علمی و پزشکیکسب و کار استانها

تاپینگ پنیر پیتزا یعنی چه

 رویه پیتزا چگونه روی پیتزا قرار می گیرد؟

رویه‌های پیتزا معمولاً به ترتیب خاصی روی پیتزا قرار می‌گیرند، نه به خاطر مرتب بودن آن، بلکه به این دلیل که سس پیتزا خمیر پیتزا را مرطوب نگه می‌دارد، پنیر بستری را برای رویه‌ها فراهم می‌کند و خشک نمی‌شوند و نمی‌افتند. همانطور که تکه پیتزا نگه داشته می شود. پنیر بیشتری اضافه می شود تا خمیر مرطوب بماند. برای بالا بردن کیفیت در رستوران ها و فست فودها از تجهیزات آشپزخانه رستوران نباید غافل شد.

بهترین تاپینگ پیتزای لذیذ کدامند؟

این لیست از تاپینگ های لذیذ پیتزا با گوشت های پخته شده، پنیرهای تازه مزرعه، و سبزیجات برشته طعم را تقویت می کند و الهام بخش خوراک شناسان و اهل غذا خواهد بود. اگر این گزینه در دسترس است، این طعم‌ها را روی پوسته‌های پیتزای نازک یا نئوپلیتی امتحان کنید. انجیر و خوک: پروشوتو، مربای انجیر، پنیر ریکوتا.

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های مدرن امروزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی با بهترین نوع در بازار عرضه میشود. این تجهیزات کار آشپزی را بسیار آسانتر کرده اند.

برای شام روی پیتزا چی بزاریم؟

بهشت به شکل پیتزا! مواد لازم: سس پیتزا، موزارلا، میگوی کره سیر، فلفل دلمه ای، پیاز، فلفل قرمز، راکت اگر تا به حال راهی وجود داشت که کسی را وادار به خوردن کلم پیچ کرد، این همه چیز است! ایده های برتر بیشتر! اگرچه دستور پخت این غذاها در زیر ذکر نشده است، اما در اینجا ایده های دیگری برای رویه پیتزا وجود دارد که ما آنها را دوست داریم.

ترتیب سنتی غذا روی پیتزا چیست؟

لیست زیر سفارش سنتی است: خمیر پیتزا. سس پیتزا. پنیر. تاپینگ پیتزا. پنیر. چاشنی زدن.

سینی روی پیتزا چیست؟

پیتزا پستو سینی

سس پستو، پنیر موزارلا، مرغ سوخاری، پیاز کاراملی، سیر تفت داده شده و پپرونی.

جنجالی ترین تاپینگ پیتزا چیست؟

از آنجایی که در این لیست همه چیز، آناناس، بدون شک بحث برانگیزترین آنهاست. هیچ ماده غذایی به تنهایی جرقه بحث را مانند این یکی نمی کند. اما همانطور که همیشه می گویم، تنها میوه ای که در بالای پیتزا قرار دارد، گوجه فرنگی در سس است.

محبوب ترین تاپینگ برای پیتزا چیست؟

در یک نظرسنجی از بیش از 6,000 بزرگسال آمریکایی، رویه پیتزای مورد علاقه آمریکا پپرونی است. حدود دو سوم (64٪) از آمریکایی ها می گویند که آنها این روکش را دوست دارند. سایر مواد افزودنی محبوب در میان بزرگسالان ایالات متحده عبارتند از سوسیس (56%)، قارچ (54%)، پنیر اضافی (52%) و پیاز (48%).

رویه های روی پیتزا چیست؟

10 تاپینگ برتر پیتزا

  • پپرونی
  • قارچ
  • پنیر اضافی.
  • سوسیس
  • پیاز.
  • زیتون های سیاه.
  • فلفل سبز.
  • سیر تازه.

رویه پیتزای مورد علاقه آمریکا چیست؟

بر اساس یک نظرسنجی توسط YouGov ، ماهیان آنچوک از اکثریت قابل توجه دوستداران پیتزا آمریکایی با شست منفی مواجه می شوند. طبق نظرسنجی YouGov ، XNUMX درصد گفتند که آنچووی ها کمترین پیتزای مورد علاقه آنها هستند و بعد از آن بادمجان ، کنگر فرنگی ، کلم بروکلی و آناناس قرار دارند.

آیا پنیر یک رویه روی پیتزا محسوب می شود؟

پنیر تاپینگ نیست، پیتزا پنیر فقط یک پیتزا است. هزینه پنیر را متوقف کنید!

آیا خوردن آناناس روی پیتزا در ایتالیا غیرقانونی است؟

این یک عمل وحشیانه تلقی می شود که جوهر اخلاق، انسانیت، منزلت آشپزی همه مردم و سلیقه خوب را نقض می کند. دولت ایتالیا نیز به طور یکجانبه اعلام کرده است که قرار دادن آناناس بر روی پیتزا تحت هر شرایطی برابر با قانون بین المللی است.

