عمومیکسب و کار استانها

آشنایی با انواع سنگ نما ارزان و قیمت سنگ ارزان 1401

سنگ نما ارزان – قیمت سنگ ارزان

قیمت سنگ ارزان

در این مطلب سعی شده تا شما را با انواع سنگ نما ارزان و قیمت سنگ ارزان اصفهان آشنا سازیم. فروش سنگ نما ارزان به مراتب آسان تر از سنگ های گران تر است. با توجه به رشد قیمت سنگ ساختمانی در بازار سنگ محمود آباد قدرت خرید سنگ انبارداران و مردم پایین آماده است.

خرید سنگ ارزان

بیشتر مشتریان رو به خرید سنگ ارزان آورده اند. حتی در این بین بازاریابان سنگ نیز بیشتر تمایل به تبلیغ سنگ های ارزان آورده اند. زیرا به بهترین شکل میتوانند مشتری ترغیب به خرید سنگ ارزان کنند.

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن در سال ۱۴۰۱

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن در سال ۱۴۰۰ با توجه به ابعاد برش ٬ سورت و قیمت تمام شده کوپ توسط معدن دار محاسبه میشود. در این بین با توجه به ساب سنگ و مواد استفاده شده برای ساب بر روی قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن نیز تاثیر گذار است. با توجه به تورم موجود در اقتصاد تغییر قیمت سنگ تراورتن در هر متر مربع به صورت هفتگی تغییر میکند. برای اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.

در این بین بیشتر مردم تمایل به استفاده از سنگ پلاک ۴۰ طول و سنگ کف و پله دارند. سنگ کف و پله از جمله مصالح ضروریست. با معرفی تعدادی از سنگ های ارزان در این مقاله به خرید و انتخاب سنگ ارزان توسط شما کمک میکنیم. کاربرد ها ٬ ابعاد ٬ قیمت به روز سنگ ٬ عکس  از نمونه و نحوه پرداخت بیشتر مد نظر ماست. تراورتن ارزان ٬ مرمریت ارزان و گرانیت ارزان در این پست به شما معرفی خواهد شد. با ما همراه باشید. امیدواریم تجربه بی نظیری را با کالاساخت تجربه کنید.

مطلب مفید بخوانید: 3 نکته مهم در انتخاب سنگ نما

قیمت تراورتن ارزان

۴ نوع تراورتن ارزان قیمت  در کالاساخت موجود است. هر یک از این سنگ ها کاربرد های عمومی و خاصی دارند. بعد از مطالعه کاملا میتوانید سنگ مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.

تراورتن شکلاتی یزد

تراورتن شکلاتی یزد یا دهشیر جزو یکی از ارزانترین سنگ های نما با کیفیت قابل قبول است. این سنگ جزو سنگ هایی با رنگ تیره ٬ ارزان قیمت و در عین حال زیبا و مستحکم است. رنگ قهوه ای ٬ شکلاتی و عسلی آن در کنار نقش ها و موج هایش زیبایی آن را دوچندان کرده . خلل و فرج مناسب داشته که باعث چسبندگی بالا در هنگام نصب به محل نما میشود. ترکیب سنگ تراورتن ارزان یزد با سنگ های سفید عباس آباد و طبس بسیار زیباست.

قیمت سنگ ارزان یزد

قیمت سنگ تراورتن یزد در حدود ۱۰۰٬۰۰۰ تومان تا ۱۹۰٬۰۰۰ تومان در تاریخ آذر ۱۴۰۰ میباشد. توجه داشته باشید کالا ساخت سعی دارد قیمت بروز سنگ به دست شما رسد. هرچه سورت سنگ بالا تر باشد قیمت آن افزایشی خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت های پایین بر اساس ابعاد ۴۰ طول و مترمربع محاسبه گریده. در صورت نیاز به ابعاد دیگر حق برش بر قیمت اضافه میگردد. این سنگ برای مناطق مرطوب مناسب نیست.

لیست قیمت سنگ یزد: به تومان

درجه ۲ : ۱۰۰٬۰۰۰

درجه ۱ : ۱۲۰٬۰۰۰

درجه ممتاز : ۱۴۰٬۰۰۰ تا ۱۷۰٬۰۰۰

درجه سوپر : ۱۹۰٬۰۰۰

در زیر نمونه هایی از سنگ ارزان تراورتن یزد مشاهده مینمایید. برای اطلاع بیشتر به مقاله سنگ تراورتن یزد مراجعه نمایید . با شماره09129303014 جهت مشاوره تماس بگیرید.

