خانواده و جامعهکسب و کار استانها

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام، اولین اقدام برای شروع فعالیت در شبکه مجازی اینستاگرام است. می‌توان گفت، امروزه اینستاگرام مهمترین و شناخته ترین شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. این شبکه مجازی قابلیت‌ها و امکانات بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ بنابراین از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار است. پیشنهاد می‌شود، اگر تاکنون اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام نکرده‌اید، با راهنمایی‌های این مقاله یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و به این شبکه مجازی عظیم که امروزه میلیون‌ها کاربر دارد، قدم بگذارید.

ساخت اکانت اینستاگرام، به هیچ وجه کار سخت و پیچیده‌ای نیست. شما می‌توانید از طریق برنامه اینستاگرام نصب شده روی گوشی خود اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام کنید. همچنین، شما می‌توانید از طریق وب سایت رسمی اینستاگرام در کامپیوتر و یا گوشی نیز برای خود حساب کاربری درست کنید. در این مطلب، تصمیم داریم که آموزش ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی را به شما ارائه دهیم.

بعد از مطالعه این مطلب و یادگیری آن حتما برای اینکه فعالیتی حرفه ای در اینستاگرام داشته باشید. مطلب چگونه در اینستا فالوور جمع کنیم را مطالعه کنید. فعالیت بدون دانش و آگاهی میتواند فقط زمان و هزینه شما را هدر دهد.

ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی

اغلب افرادی که گوشی هوشمند اندروید یا آیفون دارند، از شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز استفاده می‌کند. اولین قدم برای فعالیت در اینستاگرام، ساخت حساب کاربری است. شما می‌توانید با استفاده از گوشی تلفن همراه و از طریق برنامه اینستاگرام یک حساب کاربری ایجاد کنید. مرحله اول برای ساخت اکانت اینستاگرام، دانلود و نصب برنامه Instagram است. می‌توانید از پلی استور گوشی تلفن همراه این برنامه را دانلود و نصب کنید.

حال برای ادامه ساخت اکانت اینستاگرام، برنامه اینستاگرام را باز کنید. در این مرحله لینک آبی رنگ به شما نمایش داده می‌شود که در گوشی‌های اندروید sign up with email or phone number، و در آیفون با عبارت create new account نشان داده می‌شود. در صفحه باز شده، 2 گزینه وجود دارد. این دو گزینه به شما این امکان را می‌دهد که با شماره تلفن و یا ایمیل خود حساب کاربری ایجاد کنید.

اگر تمایل دارید  برای ساخت اکانت اینستاگرام خود از شماره تلفن استفاده کنید، باید گزینه اول یعنی Phone number را انتخاب کنید و شماره تماس خود را در فیلد مربوطه وارد کنید. سپس گزینه Next را لمس کنید تا به مرحله بعد ساخت اکانت اینستاگرام بروید.

اما اگر شما، تصمیم به ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دارید، باید گزینه دوم یعنی Email address را انتخاب کنید. آدرس ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید و در پایان دکمه Next را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید. حال از طرف اینستاگرام، یک کد تایید ساخت اکانت اینستاگرام، به شماره تلفن یا آدرس ایمیلی که ثبت کرده‌اید، ارسال خواهد شد. شما باید این کد تایید را کپی کنید و در کادر مربوطه در مرحله بعد وارد نمایید. سپس بر روی Next کلیک کنید تا به مراحل بعدی ساخت اکانت اینستاگرام راه یابید.

در صفحه ای که نمایش داده می‌شود، دو گزینه وجود دارد. نام و پسورد خورد را باید به ترتیب وارد کنید. البته توجه کنید که نام شما با نام کاربری (یوزرنیم) متفاوت است. در مراحل بعدی از شما درخواست می‌شود که یک نام کاربری انتخاب کنید. پس از تکمیل کادرهای مربوطه می‌توانید دو گزینه را انتخاب نمایید.

با انتخاب گزینه Continue and Sync Contact، شما اجازه می‌دهید که مخاطبین گوشی تلفن همراه شما، به مخاطبین اینستاگرامتان اضافه شوند. در صورتی که تمایل به همگام‌سازی مخاطبین ندارید، باید گزینه Continue without Syncing Contact را انتخاب نمایید.