چرا آناناس به پیتزا تعلق ندارد؟

افرادی که آناناس را روی پیتزا دوست ندارند، به شما خواهند گفت که این پیتزا خیلی آبدار است. همچنین بافت آن با پیتزا همخوانی ندارد. اما عمدتاً طعم آن را دوست ندارند. و، آنها ترجیح می دهند به کلاسیک ها مانند پپرونی یا قارچ بچسبند.

چه رویه هایی به پیتزا تعلق ندارند؟

اینها منفورترین تاپینگ های پیتزا هستند

  • آناناس. شاتر استاک. اگر پیتزای بحث برانگیزی برای شروع این لیست وجود داشت، قطعاً آناناس است.
  • سس باربیکیو. شاتر استاک.
  • اسفناج. شاتر استاک.
  • تخم مرغ. شاتر استاک.
  • کلم بروکلی. شاتر استاک.
  • گوجه فرنگی خام. شاتر استاک.
  • زیتون. شاتر استاک.
  • آنچوی. شاتر استاک.

پیتزای 3 تاپینگ خوب چیست؟

  • سوسیس، قارچ و زیتون سبز.
  • پپرونی، زیتون سبز و بیکن.
  • ژامبون، Jalapenos و آناناس.
  • ترشی جوانه قاصدک، بره آسیاب شده، قارچ.
  • پپرونی، سوسیس و فلفل سبز.
  • سوسیس ایتالیایی، زیتون سیاه و قلب آرتیشو.
  • ژامبون، قارچ و فلفل سبز.

سومین تاپینگ محبوب پیتزا کدام است؟

قارچ

در حالی که قارچ ها به بسیاری از افراد عامل “یک” می دهند، آنها در واقع سومین رویه پیتزای محبوب در ایالات متحده هستند. این ممکن است به این دلیل باشد که آنها هم با پای سبزیجات و هم با پای گوشت به خوبی ست می شوند و به هر چیز خوشمزه ای که روی آن قرار می گیرند طعم بیشتری می دهند.

محبوب ترین تاپینگ پیتزا در ایتالیا چیست؟

پیتزا Capricciosa که به معنای واقعی کلمه “دمدمی مزاج” است، یکی از پرطرفدارترین تاپینگ های پیتزا در ایتالیا است و در تمام منوهای پیتزا فروشی در سراسر کشور وجود دارد. این دستور غذا اساساً یک مارگریتای کلاسیک است که روی آن زیتون سیاه، ژامبون، کنگر فرنگی و قارچ پورسینی است.

محبوب ترین تاپینگ پیتزا در بریتانیا چیست؟

برترین ها: پپرونی به عنوان پیتزای مورد علاقه بریتانیا نشان داده شد. بزرگ‌ترین تکه پای به‌عنوان پیتزای مورد علاقه ملت، پپرونی، ضرب ژامبون و آناناس، ضیافت گوشت و مارگریتا به 10 مورد برتر است. با 18 درصد آرا به پپرونی، ملت نشان داده است که کلاسیک‌ها هرگز از مد نمی‌افتند.

محبوب ترین تاپینگ پیتزا در هند چیست؟

مرغ از پپرونی به عنوان محبوب ترین رویه پیتزا پیشی گرفت | آخرین اخبار هند – هندوستان تایمز.

کدام پیتزا بهترین و خوشمزه است؟

پیتزای گیاهی

  • مارگارت یک مارگریتا بسیار محبوب، با یک رویه پنیری تند و خوشمزه.
  • مارگریتا دوبل پنیر. مارگریتا همیشه محبوب – مملو از پنیر اضافی
  • خانه مزرعه. پیتزایی که روی سبزیجات بالستیک می شود!
  • پپی پنیر.
  • موج سبز مکزیکی
  • سبزیجات لوکس.
  • گیاهی اکستراواگانزا.
  • پنیر N ذرت.

یک تاپینگ خوب پیتزا که با D شروع می شود چیست؟

رویه پیتزا که با D شروع می شود: 1 گوجه فرنگی خرد شده 2 سس 3 گوشت خرد شده 4 پنیر لبنی

چرا باید اسامی رویه پیتزا را یاد بگیرید؟

زیرا می دانید پیتزا غذای خوبی است. از آنجایی که شما عاشق پیتزا هستید یا اگر می خواهید نام های تاپ پیتزا را یاد بگیرید، در این موضوع اطلاعات عظیمی برای یادگیری بهتر به شما می دهیم. چرا که در اینجا می توانید رویه های پیتزا از a تا Z را ببینید. بنابراین، ما فکر می کنیم این موضوع عالی برای یادگیری نام های تاپینگ پیتزا است.