سنگ تراورتن ارزان کمشچه

سنگ تراورتن کمشچه از معدنی به همین نام در مسیر شهر اردستان استان اصفهان استخراج میگردد. این سنگ دارای تناژ رنگی کرم و بژ میباشد. به دو صورت موج دار و بی موج برش میخورد. تمامی ابعاد این سنگ در کالا ساخت اصفهان موجود است.

کاربرد های سنگ ارزان کمشچه به شرح زیر آمده:

  • نمای بیرونی
  • نمای داخلی
  • جدول
  • درپوش
  • کف و …

تراروتن ارزان کمشچه از نظر ظاهری شباهت خوبی به سنگ های حاجی آباد و طرق دارد. سنگ کمشچه برای مناطق سردسیر ٬ گرمسیر ٬ مرطوب و یا خشک مناسب است.

قیمت به روز سنگ تراورتن کمشچه

درجه ۲ : ۹۵٬۰۰۰

درجه ۱ : ۱۵۰٬۰۰۰

ممتاز : ۲۷۰٬۰۰۰

سوپر: ۳۶۰٬۰۰۰

قیمت های  فوق بر اساس ۴۰ طول ٬ متر مربع و به تومان است. برای خرید با شماره 09129303014 تماس حاصل فرمایید.

تراورتن ارزان ابرکوه

تراورتن ابرکوه جزو یکی از زیباترین سنگ های تراورتن ایران است. قیمت سنگ ارزان تراورتن ابرکوه بسته به درجه بندی سنگ میباشد. همچنین ابعاد سنگ نیز در محاسبه قیمت تاثیر گذار است. این سنگ به دلیل اینکه یکی از سنگ های ارزان است ٬ استفاده زیادی در صنعت ساختمان دارد. برش سنگ تراورتن ابرکوه به دو صورت موج دار و بیموج است.

موارد استفاده از سنگ ارزان تراورتن ابرکوه

  • دیواره داخلی
  • دیواره خارجی
  • نمای بیرون
  • نمای داخل
  • سنگ کف
  • جدول
  • درپوش

قیمت این سنگ معمولا با توجه به رنگ و سورت آن مشخص میگردد . ابعاد برش نیز مد نظر قرار میگیرد.

درجه ۲ : ۱۳۵٬۰۰۰

درجه ۱ : ۱۷۰٬۰۰۰

ممتاز :۲۳۰٬۰۰۰

سوپر : ۳۵۰٬۰۰۰

این سنگ برای مناطق گرمسیری ٬ سردسیر ٬ مرطوب یا خشک مناسب است. برای خرید سنگ ابرکوه تماس بگیرید :

سنگ تراورتن ارزان آبگرم

سنگ تراورتن آبرگرم از معادن محلات استخراج میگردد. از نظر ظاهری شباهت زیادی با سنگ حاجی آباد دارد. از نظر کیفیت میتوان گفت کاملا با این سنگ قابل رقابت است. از نظر قیمت بسیار مناسب تر از سنگ های دیگر است.

موارد کاربرد سنگ ارزان آبگرم

  • نمای داخلی
  • نمای یرونی
  • کف
  • دیواره داخلی
  • دیواره بیرونی
  • درپوش
  • جدول

قیمت سنگ ارزان تراورتن آبگرم :

درجه ۲ : ۱۷۰٬۰۰۰

درجه ۱ : ۲۱۰٬۰۰۰

درجه ممتاز: ۳۳۰٬۰۰۰

درجه سوپر : ۴۰۰٬۰۰۰

لیست قیمت این سنگ ها را از اینجا دانلود کنید.

این مقاله جهت ارایه قیمت سنگ های ارزان به روز میشود.