در این مرحله از ساخت اکانت اینستاگرام، از شما درخواست می‌شود که تاریخ تولد خود را وارد کنید. تاریخ تولد خود را به صورت میلادی در کادر مربوطه تعیین کنید. تاریخ تولد برای در نظر گرفتن محدودیت سنی کاربرد دارد. اگر تاریخ تولد وارد شده، نشان دهد که سن شما زیر 13 سال است، از ادامه فرایند ساخت اکانت اینستاگرام جلوگیری می‌کند. همچنین برای دسترسی کامل و نمایش تمامی بخش ها باید 18 سال تمام باشید. پس از تعیین تاریخ تولد، گزینه Next را انتخاب کنید.

در این مرحله از شما درخواست می‌شود که نام کاربری خود را تعیین کنید. نام کاربری شما یک شناسه اختصاصی است. یعنی شما باید نامی را انتخاب کنید که منحصر به شما است. برای ساخت نام کاربری مجاز به استفاده از کاراکترهای مشخص هستید و نمی‌توانید از هر کاراکتری استفاده کنید. پس از اینکه نام کاربری وارد کردید که مورد تایید اینستاگرام بود، مراحل ساخت اکانت اینستاگرام شما به پایان می‌رسد.

در پایان کار، شما می‌توانید آن دسته از دوستانتان که در اکانت فیس بوکتان هستند و برنامه اینستاگرام را نیز دارند،، فالو کنید. برای این کار، کافی است گزینه Connect to Facebook را لمس کنید. البته در صورت عدم تمایل می‌توانید گزینه Skip را انتخاب کنید تا از این مرحله عبور کنید.

تنظمات ساخت اکانت اینستاگرام

در مرحله فعلی از ساخت اکانت اینستاگرام، شما باید تعیین کنید که حساب کاربری شما خصوصی است یا یک پیج عمومی. اگر حساب کابری شما عمومی باشد، تمام کاربران اینستاگرام می‌توانند پیج شما را ببینند. اما اگر حساب کاربری خود را خصوصی کنید، فقط کاربرانی که به شما درخواست فالو ارسال کرده‌اند و شما درخواست آن‌ها را پذیرفته‌اید، می‌توانند پست‌های شما را مشاهده کنند. اگر مایل هستید پیج شما خصوصی باشد، گزینه Private و برای تعیین عمومی بودن پیج گزینه Public را انتخاب نمایید. البته این تنظیمات بعدها نیز قابل تغییر است.

اکنون باید برای پروفایل خود یک تصویر مناسب انتخاب کنید. عکس پروفایل شما برای کاربران اینستاگرام قابل نمایش است. برای انتخاب عکس پروفایل گزینه Add a photo را لمس کنید. حال شما سه گزینه پیش رو دارید که در یک پیغام به صورت پاپ‌آپ به شما نمایش داده شده است. گزینه Import from facebook، برای استفاده از عکس‌های قرار گرفته در فیسبوک به عنوان عکس پروفایل است. اما با انتخاب گزینه Take photo، تعیین می‌کنید که همین حالا عکس بگیرید و برای عکس پروفایل تنظیم کنید.

شما با انتخاب گزینه Choose from library، می توانید یکی از عکس‌های گالری را انتخاب کنید. اگر گزینه Choose from gallery را انتخاب کنید، پیغامی برای شما ظاهر می‌شود، و از شما سوال می‌کند که آیا اجازه دسترسی برنامه اینستاگرام به گالری خود را می‌دهید یا خیر. در این قسمت با انتخاب گزینه Allow، شما این امکان را فراهم می‌کنید که عکس پروفایل شما در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام از گالری شما انتخاب شود. با انتخاب گزینه Skip، می‌توانید از این مرحله عبور کنید. به این ترتیب فرایند ساخت اکانت اینستاگرام به پایان می‌رسد.

اگر بعد از ساخت اکانت نیاز به رشد سریع، افزایش فالوور و لایک داشتید میتوانید از  panel follower  استفاده کنید. ما در زیر یکی از بهترین پنل های فالوور را برای شما معرفی خواهیم کرد.

https://mrfallower.ir/instagram-followers-panel/

دکمه بازگشت به بالا