فهرستی از تاپینگ های محبوب پیتزا

فهرست کردن تمام مواد افزودنی برای پیتزا غیرممکن است، زیرا این لیست تنها محدود به محدودیت های اعمال شده توسط تخیل شما است. وقتی آمریکایی‌ها پپرونی و ژاپنی‌ها ماهی مرکب را ترجیح می‌دهند، حتی تاپینگ‌های محبوب پیتزا را هم نمی‌توان دسته‌بندی کرد. با توجه به اینکه تاپینگ های ترجیحی پیتزا فردی هستند، من سعی کرده ام لیستی از رویه های پیتزا را بدون استفاده از جوهر مرشملو و ماهی مرکب تهیه کنم!

پیتزا به قدری جهانی است که یک سرآشپز پیتزا در جایی هر نوع غذایی را که برای انسان می شناسد را روی پیتزا اضافه می کند، مطمئناً یک بومی در جایی روی پیتزا یک دانه جادوگر می ریزد، گراب جادوگر لارو پروانه شبح است. به همین ترتیب یک پیتزا آشپز تایلندی در برخی مواقع از مورچه های سبز استفاده کرده است.

جیرجیرک یک غذای لذیذ در برمه است. در حالی که من بعید می دانم که یک سرآشپز تمام این سه تاپینگ را روی یک پیتزا ترکیب نکرده باشد، من هیچ پولی روی آن نمی گذارم! اگر کسی بخواهد سعی کند مورچه سبز را روی پیتزا قرار دهد، بهتر است به عنوان چاشنی، هرگز پخته نشود، ویتامین C را از بین می برد و محتوای ویتامین C آنها را به یک منبع غذایی با ارزش تبدیل می کند.

21 بهترین ترکیب پیتزا که می توانید روی پای بعدی خود امتحان کنید – وبلاگ پیتزا اسلایس

بهترین ترکیب های رویه پیتزا (با تصاویر) اجازه دهید با آن روبرو شویم، پیتزا اساساً وسیله ای است برای رساندن پنیر ذوب شده و مواد خوشبو کننده به شکم گرسنه ما. و در حالی که یک پوسته پیتزا خوب جزء مهم یک پای عالی است، با تمرکز بر روی تاپینگ ها، که سازگارترین جنبه پای هستند. چه به دنبال ترکیب های آزمایش شده و واقعی باشید و چه می خواهید ذائقه خود را به سفری لذیذ ببرید، لیست زیر حاوی ایده های رویه پیتزا است که مطمئنا از ذائقه علاقه مندان به کیک لذت ببرید ترکیب هایی که امتحان خود را پس داده اند این تاپینگ های امتحان شده و واقعی، پایه های اصلی محبوب دوستداران پیتزا در سراسر جهان هستند و تهیه و لذت بردن از آنها ساده است.

چه در قلب شما یک گوشتخوار باشید و چه طعم هایی که از باغ الهام گرفته شده را ترجیح می دهید، این ترکیب های سنتی پیتزا همیشه انتخابی فوق العاده برای تحت تاثیر قرار دادن حتی باهوش ترین پیتزاداران هستند. گوشتخواران از سوسیس، پپرونی، ژامبون، گوشت گاو و بیکن لذت خواهند برد. فلفل، پیاز، زیتون سیاه، قارچ، گوجه فرنگی و اسفناج گزینه های خوبی برای گیاهخواران هستند.

  1. سوسیس، پپرونی، فلفل، پیاز، زیتون سیاه، قارچ و گوجه فرنگی برای همه چیزخواران موجود است.
  2. متخصصان پنیر از موزارلا، پارمزان و ریکوتا لذت خواهند برد.
  3. به سبک هاوایی: بیکن، آناناس، و پنیر موزارلا کانادایی قارچ و زیتون: قارچ، زیتون سبز یا سیاه و پنیر موزارلا مد روز، اما در عین حال دلپذیر. ، صرف نظر از میزان محبوبیت آنها در حال حاضر.
  4. این تاپینگ‌های نوآورانه که از غذاهایی که طرفداران فست فود در تمام سنین از آن لذت می‌برند الهام گرفته شده‌اند، هر علاقه‌مند به غذاهای ناسالم را برای چند ثانیه غوغا می‌کند.
  5. چیزبرگر کلاسیک از گوشت گاو، بیکن، پیاز و پنیر چدار تشکیل شده است.
  1. برای تهیه پای تاکو، گوشت چرخ کرده، لوبیا سرخ شده، سالسا، زیتون سیاه خرد شده، موزارلا و چیپس ترتیلا له شده را در یک ظرف مناسب فر ترکیب کنید.
  2. پنیر چدار با سس باربیکیو: سس باربیکیو، سینه مرغ، بیکن، پیاز قرمز و پنیر چدار بیکن مرغ کلفت: ترکیبی از سینه مرغ، بیکن، پنیر چدار و سس رنچ Chipotle Buffalo Chicken: سینه مرغ در سس بوفالو با پیاز مرینیت شده است. و بیکن، پنیر آبی و سس دامداری.
  3. لذیذ برای گاستروهای خوش ذوق با افزودن گوشت های پخته شده، پنیر تازه مزرعه، و سبزیجات برشته به مخلوط، این لیست از تاپینگ های لذیذ پیتزا مطمئناً خوراک شناسان و اهل غذا را راضی خواهد کرد.
  4. اگر فرصت دارید، این طعم‌ها را روی پوسته‌های پیتزای نازک یا نئوپلیتی امتحان کنید.
  5. پنیر ریکوتا، مربای انجیر و پروشوتو مواد تشکیل دهنده انجیر و خوک هستند.

پیتزای پکورینو رومانو و صدف سفید (صدف، سیر برشته و پکورینو رومانو) پستو با میگو از میگو کبابی، پستو، گوجه فرنگی تازه و پنیر موزارلا تشکیل شده است. : سیب زمینی سوخاری با سس پستو، پیاز کاراملی شده، و موزارلای تازه. خوردنی هایی که مایل به ریسک هستند. که کمی خارج از حد معمول و در عین حال کاملاً خوشمزه است؟

این ترکیب‌های جسورانه باعث می‌شود که دهانتان سیر شود و جوانه‌های چشایی شما از خوشحالی برقصند. دستور پخت آنچوی و ریکوتا: آنچوی، سیر برشته و پنیر ریکوتا سالاد با لوکس و پنیر (لوکس یا ماهی آزاد دودی، پیاز قرمز، کپر و پنیر ماسکارپونه) پاسترامی و کلم ترش: پاسترامی، کلم ترش، سس هزار جزیره، پنیر سوئیسی، باگت برشته شده خرچنگ پای از گوشت خرچنگ، پیاز کاراملی، موزارلا و پنیر پارمیجیانو تشکیل شده است. خیار و ژامبون (ژامبون، ذرت شیرین (ذرت شیرین)، موزارلا و کرم فریشه)

اینها رویه های پیتزای مورد علاقه من برای درست کردن پیتزای خانگی هستند. سخت ترین قسمت در مورد این است که انتخاب کنم کدام پیتزا را امشب بپزم. از پپرونی اصلی گرفته تا کلاسیک های ایتالیایی مانند Margherita و Capricciosa، تا BBQ Meatlovers’ و Supreme، تنها جنبه دشوار این است. تصمیم بگیرید که کدام پیتزا را امشب درست کنید.

اگر این به نظر می رسد و شبیه منوی دومینو برای پیتزای دست ساز است، این چیز خوبی است. و همچنان که پیتزاهای بیشتری را به این لیست اضافه می کنم، دقیقاً همان چیزی است که به سمت آن شلیک می کنم. در اینجا دستور العمل های ده تاپینگ پیتزای مورد علاقه ما آمده است. و همچنین لیستی از ایده های اضافی برای تهیه پیتزا، برای شروع سفر پیتزاتین. پوسته پیتزا ممکن است از ابتدا خریداری یا تهیه شود (فقط 40 ثانیه طول می کشد، بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد!).

هیچ مخمری در دست ندارید؟ از این دستور خمیر پیتزای جادویی بدون مخمر استفاده کنید! آیا آماده اید هوس خود را برای پیتزا برطرف کنید؟

تاپینگ های محبوب پیتزا

تاپینگ های سنتی پیتزا که برای دهه ها مورد علاقه بوده و خواهند بود در زیر فهرست شده اند.

فلفلونی

مقدار زیادی پپرونی و مقدار زیادی پنیر موزارلا! این مورد علاقه دیرینه سزاوار این است که در صدر لیست علاقه مندی های همیشگی PizzazTin قرار گیرد. سس پیتزا، موزارلا و پپرونی مواد اصلی هستند.

سوپریم

سوپریم، پیتزایی که من با آن بزرگ شدم، از نظر محبوبیت درست پشت سر پپرونی قرار دارد. … و تنها قانونی که من در مورد برتری دارم این است که … باید حداقل دو نوع گوشت داشته باشد. جدا از آن، این یک پیتزا دیگر است…. مواد لازم: سس پیتزا، موزارلا، بیکن، پیاز، گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه ای، پپرونی، قارچ، زیتون و روغن زیتون فوق بکر.

هاوایی (ژامبون و آناناس)

اگر فکر می کنید از پیتزا هاوایی لذت نمی برید، احتمالاً به این دلیل است که آن را از ابتدا امتحان نکرده اید. روزی روزگاری من یکی از «آن افراد» بودم… سس پیتزا، موزارلا، ژامبون و آناناس مواد اصلی هستند.