با تشکر از همراهی شما

ارزان‌ترین سنگ تراورتن

ارزان‌ترین سنگ تراورتن و انواع آن را در این مقاله بخوانید.سنگ تراورتن یکی از پرکاربردترین سنگ‌های ساختمانی است و از آن در بخش‌های مختلف ساختمان از جمله نما استفاده می‌‌شود. اگر قصد خرید این نوع سنگ را دارد بهتر است ابتدا با بهترین آن آشنا شوید. سنگ تراورتن در معادن مختلف و شهرستان‌های زیادی استخراج می‌شود. از جمله با کیفیت‌ترین و بهترین سنگ‌های تراورتن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • سنگ تراورتن عباس‌آباد
  • سنگ تراورتن حاجی آباد
  • سنگ تراورتن کاشان

عوامل مؤثر بر تعیین قیمت سنگ تراورتن

سطح کیفی سنگ تراورتن یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت آن است. جالب است بدانید که سنگ‌ها بر اساس ساختار و آنالیزی که روی بافت آن‌ها صورت می‌گیرد قیمت گذاری می‌شوند. سنگ تراورتن همچنین درجه‌بندی مخصوص به خود را دارد. درجه یک، درجه دو و درجه سوپر از جمله درجه‌بندی های این نوع سنگ بحساب می‌آید.

درجه بندی سنگ‌های تراورتن

  • سنگ تراورتن درجه یک
  • سنگ تراورتن درجه دو
  • سنگ تروارتن درجه سه
  • سنگ تراورتن ممتاز
  • سنگ تراروتن سوپر

به طور کلی قیمت گذاری سنگ ساختمانی بر اساس معیارهای مختلفی صورت می‌گیرد. از جمله این معیارها نوع سنگ است. در مقایسه با دیگر سنگ‌های ساختمانی نظیر مرمریت، اسلوب و گرانیت؛ سنگ تراورتن قیمت مطلوب تری دارد. در ادامه به عوامل مؤثر دیگر در انتخاب این نوع سنگ اشاره می‌کنیم.

رنگ و طرح سنگ تراورتن

نظم همواره یکی از پارامترهای قیمت گذاری بر روی سنگ‌ها بوده است. در اینجا منظور از نظم، هماهنگی میان خطوط موجود بر سطح سنگ و چینش دقیق آن است. در واقع هرچه این نظم و هماهنگی بیشتر باشد قیمت سن به مراتب بالاتر است. در رابطه با رنگ سنگ‌ها نیز باید گفت هرچی رنگشان به سمت روشن برود به این معنی است که سنگ گران تر است. بنابراین سنگ‌های تیره از قیمت کمتری برخوردارند.

علاوه بر رنگ و طرح، ابعاد سنگ تراورتن نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. این نوع سنگ به دوشکل بی موج و موج دار برش داده می‌شود. به طور کلی موج دار و بی موج بودن این سنگ بر قیمت آن تأثیری ندارد و عوامل دیگری از جمله نوع سنگ، ابعاد و دیگر ویژگی‌هایی که در بالا بدان اشاره شد در یافتن ارزان‌ترین سنگ تراورتن مؤثر است.

سورت بندی سنگ تراورتن

این نکته حائز اهمیت است که هرچقدر سورت بندی سنگ‌ها دقیق‌تر باشد قیمت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. البته تنها سورت بندی دقیق باعث افزایش قیمت سنگ تراروتن نمی‌شود عوامل دیگری از جمله کیفیت سنگ، نداشتن ترک و پوسیدگی، طرح و رنگ نیز در قیمت یک سنگ مؤثر است.

نوع فرآوری سنگ تراورتن

سنگ‌های تراورتن به دلیل داشتن خلل‌های زیاد، در برخی موارد از اپوکسی، صیقل کاری و ساب کاری استفاده می‌شود که خود عامل افزایش قیمت در این نوع سنگ است. علاوه بر این استفاده و عدم استفاده از تکنولوژی UV نیز در این زمینه می‌تواند در کاهش یا افزایش سنگ تراورتن میسر باشد.

خرید سنگ تراورتن ارزان قیمت

امروزه فروش انواع سنگ‌ها از طریق فضای مجازی بسیار زیاد شده است. بهتر است برای خرید سنگ تراورتن به سراغ فروشنده‌های منصف و خوشنام در این عرصه بروید. در فروشگاه کالا ساخت شما می‌توانید این سنگ را با نازل‌ترین قیمت بیابید. همچنین می‌توانید با لمس اینجا از انواع سنگ تراورتن در سایت ما اطلاع پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا