عمومیکسب و کار استانها

دسته‌بندی قیمت راهبند

راهبندهایی که از نوع درجه دو و سه هستند معمولا مرکز کنترل از سرعت لازم در شرایط پر تردد برخوردار نیست و احتمال اینکه مشکلات ترافیکی ایجاد شود وجود دارد. در راهبندهای آکاردئونی بازوهای افقی وجود ندارد و باز و بسته شدن آن ها به صورت آکاردئون انجام می شود. در ساخت این راهبندها از ورق های آهن استفاده شده و به منظور افزایش امنیت راهبند در آن چشم مادون قرمز تعبیه شده است.

حداقل عرض درب کرکره‌ ای پارکینگ

علاوه بر ساختمان های دولتی و عمومی ساختمان های خصوصی بزرگی که بسیار پر تردد هستند نیز به راهبند نیاز خواهند داشت و به این ترتیب می توانند امنیت سازمان خود را تامین نمایند. راهبندهای مکانیکی ابتدایی ترین نوع راهبند محسوب می شوند و حرکت آن ها از طریق یک چرخ دنده انجام می شود. پس از این راهبند راهبندهای جدیدتری به بازار آمدند که به راهبند هیدرولیک شهرت یافتند.

این راهبندها با استفاده ازجک های موتوری و پمپ روغن کار می کردند و دیگر مشکل محدودیت سایز که راهبندهای مکانیکی داشتند در این راهبندها وجود نداشت. زیرا به دلیل داشتن پمپ روغن قادر بودند که هر طول و وزنی از بوم را حرکت دهند و بالا و پایین نمایند.

با استفاده از این محصول شما میتوانید فارغ از روش های سنتی فقط به خودرو های مجاز اجازه پارک در محل موردنظر را بدهید

این مدل همان راهبند اهرمی است که به کمک دست بالا و پایین می‌شود و معمولا برای پارکینک‌ها و مراکزی که تردد کمتری دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین مزایای این راهبند باید به دوام بالای آن اشاره کرد چرا که وسیله‌ای برای خراب شدن ندارد و می‌تواند روزانه صد‌ها مرتبه باز و بسته شود.

برای سهولت در بالا و پایین کردن این راهبند از یک وزنه در ابتدای راهبند استفاده می‌شود. این راهبند‌ها از یک گیت ساده و بومی به ارتفاع مورد نیاز شما ساخته می‌شود. برای نصب راهبند ستونی نیاز به فونداسیونی مربع شکل به عمق 1.5 مترو ابعاد 1 متر می باشد.

راه بند دستی

فروش ویژه انواع راهبند بازویی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار. فروش انواع راهبند اتوماتیک با دوسال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش. برای نصب راهبندهای بولارد این نکته را در نظر داشته باشید که ارتفاع راهبند هرچقدر باشد، به همان مقدار نیز بایستی داخل زمین حفر شود.

متاسفانه برخی از شرکت های طراحی مربوط به درب پارکینگ گاهی اوقات تنظیمات پیش فرض مربوط به این ریموت کنترل را در اختیار عموم قرار می دهند و این مساله می تواند در کاهش امنیت درب اتوماتیک بسیار موثر باشد. راهبندهای اهرمی یا بازویی رایج ترین نوع راهبند هستند که از یک ستون عمودی کوتاه و یک اهرم بلند افقی تشکیل شده اند.

این راهبندها قیمت مناسبی داشته و از نظر تامین امنیت و نظارت بر رفت و آمدها، جزو راهبندهای سرآمد هستند. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه بر عملکرد این راهبندها داشته باشیم، می توان گفت راهبندهای بازویی یا اهرمی به دو شکل دستی و برقی (اتوماتیک) وجود ندارد.

کنترل راهبند

این راهبند مناسب برای پارکینگ های مسقف با ارتفاع کف تا سقف حداقل 3.5 متر میباشد که البته در صورت نیاز میتوان برای ارتفاع کمتر با برش بازو ها و کشنده ان را نصب کرد.طول بازوی این راهبند 5 متر است کار از فاصله 2.5 متر تا میشود.

کمپانی فادینی که در دهه 60 میلادی تاسیس شده است، امروزه یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پیشرو در سیستم های اتوماتیک گیت ورود و خروج در دنیا می باشد که در بیش از 50 کشور نمایندگی دارد. راهبند زومر دارای بدنه ای از جنس استیل و بومی به طول 6 متر می باشد.این محصول با یک کیفیت ثابت به سراسر جهان صادر میشود پس مناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی میباشد.

اندازه بدنه راهبند اتوماتیک زومر ASB-6010 بدون بوم 250×350×1080 میلی متر و وزن بدنه حدودا 60 کیلوگرم است. همچنین این راهبند در دمای 20- تا 60+ درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند. البته راه بند از لحاظ کارکرد به چند گونه تقسیم بندی می شود که می توان مدل بوم دار را پر کاربردترین آن دانست و در رده بعدی مدل های بولارد و زنجیری قرار دارد.

سیستم پارکینگ به همراه راهبند خودروئی ( راه بند پارکینگ شخصی ) در اکثر پارکینگهای شهری (عمومی، اداری و سازمانی ) قابل استفاده میباشد. معمولاً در پارکینگهای عمومی استفاده از سیستم پارکینگ کارتی جهت اخذ هزینه بابت استفاده از پارکینگ مورد نظر است .

در صورتیکه در پارکینگهای اداری و سازمانی بحث کنترل تردد خودرو و مدیریت پارکینگ از لحاظ کنترل اینکه چه خودروهای اجازه ورود دارند یا ندارند بیشتر مورد توجه میباشد. مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات گروه فنی مهندسی کوبه دُر ارائه ی راهکار متنوع و مناسب برای انواع درب های اتوماتیک ، درب سکشنال (زیر سقفی) ،راهبند ، درب ریلی پارکینگ ،کرکره اتوماتیک ،کرکره شفاف ،کرکره امنیتی رول گیتر ،کرکره پنجره ، جک پارکینگی و انواع دربهای صنعتی می باشد.

این راهبندها دارای بخش نیزه ای به طول سانتی متر هستند و در زمانی کمتر از دو ثانیه از زمین بیرون آمده و موجب پارگی لاستیک وسیله نقلیه می شوند.

قفل پارکینگ ریموتی

از آنتن های RFID و سیستم های مبتنی بر خواندن تگ RFID در فرکانس های استاندارد UHF می توان برایکنترل تردد افراد ، کالا ، خودرو و…و مدیریت آن ها و همچنین افزایش ایمنی وجلوگیری از خروج غیر مجاز کالا در انبار هایا اماکن استفاده کرد. استفاده از راهبند برای کنترل تردد و افزایش امنیت در محل های پر تردد گزینه مناسبی می باشد.

در حال حاضر محصولاتی از کشور‌های ایران، چین، ایتالیا و آلمان در بازار ما عرضه می‌شوند. پر فروش‌ترین محصولات بازار به مدل های ایتالیایی اختصاص دارد و بهترین قیمت‌ها متعلق به محصولات ایرانی و چینی است. برند‌های معروف این حوزه نیز بتا، بی اف تی، فک، نایس، فادینی، سبماران و بنینکا هستند.

راهبندهای میله ای بر روی یک دکل نگهدارنده که یک متر از سطح زمین ارتفاع دارند نصب می شوند.این راهبند ها نوعی از راهبندهای اتوماتیک اهرمی هستند که با توجه به طول بازوی راهبند دارای موتور محرکی با قدرتی متناسب با طول بازو هستند.

اگر این راهبندها با خودرو برخورد نمایند بازوی متحرک آن ها خیلی بیشتر از وسیله نقلیه آسیب می بیند. راهبندهای میله ای جز پر کاربرد ترین راهبندها هستند و امروزه در اکثر اماکن عمومی از این راهبندها استفاده می کنند. این راهبندها گزینه بسیار مناسبی برای کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه هستند و دارای دو نوع اتوماتیک و دستی می باشند.

متاسفانه برخی از شرکت ها در حال ارائه در قیمت های پایین هستند که بعد ازمدتی که باز و بسته میشود موتور آنها از کار می افتد و یا میسوزد اما موتورهایی که شرکت آکام ترک قرار میدهد از نوع ایتالیایی بوده و دارای مقاومت و قدرت بسیار بالایی نیز میباشد.