BBQ Meatlovers

حتی لازم نیست از سس BBQ پیچیده برای این کار استفاده کنید. هر سس BBQ عمومی خریداری شده در فروشگاه برای این دستور کافی است – تاکید بر روی تاپینگ ها است! سس باربیکیو، موزارلا، پپرونی، بیکن، کابانوسی، گوشت چرخ کرده، ژامبون و انواع مواد دیگر

کره سیر میگو و فلفل قرمز

یکی از محبوب ترین پیتزاها در استرالیا، این پیتزا با میگوی سیر پوشانده می شود و با قطره ای کره سیر به پایان می رسد. بهشت در بشقاب، به لطف یک پیتزا! مواد لازم: سس پیتزا، موزارلا، میگو کره سیر، فلفل دلمه ای، پیاز، فلفل قرمز، موشک و کمی نمک و فلفل.

سوسیس و کلم پیچ

مطمئن نیستم که تاکنون روش موثرتری برای متقاعد کردن کسی به مصرف کلم پیچ وجود داشته باشد. در این دستور مواد لازم عبارتند از: سس پیتزا، موزارلا، سوسیس و کلم پیچ

ایده های برتر بیشتر!

  • علیرغم این واقعیت که دستور پخت این غذاها در زیر ذکر نشده است، در اینجا چند ایده اضافی برای رویه پیتزا وجود دارد که ما از آنها لذت می بریم. در طی چند ماه آینده، من راه خود را از طریق آنها باز خواهم کرد و تصاویر و دستور العمل ها را در حین ادامه ارسال خواهم کرد! آن را با تند و تند (سالامی تند، فلفل دلمه ای، هالاپینو خرد شده، پیاز، سس تند) ادویه کنید.
  • پیتزا استرالیایی (بیکن، پیاز قرمز و یک تخم مرغ کامل روی آن سیلی زده شده است)
  • پیاز کاراملی، فتا و گوشت چرخ کرده
  • و انواع گزینه های دیگر
  • ماهی مرکب، chorizo ​​و موشک از جمله مواد تشکیل دهنده هستند.
  • پیتزای بهاری (با کدو سبز، قلب کنگر فرنگی، مارچوبه، اسفناج و پستو که درست قبل از سرو روی آن خفه شده است)
  • سالاد بهاره (با کدو سبز، قلب کنگر، اسفناج و پستو که درست قبل از سرو روی آن خفه شده است)
  • پیتزا غذاهای دریایی (ماهی مرکب، صدف، صدف، میگو و سایر غذاهای دریایی که از قبل پخته شده اند)
  • مرغ باربیکیو (سس باربیکیو، مرغ رنده شده، پیاز قرمز، پاپریکا دودی)
  • گوشت خوک BBQ (سس BBQ، گوشت خوک رنده شده، پیاز قرمز، پاپریکا دودی)
  • دنده BBQ (سس BBQ، گوشت خوک رنده شده، پیاز قرمز، پاپریکا دودی)
  • دنده BBQ (سس BBQ، گوشت خوک رنده شده، پیاز قرمز، پاپریکا دودی)

کلاسیک ایتالیایی

غذاهای مورد علاقه کلاسیک ایتالیایی که به چاشنی پیتزا تبدیل شده اند، درست مانند آنچه در منوی بزرگترین پیتزافروشی های ایتالیایی با سوخت هیزمی در جهان پیدا می کنید!

گل افتاب گردان

یکی از بهترین نمونه های ساده بودن را می توان در این غذای کلاسیک ایتالیایی یافت. این پیتزا فقط فوق العاده است. مواد لازم: سس پیتزا، موزارلا بوفالو، ریحان، روغن زیتون فوق بکر، نمک و فلفل.

کاپریچیوزا (ژامبون، کنگر فرنگی، قارچ، زیتون)

یک ترکیب واقعاً فوق‌العاده، و یک RecipeTin خانواده مورد علاقه برای سال‌های آینده! سس پیتزا، موزارلا، ژامبون، قلب کنگر فرنگی، قارچ و زیتون از جمله مواد تشکیل دهنده آن هستند.

Quattro Formaggio (پیتزا چهار پنیر)

این ترکیب پنیرها فوق العاده است! تکه های کوچک پنیر آبی رنگ روی کیک هستند. از جمله مواد تشکیل دهنده موزارلا، پارمزان، پروولون و پنیر آبی است.

پروشوتو و موشک

ترکیبی از قطعات نازک کاغذی پروشوتو و موشک تند یکی دیگر از موارد مورد علاقه ما (آروگولا) است. این چیزی است که می توانستم هر روز بخورم! سس، موزارلا، پروشوتو، راکت/روگولا، روغن زیتون فوق بکر مواد تشکیل دهنده این پیتزا هستند.

پیتزا پنیر و سیر

نان سیر – به شکل پیتزا! در این غذا از طعم پونه کوهی لذت خواهید برد. سس پیتزا، موزارلا، سیر و پونه کوهی از جمله مواد تشکیل دهنده آن هستند.

سیب زمینی و رزماری

کربوهیدرات سعادت در بالای کمال کربوهیدرات. این اولین پیتزایی است که هر بار که یک شب پیتزای خانوادگی داریم سفارش می دهم! ترکیدن طعم رزماری در این غذا بسیار خوشمزه است. حاوی مواد زیر است: پنیر موزارلا، سیب زمینی، رزماری تازه و روغن زیتون فوق بکر

ایده های بیشتر کلاسیک تاپینگ ایتالیایی

  • در حال حاضر امکان پست کردن دستور العمل های این ها وجود ندارد زیرا من در حال بررسی لیست هستم. کلم بروکلی یا کلم بروکلی (ابتدا آنها را سفید کنید) و پانستا / ذرات / بیکن نیز شامل می شود.
  • سیب زمینی، سوسیس، پانچتا/اسپک/بیکن و انواع سبزیجات
  • گورگونزولا با قارچ شیتاکه
  • کیپر، آنچوی، زیتون سیاه
  • گورگونزولا، رادیچیو
  • کپر، آنچوی، بادمجان، فلفل دلمه ای
  • زیتون سیاه، آنچوی، کیپر
  • گورگونزولا، رادیچیو
  • کپر، آنچوی، بادمجان، فلفل دلمه ای
  • ترکیبی از قارچ ورقه شده و سیر
  • راکت، گوجه فرنگی تازه ورقه شده و پنستای ورقه شده از جمله مواد تشکیل دهنده آن هستند.
  • میگو، کدو سبز، ریحان و پیاز از جمله مواد تشکیل دهنده آن هستند.
  • ریکوتا، گوجه گیلاسی و اسفناج بچه از جمله مواد تشکیل دهنده آن هستند.

جگر یک منبع عالی انرژی است و می تواند متابولیسم شما را افزایش داده و مصرف آهن را بالا ببرد. اما مانند هر غذایی بی ضرر نیست. بسته به سابقه پزشکی و سلامتی شما و همچنین میزان خالص بودن آن، مصرف این ماده قندی ممکن است برخی مشکلات احتمالی را ایجاد کند. در اینجا نگاهی دقیق تر به خواص این ماده می پردازیم. 1. ممکن است باعث افزایش وزن شود با مصرف 38.3 کالری با هر 10 گرم، جگر یک غذای رژیمی نبوده و عمدتا فقط کربوهیدرات است و بیش از حد قند دارد؛ و با وجود برخی مواد مغذی …

و برای این کار نیازی به یک محصول فانتزی ندارید! غذاهای موجود در یخچال شما مکان بسیار خوبی برای شروع است. اگرچه می توانید محصولات زیادی پیدا کنید که دارای آنتی اکسیدان قوی هستند، بهتر است قبل از استفاده از درمان با ویتامین E یا مصرف مکمل، با ارائه دهنده خدمات بهداشتی صحبت کنید، به خصوص اگر دارای بیماری مو، پوست یا پوست سر هستید. …

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که طرز تهیه پیتزا خانگی حرفه ای چگونه است

طرز تهیه پیتزا خانگی حرفه ای چگونه است؟

مواد اولیه مورد نیاز

  • آرد نان فانتزی 3 پیمانه
  • خمیر مایع فوری 1 قاشق غذا خوری
  • نمک 1 قاشق چای خوری
  • روغن مایع 2 قاشق غذا خوری
  • شکر 1 قاشق غذا خوری
  • شیر محلی 1 لیتر
  • نمک 3 قاشق غذا خوری
  • سرکه سفید 1 پیمانه
  • گوشت چرخ کرده یا مرغ 300 گرم
  • قارچ 250 گرم
  • فلفل دلمه ای 1 عدد
  • پنیر پیتزا خانگی به میزان مورد علاقه
  • نمک به میزان مورد علاقه
  • فلفل به میزان مورد علاقه
  • آویشن به میزان مورد علاقه
  • سس کچاپ به میزان مورد علاقه

 پیتزا یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین فست فود‌ها در جهان است که در هر گروه سنی طرفداران زیادی دارد. پیتزا در انواع مختلف و با طعم‌ها و مواد متفاوتی پخته می‌شود، پیتزا یک نوع غذا است که مواد آن بر روی یک تکه خمیر یا خمیر پیتزا نیمه آماده پخته می‌شود. ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که طرز تهیه پیتزا خانگی حرفه ای چگونه است؟ یا طرز تهیه خمیر پیتزای خانگی، پخت پیتزا خانگی در توستر، طرز تهیه پنیر پیتزا خانگی و طرز تهیه پیتزا خانگی بدون فر چطور است؟ با ما در همراه باشید تا طرز تهیه پیتزای خانگی را بیاموزید.

مواد لازم برای خمیر پیتزا خانگی

این مقدار از مواد برای تهیه خمیر پیتزا خانگی برای 4 نفر مناسب است:

آرد نان فانتزی 3 پیمانه
خمیر مایع فوری 1 قاشق غذا خوری
نمک 1 قاشق چای خوری
روغن مایع 2 قاشق غذا خوری
شکر 1 قاشق غذا خوری
آب جوشیده شده ی ولرم 1 پیمانه

مواد لازم برای پنیر پیتزا خانگی

مواد لازم برای 400 گرم پنیر پیتزا خانگی به این ترتیب است:

شیر محلی 4 لیتر
نمک 3 قاشق غذا خوری
سرکه سفید 1 پیمانه

مواد لازم برای تاپینگ و سس پیتزا خانگی

تاپینگ یعنی چیدنی‌های روی خمیر و پنیر پیتزا

گوشت چرخ کرده یا مرغ 300 گرم
قارچ 250 گرم
فلفل دلمه ای 1 عدد
پنیر پیتزا خانگی به میزان مورد علاقه
نمک به میزان مورد علاقه
فلفل به میزان مورد علاقه
آویشن به میزان مورد علاقه
سس کچاب به میزان مورد علاقه

شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از سوسیس و ژامبون به جای گوشت و مرغ استفاده کنید. برای پخت پیتزا خانگی سالم، توصیه ما استفاده از دستور پخت موجود است.

طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی

مرحله اول تهیه خمیر پیتزا خانگی

ابتدا در ظرفی جادار دو سوم میزان آب جوشیده را به همراه خمیر مایع و شکر اضافه کنید و آن را هم بزنید تا کاملا یک دست شود.

پس از یک دست شدن مواد، روغن مایع با نمک را اضافه کنید و آن را هم بزنید. پس از هم زدن آرد را روی مواد اَلَک کنید، این کار موجب لطیف شدن و یکدست شدن خمیر می‌شود. مواد را خوب مخلوط کنید تا به درستی ترکیب شود و بافت خمیری شکل به وجود آید.

مرحله دوم تهیه خمیر پیتزا

در صورتی که خمیر به دست آمده خشک یا سفت بود، مقدار کنترل شده آب به آن اضافه کنید و آن را وَرز دهید تا خمیر نرم و لطیفی بدست آید. چسبندگی خمیر امری عادی است و خمیر نباید خشک یا سفت باشد.

هنگامی که خمیر چسبندگی داشت، ابتدا سطح کار را کمی آرد بپاشید، سپس خمیر را به سطح کار انتقال دهید و به مدت زمان 15 دقیقه آن را به خوبی با دست ورز دهید تا سطح صیقلی و یک دستی ایجاد شود.

ظرفی جادار و مناسبی انتخاب کنید و دور تا دور ظرف را با روغن مایع چرب کنید و خمیر را در ظرف انتقال دهید، مقدار کمی آرد روی سطح خمیر بپاشید و روی ظرف را با سلفون بپوشانید. خمیر را در دمای محیط 1 ساعت استراحت دهید.

مرحله سوم تهیه خمیر پیتزا

پس از اینکه خمیر حجم دار شد، آن را به تخته کاری که از قبل روی آن آرد پاشیده شده انتقال دهید و به مدت 15 دقیقه مجددا آن را ورز دهید تا هوای اضافه در خمیر کاملا از بین برود.

پس از اینکه هوای اضافه خمیر گرفته شد، آن را به چهار قسمت تقسیم کنید و خمیر ها را چونه کنید و روی آن را پارچه تمیز بکشید تا مدت 15 دقیقه استراحت کند.

طرز تهیه پنیر پیتزا خانگی

مرحله اول | گرم کردن شیر

برای تهیه پنیر پیتزا خانگی و کش دار، ابتدا شیر را داخل یک ظرف مناسب روی حرارت ملایم قرار دهید تا دمای شیر به 40 تا 45 درجه سانتیگراد برسد. اگر دماسنج برای اندازه گیری دمای شیر ندارید می توانید با انگشت خود دمای شیر را تشخیص دهید، انگشت خود را درون شیر قرار داده و اگر گرمای آن انگشت شما را نسوزاند، به این معنی است که دمای شیر حدودا 40 تا 45 درجه است.

مرحله دوم | اضافه کردن سرکه

زمانی که شیر به دمای مورد نظر رسید، حرارت زیر ظرف شیر را خاموش کنید. سرکه را به شیر اضافه کنید و به مدت پنج دقیقه آن را به خوبی هم بزنید تا بافت شیر تغییر کند و شیر ببرد یا به اصطلاح دلمه ببندد. پس از اینکه شیر بریده بریده شد درب ظرف را بگذارید و به شیر اجازه دهید تا به مدت 30 دقیقه استراحت کند و به خوبی رویه ببندد.

بعد از گذشت 30 دقیقه رویه های شیر را با صافی از ظرف خارج کنید و با دست ورز دهید تا تمام آب اضافی از آن خارج شود. آب اضافی پنیر را در ظرفی جدا بریزید.

مرحله سوم | اضافه کردن نمک

به آب پنیر 3 قاشق غذا خوری نمک اضافه کنید و آن را هم بزنید تا نمک کاملا حل شود. پس از حل شدن نمک در آب پنیر آن را روی حرارت متوسط قرار دهید تا به درجه‌ی 60 تا 65 برسد. برای اندازه گیری دما با دست لازم است انگشت خود را داخل شیر قرار دهید و زمانی که نتوانید کمتر از 2 ثانیه انگشت خود را داخل شیر نگه دارید یعنی به دمای مورد نیاز رسیده است. پنیر را درون آب اضافه قرار دهید و بعد از یک دقیقه مجدد آن را از آب خارج کنید. این روند را مجددا تا سه مرتبه تکرار کنید.

مرحله چهارم | خارج کردن آب پنیر

پس از خارج کردن از آب پنیر، پنیر را ورز دهید تا کش دار شود. یک کاسه حاوی یخ و آب تهیه کنید، سپس پنیر ورز داده شده را درون ظرف یخ قرار داده و به آن شکل دهید تا به حالت ثابت برسد.

زمانی که پنیر ما شکل گرفت آماده برای مصرف است.

برای استفاده راحت تر از پنیر پیتزا، آن را رنده کنید و در پلاستیک فریزر قرار دهید و تا مدت یک ماه در فریزر نگه داری کنید.

نوبت به انتخاب تاپینگ مناسب و پخت خود پیتزا رسید.

انتخاب تاپینگ مناسب

سه نوع مختلفی که از پیتزای خانگی می توانید درست کنید، با استفاده از مرغ، گوشت و یا سوسیس است که برای شما توضیح می‌دهیم.

با گوشت

ابتدا شما باید پیاز ها را به صورت نگینی خورد کنید و آن را در ظرفی مناسب روی حرارت با روغن تفت دهید تا طلایی رنگ شود. پس از طلایی رنگ شدن پیاز شما می‌توانید گوشت چرخ کرده یا گوشت استیکی را به آن اضافه کنید و بعد از پخته شدن، آن را برای مواد پیتزا استفاده کنید.

با مرغ

شما می‌توانید مرغ را با پیاز و مقدار کمی نمک آب پز کنید و سپس مرغ ریش ریش کنید. برای پخت پیتزای مرغ خانگی معمولا از سینه یا فیله مرغ استفاده می‌شود.

با سوسیس یا ژامبون

شما می‌توانید سوسیس حلقه شده یا نگینی شده، و ژامبون را به صورت خام روی خمیر پیتزا بچینید.

دستور پخت پیتزا خانگی

مرحله اول پخت پیتزا خانگی | آماده سازی خمیر

ابتدا ظرف مناسب برای فر یا توستر را چرب کنید و سپس خمیر ها را در ظرف ها پهن کنید و روی خمیر را با چنگال سوراخ کنید تا خمیرتان پف نکند.

روی خمیر را با سس کچاب  آغشته کنید و با پشت قاشق یا لیسک آن را روی خمیر پهن کنید و برای اینکه طعم مطلوبی بگیرد مقدار کمی پودر آویشن بریزید.

مرحله دوم پخت پیتزا خانگی | ریختن مواد پیتزا روی خمیر

مرغ یا گوشت چرخ کرده آماده شده خود را روی خمیر ها پخش کنید و روی آن قارچ و فلفل دلمه ای خورد شده را اضافه کنید. روی آن پنیر پیتزا را به مقداری که علاقه دارید بریزید و پخش کنید.

مرحله سوم پخت پیتزا خانگی حرفه ای | پخت پیتزا در فر یا توستر

قبل از اینکه بخواهید پیتزا خود را در فر یا توستر قرار دهید پنج دقیقه آن را روشن کنید تا فضای داخل آن گرم شود. هنگامی‌که خواستید پیتزا را در فر قرار دهید ابتدا شعله پایینی را روشن کنید و نیم ساعت مانده به آماده شدن پیتزا شعله بالایی آن را روشن کنید که روی پیتزا پخته و خوش طعم شود.

برای اینکه پنیر پیتزا بیشتر کش بیاید، می‌توانید قبل از آماده شدن روی آن را آب اسپری کنید.

دکمه بازگشت به بالا