده اختصاصی در اجاره ماشین عروس کلاسیک

اجاره ماشین عروس با راننده

از آن جایی که خودرو های کلاسیک سال ها قبل تولید شده اند ممکن است به صورت ناگهانی در طول مراسم شما خراب شوند و مجبور به بردن خودرو به تعمیرگاه شوید. برای جلوگیری از این اتفاق ها بهتر است برای اجاره ماشین عروس به شرکت های مشغول به فعالیت در زمینه ی اجاره خودرو دارای مجوز رسمی مراجعه کنید. در این شرکت ها اجاره ماشین عروس به همراه راننده اختصاصی ارائه می شود و تمامی مسئولیت بر عهده شخص راننده خواهد بود از این رو می توانید در طول مراسم عروسی، خیالی آسوده بابت ماشین عروس داشته باشید.

گل‌آرایی ماشین عروس کلاسیک متناسب بارنگ ماشین

گل آرایی ماشین عروس قدیمی به دلیل خاص بودن خودرو با گل‌آرایی دیگر خودروها متفاوت می‌باشد. به همین دلیل حتماً در زمان گل‌آرایی انتخاب درست داشته باشید. گل آرایی ماشین عروس کلاسیک باید در طرح‌های خلوت و با گل‌هایی رنگی کوچک تزیین شود. برای گل‌آرایی شما می تونید سری به پیچ اجاره ماشین عروس ما بزنید و مدل‌های مختلف ما رو که برای مشتریان خود زده‌ایم مشاهده کنید.

اجاره خودرو کلاسیک در تهران و سایر شهرهای اطراف

ماشین‌های کلاسیک موجود در مجموعه ما برای 15 ساعت داخل تهران در نظر گرفته‌شده است. اما اگر مراسم شما خارج از شهر تهران و دریکی از شهرهای اطراف آن می‌باشد باید هزینه خروجی خودرو را پرداخت کنید. هزینه با توجه به کیلومتر و نوع خودرو متغیر بوده که می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از آن مطلع شوید. شرکت ما در دیگر شهرهای کشور نیز دارای نمایندگی است که در زیر به آن اشاره شده است اگر به دنبال اجاره خودرو کلاسیک هستید حتما با ما در تماس باشید.

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس چند سالی است که در ایران باب شده است به ویژه اجاره خودروهای لوکس که غالبا بصورت با راننده یا بدون راننده انجام می شود. همه عروس و دامادها در بهترین شب زندگیشان دوست دارند بدرخشند. ماه ها تلاش برای برگزاری یک مراسم آبرومندانه، لازم است تا در نهایت، بعد از شادی در این شب رویایی، یک زندگی جدید آغاز شود. کرایه ماشین عروس بدون راننده یا بصورت ماشین با راننده از چند جهت اهمیت دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

چرا برای مراسم عروسی ماشین اجاره کنیم؟

همان طور که گفته شد، شب عروسی، شب ویژه ای است که عروس و داماد، به زیبایی تمام در آن می درخشند. این درخشش توسط دوربین های فیلمبرداری و عکاسی، ثبت می شود و چه بهتر که همه چیز کامل باشد. اجاره یک خودرو لاکچری کمک می کند تا فیلم عروسی شما، ویژه تر شود. حتی ممکن است که شما خودرویی ایده آل و مدل جدید را به نام خودتان داشته باشید اما دلتان بخواهد از اتومبیل های قدیمی و کلاسیک استفاده کنید.

این را هم در نظر بگیرید که شما می توانید هر مدل خودرویی که دوست دارید انتخاب کنید. هزینه اجاره ماشین عروس متناسب با بودجه ایست که شما در نظر گرفته اید. شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، اتومبیل انتخاب کنید، از سراتو گرفته تا مازراتی و پورشه. شاید شما دوست داشته باشید که تجربه رانندگی در یک خودرو مدل بالا را در شب عروسیتان داشته باشید.

با اجاره ماشین عروس می توانید در اتومبیل رویاهایتان رانندگی کنید.هر چند ممکن است شما گواهینامه نداشته باشید و یا تجربه کافی برای رانندگی با اتومبیل های گران قیمت را نداشته باشید که این موضوع ممکن است باعث ایجاد استرس شما شود. در این صورت می توانید برای مراسم خود، ماشین عروس با راننده ، کرایه کنید و با خیال راحت در کنار همسر خود، تا رسیدن به تالار پذیرایی ، از این روز بیاد ماندنی لذت ببرید.

ماشین عروسی با راننده بهتر است یا بدون راننده؟

ماشین عروس با راننده

این کاملا بستگی به شما دارد. برخی از دامادها دوست دارند که تجربه رانندگی با خودرو جدید را داشته باشند. درواقع از نظر آن ها، پولی که به ازای اجاره ماشین عروس می دهند، زمانی که خودشان رانندگی کنند، می ارزد. شاید دامادها کمتر به موضوع فیلمبرداری و لحظه ورود به سالن فکر کنند.

اما کرایه ماشین عروس بدون راننده نیازمند قبول مسئولیت خودرو است. در واقع مدارک و ضمانت هایی از داماد دریافت می شود و سپس خودرو به ایشان کرایه داده می شود. دامادهایی که خودشان پشت رول می‌نشینند و رانندگی می کنند، معمولا از فیلم عروسی خود، رضایت بیشتری دارند و از صحنه رانندگی خود لذت می برند.

ماشین عروس بدون راننده

اجاره ماشین عروس با راننده، امنیت خاطر بیشتری دارد چرا که راننده، مسئولیت خودرو را به عهده دارد و در صورت ایجاد خسارت، آقای داماد وظیفه ای در قبال پرداخت آن ندارد. از طرفی در شب عروسی اگر تصادف کوچکی هم رخ دهد، فکر آقای داماد تا انتهای مراسم مشغول خواهد بود پس اگر دست فرمان خوبی ندارید یا تسلط کافی در رانندگی با اتومبیل های لوکس ندارید، بهتر است ماشین عروس با راننده کرایه کنید و با آرامش خاطر کامل از مهمترین جشن زندگی خود لذت ببرید.

مدارک لازم و شرایط

بطور معمول در مورد اجاره ماشین عروس با راننده مدارک خاصی نیاز نیست و فقط کافیست خودروی مورد نظر، گل آرایی و دسته گل عروس خودرو را انتخاب کنید و با شرکت عقد قرارداد و هزینه را پرداخت کنید. البته می توانید از سایر خدمات کرایه ماشین عروس شامل اسکورت ماشین عروس نیز استفاده نمایید. اما در خصوص مدارک لازم جهت اجاره اتومبیل بدون راننده می توانید به صفحه شرایط و مدارک مورد نیاز اجاره خودرو  مراجعه فرمایید، مجموعه ما جهت رفاه هرچه بیشتر شما عزیزان شرایط بسیار متنوع و راحتی را در نظر گرفته است.

نکات و قوانین

  • هزینه اجاره ماشین عروس بر اساس 15 ساعت ، از ساعت 9 صبح تا 12 شب محاسبه شده است و طبعا در صورت نیاز به میزان ساعت بیشتر مطابق تعرفه محاسبه خواهد شد.
  • بهتر است جهت گل آرایی خودرو از شرکت کرایه دهنده استفاده نمایید در غیر اینصورت در صورت ایجاد خسارت برای آن در حین گل آرای مسئولیت آن به عهده اجاره گیرنده می باشد.
  • در صورت کرایه ماشین عروس با راننده، نوع پوشش راننده و سایر نکات مورد نظر در مورد شخص راننده را از قبل با شرکت هماهنگ کنید.
  • بهتر است برای رزرو حداقل یک هفته قبل از مراسم اقدام کنید تا دست شما برای انتخاب خودروی دلخواه باز باشد.

اجاره ماشین کلاسیک قدیمی

بعضی افراد دوست دارند تا مراسم عروسی متفاوت و نوستالژیکی داشته باشند و به نوعی حس و حال قدیمی را بیشتر می پسندند. برای این افراد می توان اجاره ماشین کلاسیک قدیمی را پیشنهاد کرد. در ادامه با اجاره ماشین کلاسیک برای عروسی آشنا خواهیم شد.

اجاره ماشین عروس قدیمی

اجاره خودروهای قدیمی در مراسم های متفاوت برای خاطره انگیز کردن، بخصوص ماشین عروس کلاسیک یکی از مواردی است که می توان برای افراد نوستالژی پسند پیشنهاد کرد. وجود این ماشین های لوکس قدیمی در کنار شما بخصوص در مراسم های ویژه، حس خاص بودن آن واقعه را به شما می دهد و می تواند آن مراسم مثل مراسم عروسی و ازدواج را برای شما و مهمانان جذاب تر، خاطره انگیزتر و دلنشین تر جلوه دهد. اجاره ماشین کلاسیک قدیمی از جمله خدماتی است که در ایران همانند سایر کشورها ارائه می شود و افراد می توانند با توجه به سلیقه ای که دارند، به اجاره ماشین کلاسیک قدیمی اقدام کنند.

هزینه اجاره ماشین کلاسیک عروس

امروزه امکان اجاره ماشین عروس کلاسیک در تهران و سایر شهرها با توجه به وجود شرکت های ارائه کننده ماشین های اجاره ای در ایران امکان پذیر می باشد. با در نظر گرفتن افزایش تعجب آورانه محبوبیت و شهرت این نوع خودروهای قدیمی، هزینه های نگهداری آن و عدم تولید این نوع ماشین های مدل قدیمی، می توان گفت که هزینه های اجاره ماشین قدیمی بخصوص ماشین عروس کلاسیک کمی بالاتر از حد معمول می باشد.

یکی از راحت ترین راه ها برای اجاره ماشین کلاسیک عروسی، اجاره از سایت های اینترنتی شرکت های ارائه دهنده این نوع خدمات می باشد. به عنوان مثال با در نظر گرفتن قیمت های ثبت شده برای اجاره ماشین کلاسیک قدیمی در سایت های اجاره دهنده وسایل نقلیه، می توان گفت هزینه روزانه آن که معادل ۲۴ ساعت می شود، با در نظر گرفتن نرخ ساعتی 30.000 تومان، 720.000 تومان می باشد. قاعدتا می توان با اجاره ماشین برای مدتی محدود تر و سفارش آن با راننده، در هزینه اجاره ماشین کلاسیک قدیمی برای عروسی صرفه جویی کرد.

دکمه بازگشت به بالا