از بولارد در اماکن امنیتی و ورودی هایی که سیستم کنترل تردد بسیار حساسی در آن ها وجود دارد استفاده شده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی و برخورد وسایل نقلیه برخوردار می باشند. به طوری که در صورت برخورد خودروهای سواری تا سرعت 80 کیلومتر با راهبندهای ستونی، این راهبندها مقاومت کرده و با مشکلی روبرو نمی شوند.

این قابلیت در راهبندهای دیگر وجود ندارد. به همین خاطر بسیاری از مراکز نظامی و امنیتی، اداره پلیس، بانک ها و … از راهبند بولارد استفاده می کنند. قیمت این سیستم کنترل تردد کمی بیشتر از راهبندهای اهرمی بوده و از دوام و امنیت بسیار بالاتر برخوردارند. همچنین ظاهر شیک و ابعاد کم این راهبندها باعث شده در بسیاری از ساختمان های مدرن و امروزی از آن ها به جای راهبندهای اهرمی استفاده شود. شایان ذکر است جنس بدنه راهبند ستونی از متریال های گوناگونی مثل فولاد و بتن می باشد.

راهبند بازویی آگسا دارای موتور قدرتمند 200 وات و گیریبکس صنعتی اختصاصی. از این گیت ها میتوان در کارگاه های طلاسازی،فرودگاه ها و مکان هایی با درجه امنیتی بالا استفاده نمود. راهبند الکترومکانیکی اوژن یکی از برترین و محبوب ترین برند های حال حاضر میباشد.

علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد. راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.

قابلیت watch dog برای راه اندازی مجدد قسمت هایی از نرم افزار که با دستگاه های جانبی در ارتباط هستند. برای ارتباط با کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید. توسعه رمپ دسترسی پارکینگ به خارج از مرز قطعات (پلاک ها) بعد از رعایت برهای اصلاحی و در فضای عمومی هم‌جوار (فضای پیاده رو)، مطلقا ممنوع است.

درباره ایرانمهر

راهبند های هیدرولیک نسبت به راهبند های الکترومکانیک برای مسیر های شلوغ و پرتردد مناسب تر می باشند زیرا که استهلاک مکانیکی راهبند های هیدرولیک کمتر می باشد . راهبند های هیدرولیک و الکترو مکانیک با سرعت های حرکتی متفاوتی که ما بین ۸٫۰ ثانیه تا ۶ ثانیه می باشد و همچنین بر حسب میله هایی متنوع که از ۲٫۳ متر تا ۸٫۳ متر متفاوت می باشد تولید می شوند .

برای انتخاب نوع مناسب راهبند باید به مواردی همچون میزان عبور و مرور ، عرض گذرگاه ، و نیاز داشتن یا نداشتن به باتری پشتیبان توجه شود و بر حسب موارد گفته شده راهبند مورد نیاز انتخاب گردد . یکی از مهمترین نکات در مورد محل فونداسیون، در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد.

اگر عابر پیاده از بیرون اتاق نگهبانی تردد می کند محل نصب دستگاه باید در موقعیتی باشد که عابر پیاده از پشت دستگاه تردد کند نه از سمت نوک میله راه بند تا احتمال برخورد میله با او به حداقل ممکن برسد. در صورتیکه اتاق نگهبانی یا ساختمانی که پشت دستگاه (طرف مقابل میله راهبند) قرار میگیرد دارای بالکن (پیشانی) است محل احداث فونداسیون باید جایی باشد که مرکز آن ازلبه پیشانی حداقل 40 سانتیمتر فاصله داشته باشد تا وقتیکه میله دستگاه عمود می شود با آن برخورد نکند.

امکان صدور فیش و یا قبض در صورت اخذ مبلغ به شیوه های گوناگون وجود دارد. در این سیستم در صورت استفاده از برندهای معتبر احتمال خطا و عدم کارکرد صحیح بسیار ناچیز است. من در یک آپارتمان 3 واحدی هستم که دو تا پارکینگ دارند و یکی که واحد من هست پارکینگ ندارد و او دوتا بجز ماشین خودشون یکی اضافه پارک میکنند و کلید پارکینگ به من ندادند .

دو خودرو دارم و هردو را دقیقا در جای پارک خود بدون مزاحمت برای دیگران پارک میکنم. درصورتی که عرض تردد کمتر از یک متر است، می‌توان از یک گیت نفر رو میله ای از نوع کناری که در طرف دیگر آن دیوار قرار دارد، استفاده کرد.

نوع کناری آنها تنها در یک طرف خود دارای اهرم بوده و برای ایجاد هر مسیر عبوری مجزا باید از یک دستگاه استفاده به طور مثال برای ایجاد 5 مسیر تردد به 5 دستگاه نیاز است. این نوع راهبندها دارای بدنه‌ای بسیار قدرتمند بوده و می‌توانند ضربه‌ی جسمی با وزن 40 تن که با شتاب 120 کیلومتر برساعت با آنها برخورد می‌کن را تحمل نمایند.

فروش انواع راهبند بازویی الکترو مکانیکی با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت موجود در بازار. اکثر راهبندهای اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که با کلیه دستگاه های کنترل تردد و پلاک خوان همخوانی دارند و راهبندهای مکانیکی و هیدرولیکی تردد بالای ۱۰۰۰ مرتبه در روز را دارا می باشند و پروژه های ملی هستند.

گروه ایمن سیتی متشکل از مهندسانی در زمینه طراحی، تولید و نصب انواع راه بند است و می‌توانید پس از سفارش کالای خود از مهندسان ما برای نصب محصولات خود استفاده کنید. هزینه نصب معمولا بسیار پایین است و بنا به نوع سفارش می‌تواند کاملا رایگان هم باشد.

فروش کرکره برقی در گرگان گروه مهندسی الکا با هدف ارائه خدمات مشاوره،طراحی و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی جهت منازل،فروشگاه ها،ه … دزدگیر اماکن امروزه نقش انکار ناپذیری در کاهش سرقت و جلوگیری از جرائم مربوطه در اماکن شخصی و سازمانی دارد.

انواع دزدگیر اماکن بر حسب امکانات و کیفیت ساخت و همچنین کمپانی سازنده به چند دسته اعم از دزدگیر خانگی و دزدگیر فروشگاهی تقسیم میشوند . بهترین نوع دزدگیر بستگی به ترجیحات شخصی، بودجه شما، جایی که قرار است دزدگیر نصب شود ، دارایی های داخل و اینکه چه سطحی از حفاظت را می خواهید، بستگی دارد.

این راهبندها به صورت کاملا مهندسی وطبق استانداردهای نظامی بازدارنده طراحی و ساخته شده اند و برای ساخت آن ها از متریال فوق خاص ضد تروریسم به همراه ورقه های فولادی به کار برده اند. راهبندهای سطحی معمولا دارای طول 2.5-7 متر هستند.

چون در آن ها از پر قدرت ترین سیستم های الکترو هیدرولیک به همراه مرکز کنترل فوق پیشرفته میکرو کامپیوتری استفاده شده است دارای ایمنی بالا با سرعت فراوان هستند. این راهبندها در هر نوع شرایط آب و هوایی دارای بهترن عملکرد ممکن هستند.

این راهبندها دارای یک صفحه فولادی ضخیم هستند که درون فنداسیون خاص خود در داخل زمین قرار می گیرند. در مواقعی که بخواهید مسیر عبور را مسدود کنید یک سیستم محرک هیدرولیک یا الکترومکانیک صفحه را طرف بالا حرکت می دهد تا به شکل مانع در مقابل عبور وسایل نقلیه قرار گیرد و مسیر عبور را ببندد.

در مقایسه با سایر مدل ها، تجهیزات راهبند پارکینگ بازویی ظاهر زیباتری دارد. از لحاظ مقاومت و استحکام نیز، کارایی این تجهیزات در حد بسیار خوب و قابل قبولی است. راهبند میله ای از متداول ترین نوع از راهبندهای اتوماتیک است که نمونه های ان در ورودی مراکز خرید و پارکینگ های عمومی دیده می شود. این سیستم از ساده ترین و کارامدترین تجهیزات امنیتی- حفاظتی در ورودی پارکینگ ها می باشد.

دکمه بازگشت به بالا